Aangemaakte reacties
-
Vooraan zit het in de kofferklep zelf die ooit een tik gehad heeft en
hersteld geweest is, zal ik binnenkort wel eens een nieuwe voor zoeken.
Achteraan zou ik echt niet weten hoe het komt, als je het deksel aan die
kant dichtduwt komt het altijd terug omhoog…Ouch,
maar het kan nog erger,
dit kwam er bij mij vanonder…4 jaar geleden gerestaureerd en herspoten…
carrosier weet zogezegd van niets :roll:in antwoord op: Schade reparatie en restauratie 3.2 ’86.Ja, kan het bovenste deel er ondertussen misschien gewoon aftrekken :(
Zit hier zoals bij m’n kever ook gewoon een rubber in?in antwoord op: Torsiedeksel gescheurd…Mag je hem ook onder het carter opkrikken of op de boitesteun?
in antwoord op: 911 opkrikkenSchön!
Knappe kleur ook :wink:in antwoord op: 964 carrera 2 is er eindelijkNice!, afgaande van het triumph-projectje op het nederlandse forum,
gaat dees zeker in de chacos komen :wink:in antwoord op: Schade reparatie en restauratie 3.2 ’86.Passen die van een 944 misschien niet?
in antwoord op: Luchtveren 1971Had gevraagd om de motor een compleet nazicht te geven,
dacht dat het wel zou opgevallen zijn bij de testrit :?in antwoord op: specialist 3.2 motronicHmm, mijn olie is de laatste 4 maand 3 keer vervangen geweest :lol: :oops:
in antwoord op: Olie verversen onnodigMja, de mijne heeft vooral moeilijkheden met optrekken vanuit lage
toeren, klinkt hij precies als een diesel :D
Boven de 3000rpm daarentegen :twisted:
Verbruik is ook wel fenomenaal, dus ligt waarschijnlijk aan de
Motronic, of de manier waarop die ingebouwd is :roll: (3.2)in antwoord op: 911SC schokt bij laag toerentalDaar heb je ook weer een punt. De wagen is 4 jaar geleden compleet
opgemaakt geweest (nieuwe bodemplaten, herspoten, interieur
en hemel opnieuw overtrokken, 3.2 ingebouwd) en heeft sindsdien amper meer
gereden omdat het de ‘zoveelste’ wagen van de carossier was…
(slechts 5.000km’s op 4 jaar tijd)
Moet in principe enkel m’n velgjes (borduurschade) en een voorste vleugel herspuiten
omdat daar wat roestpokjes opzitten.
Voor het werk aan de onderdorpels moeten normaal gezien geen delen
van de carosserie herspoten worden.
Het overige werk aan de wagen moet op een maand tijd opgelost kunnen
worden (remmen, schokdempers, electra en motorinbouw verder afwerken).
Vind beide modellen even mooi, maar had nu plots een budget beschikbaar
dat de vraag in me opkwam van “why not?”
Of zouden jullie gewoon die celica houden, en de porsche voor erbij :?
Lap, weer een dilemma meer :lol: :(Geen slechte prijs voor een ombouw :shock:
Heb ik nog 30.000 € te besteden en dan doe ik nog winst :DThanks, heb dan idd de bredere spatborden, want zitten 9J’s onder
met 3.5cm spacers :)Vandaag nog stukjes gaan bestellen bij PCA en zij gingen brussel
contacteren om te kijken of ze nog info konden vinden over hoe
de wagen origineel was opgebouwd en voor welk land hij bestemd was.