Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)
    • Enkele sfeerbeelden


      Eerste indecatie dat het tijd werd om iets te ondernemen…


      Verwijderen van rechtse spatbord; Olieleiding werd enkele maanden geleden vernieuwd.


      Gewoon roest


      Bekijken hoe groot de schade is. Op de andere plaatsen nog kei hard. Uitslijpen en stuk inlassen.Deuren gaan er ook nog uit. Ook daar beginnende roest.


      Aan vervanging toe…Ander spatbord gekocht bij Porsche Parts in Rillaar


      Dit ziet er niet zo goed uit. Er komen nieuwe slotplaten in (origineel Porsche omwille van rechtopstaande rand deurstijl) De rest wordt gerepareerd door stukken op te lassen. Carrossier ziet hier geen probleem. Ik dus ook niet!


      Het volledige interieur ging er ook uit. Misschien het moment om offerte te laten maken voor nieuwe tapijtbekleding.


      Ondertussen eerste bestelling gedaan en … geleverd!

      Hou jullie op de hoogte!

        GELUKT!
        Bedankt Wim.

          Dan toch maar kiezen voor imitatiedorpels en slotplaten?

            Betaal 90 euro en wagen is ingeschreven als dagelijks voertuig. Geen oldtimerplaat. Heb nog wel een andere wagen, doch is bij een andere maatschappij verzekerd. Normaal gezien kost de polis 160 euro, maar als je je familiale / brandverzekering neemt bij Erard krijg je elk jaar 70 euro korting. Omnium verzekering van Porsche heb ik bij Dierick verzekering (Almarisk). Erard heeft met dit adres aan de hand gedaan, omdat ze de Porsche zelf niet omnium verzekerde.
            Ben erg tevreden over hun service.

              Bel gewoon naar Erard verzekering. Ben daar ook verzekerd voor 90 euro. En mag met mijn Porsche op vakantie door heel Europa. (Max 7500 km per jaar)
              Je wordt er uitzonderlijk goed geholpen!!

                Beste, bezint voor je begint… Heb enkele jaren geleden een 911 sc gekocht voor 12.000 euro in Nederland. Ondertussen 3 jaar mee gereden. Maar dan begint het; Enkele roestplekjes (vervolg op het Nederlands forum; ‘eindelijk foto’s 911’). Het rijden met een Porsche is uniek, inruilwaarde blijft beperkt.. Kreeg er amper nog 10.000 voor bij handelaar in tweedehands Porsche als ik 3.2 kocht…Nochtans blijf ik erbij: THERE IS NO ALTERNATIF THAN PORSCHE!!!
                Succes makker!

                  Help al eens mee met zijn race-team (Prospeed). Zo houden we de weegschaal in ‘evenwicht’…

                    Was het maar waar… Mag ‘overwinteren’ bij Penders in Luik.
                    I.v.m. restauratie: motor heeft 24O.OOO km gedaan, revisie gehad, en reeds voor een kleine 7000 euro andere kosten gemaakt (kachelpotten, ruit, olieleidingen,…) Rijdt perfect!
                    Carrosserie is een andere verhaal. Foto’s zeggen niet alles. Krijgt roest op de gekende plaatsen.
                    Ofwel volledig laten herspuiten ( en afbreken), ofwel roest ‘bijwerken’ en nog enkele jaren rondrijden met een nette auto. Daarna verkopen en 3.2 in de plaats. Ga binnekort eens luisteren bij RSR motors voor advies

                      Is vorige week verkocht aan een Engels team. Moet nog van de site verwijderd worden.
                      P.s.: Dit week-end heeft PROSPEED een tweede overwinning op hun naam geschreven in het FIA GT kampioenschap.
                      Niet slecht!!

                        Navraag bij Porsche import blijken de nummers volledig te kloppen. Eigenaar wil er nog 700 euro afdoen. Doch gaat er niet mee naar de keuring. Achterlichten werkten niet en ruitenwissers gingen onregelmatig.
                        (electrisch probleem?)
                        Afblijven of ervoor gaan?
                        De wagen is echt wel strak, interieur is volledig gedaan, allemaal nieuwe rubbers (bijgeleverd), motor draait super, wel niet helemaal droog.
                        Prachtige kleur.

                          Voila, ingeschreven en genoteerd in agenda!
                          Moet lukken!

                            Had hetzelfde probleem… Twee jaar geleden vertrok ik fier met Porscheke naar huis. Onderweg al een ‘brandgeur’. Voorste blazers opgesmeuld. Tussenbox werkte ook niet. En de blower achteraan weigerde ook alle dienst. Voor de rest alles ok…
                            Voor algemene controle binnengedaan bij Penders in Luik. Heb toen uitgebreid verslag gekregen over alle gebreken.
                            Die verwarming kost echt wel geld!! Heb toen gekozen om kabels en kleppen (onderaan motor) te laten vervangen. Een goedkope oplossing.
                            Heb het nu warm na 10 km (als ik blijf rijden).
                            Bij regenweer blijf ik binnen…

                              Idem dito…

                              Was zalig om deze wedstrijd vanuit luie zetel te kunnen volgen. De strijd in GT2 was toch wel spannend. Porsche zal deze opsteker zeker kunnen gebruiken.
                              Ben eens benieuwd wat ons Belgisch team (Prospeed) met hun 997 rsr gaan doen dit week-end in Monza. Dit als voorbereiding voor 24 u Francorchamps.
                              Vertrek vrijdag.

                                Morgenvroeg vertrekken we naar Wales voor een weekje… Eerst gedacht om met m’n Golfje te rijden, maar het begon toch te kriebelen..
                                Ventilator van de voorruit werkt wel niet meer (Walter van Porsche parts had hem nog niet binnen), maar ga het er toch op wagen.
                                Nemen een voorraad handdoeken mee..
                                HEB ER KEI VEEL ZIN IN! Toch altijd een beetje anders om te reizen met Porschke.
                                Enkel en alleen maar mooie herinneringen.
                                Groetjes

                                  Heb mijn ruit gekocht in Geel (110 euro incl btw) en laten plaatsen bij Penders in Luik. Een werkje van 15 minuten. Alles perfect in orde.

                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 69)