Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 2,052)
    • Prius 8 kunnen we afschrijven maar zonder technische mankementen is Toyota 7 ongenaakbaar. 1 minuut 12 al achterstand voor Porsche 1. :roll:

      0

        En niet te vergeten, al is het in een Italiaans paardje, Dries Vanthoor ook goed bezig. Iemand nog een link naar n live timing want de WEC-app laat het afweten.

        0

          Ondertussen zegt Neel Jani in een interview “we lost a massive amount of time during the slow-zones. The Toyota’s were able to exit the slow zone a lot quicker” :coolness:

          0

            Uw schema geeft de best lap mee. Niet de last lap. Aan de eerste pit-stop is Porschec1 binnen gekomen op ongeveer 1,5 sekonden. Iedere ronde die tijdens de slow-zone gereden is verloren de Porsches 3 sekonden per ronde. Ondertussen zijn de rondetijden gestabiliseerd. Ik volg op Eurosport en de live-tiling van de WeC. Daar krijg je de rondetijden mee.

            0

              Ondertussen op 15 en 30 sekonden. Nog steeds 3 sekonden per ronde verlies, we zijn 90 minuten competitief geweest.

              0

                Ondertussen kan Porsche 2 niet volgen en verliest Porsche 1, terwijl we slow zones hebben, 3 sekonden per ronde.

                0

                  De warm-up geeft alvast niet veel hoop. Maar het is zoals Vandamme terecht opmerkt nog altijd een duursport. Desondanks geef ik Porsche slechts 10% kans op winst. Mijn voorspellingen hebben bij de euro-millions ook geen succes dus in hoeverre mijn inschatting juist is laat ik in het midden. :D


                  @BCcars
                  , ik ken dat gevoel. Ik kan, beroepsmuzikant zijnde, gitaar spelen en zingen tegelijk wat er op neer komt dat je je verstand even in 2 moet delen maar Engels met daarover Duits lukt mij ook niet. Het heeft wat weg van peutertaal. Hier zijn wat woorden en maak er zelf een zin van. :D


                  @yellow
                  submarine, wat het wielrennen betreft komen ze op Eurosport nog niet aan de enkels van het team van de VRT, maar ik ben er vrij zeker van dat we daar, en dat is logisch als koersland, tot de wereldtop behoren. Het enige dat me soms stoort aan Michel en José is de manier waarop de loftrompet wordt afgestoken over een Valverde en een Contador. Het zet imo. iets té veel de hypocrisie van het wielrennen in de verf. Als je een Armstrong wist uit de sportgeschiedenis kan je niet staan juichen wanneer een Valverde, die reeds deftig tegen de lamp gelopen is, zelfs maar een beetje een prestatie neerzet in een koers. Bovendien vond ik ze redelijk neerbuigend doen over Froome, al is dat wel stilaan, en dat is niet meer dan terecht, aan het veranderen.
                  Kwestie van ff of-topic te gaan kan mijn post wel tellen waarvoor alvast excuus. 8)

                  0

                    Die moeten inderdaad eens leren hun klep te houden bij momenten. Kwetteren soms ook gewoon door op momenten dat er een gesprek tussen rijder en pit-crew aan de gang is. Ik wil dan toch altijd wel even meepikken wat er gezegd wordt, al is het maar om te horen dat er problemen zijn met de Pruis.
                    Problemen met de Prius is overigens de enige hoop die we kunnen koesteren om te winnen want de pace is er niet, ook al zegt Porsche dat men qua race-pace competitief is. Als Lotterer al niet vooruit geraakt dan weet je toch hoe laat het is. Die geeft me ook niet echt de indruk dat hij gelukkig is met de 919.
                    Toegeven, Kobayashi (was er ten tijde van Ceulemans geen biljarter met dezelfde naam?) had een perfecte vrije baan en had op het ideale moment wat slipstream mee van enkele GT’s.
                    In Silverstone en Spa kon je je nog wegsteken achter het verschil in downforce setting en waren de GT’s misschien aan het “sandbaggen” maar we kunnen niet langer ontkennen dat hét sportwagenmerk bij uitstek belachelijk gemaakt wordt door een Prius. Ik geloof dat diesel-gate zich doet gevoelen maar als je je zo laat vernederen is het misschien beter de stekker uit het LMP1-programma te trekken.
                    Het viel mij in Spa trouwens al op hoeveel sympathisanten er zijn voor Toyota en ook nu wordt hen de zegen gegund blijkbaar, voornamelijk omdat ze het “al zo lang proberen”. Persoonlijk zou ik het een ramp vinden moest Toyota winnen omdat ik het een slag in het gezicht zou vinden van iedere petrol-head. We zijn al zo een uitstervend ras en een Prius die superieur zou zijn aan een wagen die van nature een benzine-slurpend PK-monster is (en ja ik weet dat het allebei Hybriden zijn) voelt aan als het definitieve einde van het tijdperk van prachtige, op fossiele brandstoffen rijdende, mechanische meesterwerkjes. Europa is daar al genoeg mee bezig, de mythische 24-uurs race van Le Mans moet daar zo lang mogelijk van gespaard blijven.

