Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 121)
    • Ja dat komt ervan als je alles in één zin schrijft zonder leestekens. :shock:

      0

        Dan zit je hoofdremcilinder vooraan on de voorkoffer en niet onder de wagen naast het stuurhuis en hoor je voorin een elektrische motor aanlopen tot hij op druk komt.

        Rode remklauwen is niet 3.3 Turbo standaard. Kan gespoten zijn?
        Wat bedoel je met breed van voor breed van achter?

        Geert

        0

          Kan je de specifieke kenmerken van een WTL terug vinden op de wagen?

          Geert

          0

            Zo beginnen ze allemaal.
            Is de 10 positie een N of een P?

            Geert

            0

              Count me in!

              :lol:

              0

                Deze code omvatte volgende verschillen tov. een normale 964 body:

                – Hydraulische rembekrachtiging
                – Voorste remsysteem idem als 3.3 Turbo
                – Achteraan enkel remklauwen van een 3.3 Turbo, de remschijven zijn
                vol en niet geventileerd.
                – en natuurlijk de Turbo brede achterpartij.

                De WTL cabrios werden gelanceerd in 1992, maar omwille van het feit dat velen bij Porsche Exclusiv werden vervolledigd werden ze pas in 1993 op de markt gebracht. 750 werden er gemaakt voor ROW en 250 voor US.

                Heeft de wagen een N (’92) of een P (’93) serie chassisnummer?

                Mvg,

                Geert

                0

                  Via de originele wagensticker op de binnenkant van de voorkoffer.
                  Hierop moet code M491 staan.

                  Mvg,

                  Geert

                  0


                    Deze kon zonder probleem een 964RS in de bochten volgen!
                    +/- 850 kg
                    200 pk T1 2,3 liter
                    944 Turbo ophanging + remmen
                    SPAX coil-overs

                    Was in ’95 de tweede Cup Kever, na die van Yannick Bodson, gebouwd in België.

                    Mvg,

                    Geert

                    0

                      Your wish , is my command! :D


                      0

                        Hé mannen,

                        ‘t was aangenaam om met jullie kennis te maken buiten het forum.
                        ‘k kan nauwelijks wachten tot de volgende gelegenheid!

                        Zoals jullie reeds bevestigd hebben, gaat er niets boven blije kinderen en hun eindeloze aanmoedigingen. Count me in voor Vroemdag 2007! :D

                        Groeten

                        0

                          Ik denk ook eerder aan 7u00.

                          Mvg,

                          Geert

                          0

                            1. R-Group
                            2. Stefx911
                            3. Ghhally

                            0

                              Gents,

                              Indien iemand wil samen rijden?
                              Vertek om 7u op E17 vanuit St-Niklaas.

                              Mvg,

                              Geert

                              0

                                In een weer zoals vandaag, liever niet Robbie.

                                0

                                  Count me in! :D

                                  Mvg,

                                  Geert

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 121)