                    0

                      Ge moogt er zeker van zijn dat ik, onder voorwaarde dat ik de pitstraat uitgeraak, een formule 1 bak perfect door la source zal loodsen, voornamelijk door hotel La source dan, daarbij een paar hotelgasten uit de lobby verjagend om ongewild tot stilstand te komen tegen de restaurantmuur vanachter :happy:

                      In mijn post vergelijk ik mezelf nergens met de huidige generatie F1-rijders, ik laat me ook niet uit over hun geaardheid trouwens.
                      Ik vergelijk ze met de generatie Senna en consoorten. In vergelijking met de Senna’s, Lauda’s en Hunt zaliger, zijn het een bende postkaarten imo. Ik kan me herinneren dat Vettel achter Webber reed voor positie, en door zijn boordradio tegen zijn pit-crew riep: “get him out of the way, he’s too slow. Beste Seb, de bedoeling is dat ge hem inhaalt en daarmee is het vat af. Hij mag content zijn dat Webber een gentleman is. Dat zal hij bij Räikkönnen niet moeten proberen en ik denk als hij dat bij bvb. een Mansell had geflikt, hij een muilpeer had gekregen met twee weken yoghurt-dieet tot gevolg. Het gaat over de karakters die mis ik. (Net als dat in het tennis en het voetbal en de moto-go, een uitzondering daar gelaten, het geval is btw.)

                      0

                        Niemand over Le Mans bezig? Anders moet mss toch hier is zien ;)

                        https://porscheforum.be/forum/27-porsche-motorsport-fotos/126890-2017-fia-wec?start=24

                        0

                          [quote=”Mushroom” post=252472]Got it! :up:

                          Het verschil (IMO) is dat een auto al dan niet zelf in gang draaien niets toevoegt aan het rijplezier, alwaar het met de hand schakelen enige technische virtuositeit behoeft. De factor “mensch” wordt uitgeschakeld met nen ottomatik.
                          Binnenkort kunnen ze een dikke stalen pin langs onder op een Formule I auto vijzen, dikke groeven trekken in ‘t circuit, en die met de dikste computer in de pits wint. Een piloot is overbodig, da’s alleen maar ballast. Heeft NIKS meer met autorijden te maken. Het spijt me.

                          Don’t get me wrong: PDK is superieur aan handgeschakeld… voor rondetijden, ik mis alleen betrokkenheid, rondetijden interesseren me niet, en 99% van alle P’s met PDK zullen nooit een circuit zien.[/quote]

                          Voila, zo is dat. Het laat zich ook vertalen in de karakters van de huidige F1-rijders. Als ge sommige beelden bekijkt vanuit de cockpit van bvb. Sennna dan heb ik meteen bewondering voor het “werk” dat die moet verrichten om hard te gaan met zijn bolide. Dat was ne vent. Ik zag deze week Lewis Hamilton met de helm van Senna staan zwaaien in Canada en kreeg spontaan braakneigingen. Die mislukte rapper komt nog niet aan de enkels van zijn voorgangers. Het zijn, op Räikkönen en mss. Verstappen na, geen venten meer maar verwende “fils-à-papa-postkaarten.”

                          0

                            [quote=”bladerunner” post=252631]Garmin tip:
                            Begin je planning van je route, via Basecamp (of iets anders), altijd op enkele honderd meter van waar je werkelijk zit en wil vertrekken. Wanneer je dan de route wil rijden vraagt hij op een bepaald moment, nadat je op “GA” gedrukt hebt, “BEGINPUNT” of EINDPUNT”. Druk dan op “beginpunt” want als je op “eindpunt” drukt zal hij vaststellen dat je op dat moment niet op de geplande route zit en zal hij zelf opnieuw beginnen rekenen met wat je ingesteld hebt, bvb. kortste, snelste, bochtige wegen,…
                            Als je “beginpunt” indrukt zal hij je via deze ingestelde manier naar het beginpunt brengen (enkele honderd meter verder) en van daaruit de door jouw geplande route volgen tot op het einde, ongeacht welke routevoorkeur je ingesteld hebt. :coolness:[/quote]

                            Of als ge op het beginpunt staat, het tweede via-punt selecteren en dan doet ie t ook, enfin bij mij toch.

                            0

                              Kunnen de reisverhalen van het PF stilaann in boekvorm gieten :up:

                              0

                                De vrije training en de eerste kwalificatie gaven aan dat het kort bij elkaar ligt. Beide teams hebben imo. het maximale potentieel nog niet laten zien. Het gaat spannend worden.

                                0

                                  Klinkt vet.

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 2,052)