Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 471)
    • Komt doordat het voorste gedeelte van de rubber (5cm) onder een hoek van 45graden moet geplooid en gelijmt worden . De spanning is er dan te groot voor de lijmen die ik tot hiertoe heb geprobeerd.

        Lijm komt los van de rubber.de foto’s zal ik naar jou toesturen daar ik ze niet op dit bericht opgeslagen krijg

          foto’s kan ik je steeds sturen ,indien je ze nodig zou hebben .

            kun je er iets meer van vertellen

              Ken je niemand die ook een 3.2 heeft om eens te proberen met zijn relais

                Waarschijnlijk waar je jou auto laat onderhouden.Van deze relais zou je steeds een reserve moeten bij hebben.Het blijkt dat de soldeerpunten het gemakkelijk begeven.

                  ik heb dit ook eens voorgehad .
                  Andere DME relais en alles werkte terug normaal.
                  Deze bevind zich onder de bestuurderstoel.
                  Groeten

                    Ik hoop dat dit niet volledig juist is .Daar ik juist eentje van een 993 heb gekocht en laten lakken voor op een 3.2 te monteren.
                    Men had mij gezegd dat deze op de drie modellen past.
                    Ik was van plan hem enkel met de winter te monteren ,heb hem dus nog niet gepast.
                    Zal iets voor later worden .

                      Als je een verzekering hebt met BA(gerechtsbijstand en dergelijk)kun je de verkoper voor de rechtbank aanklagen.En de rechtsbijstand betaald de onkosten.
                      Zelf heb ik dit ook eens meegemaakt met de aankoop van een porsche voor de prijs van ongeveer €7000 en dit heeft wel 2 jaar geduurdt met verschillende gerechterlijke expertiesen.
                      Uiteindelijk het proces gewonnen en juist voordat de handelaar de som moest gaan terugbetalen is deze bankroet verklaard geweest.
                      Niets van teruggetrokken .Dus goed nadenken vooralleer je iets onderneemt

                        Was een leuke bijeenkomst met mooie wagens , zelf ben ik ook niet zo lang gebleven met het mooie weer maar een beetje gaan rondtoeren.
                        Jacques

                          Zelf had ik een beetje last tussen de eerst en de tweede vitesse .
                          Er was wel nooit sprake van kraken van de boite, gewoon het niet onmiddelijk vinden van de tweede vitesse.
                          Wat me soms wel eens ergerde, maar dit is volledig verholpen door een beetje tussengas te geven bij het overschakelen .

                            Welk is de prijs ongeveer van zo een hardtop wel voor een 911 van 1985

                              Hey Wimske,daar heb ik ook wel interesse in en mischien met twee krijgen we het aan beter voorwaarden .
                              Twee jaar geleden heb ik een volledige set gekocht via e bay van iemand in Brussel daar kan ik het ook eens vragen.
                              Jacques

                                Hallo, zelf had ik ook zulk probleem met schakelen tussen de eerste en tweede vitesse (cabrio van 1985 boite 915)tot ik de goede raad kreeg van Luc (rsr) om tijdens het schakelen een beetje tussengas te geven.
                                Nu dat ik dit telkens doe moet ik zeggen dat ik zo goed als geen hinder meer heb van het moeilijk schakelen tussen deze twee vitessen.
                                Mischien een tip voor de andere 915 boite gebruikers
                                Jacques

                                  Hallo targa boy,het produkt dat je aanbeveeld is dit enkel een kuisprodukt of ook om de waterdichtheid te bevorderen en welk is de kostprijs.Groeten Jacques

                                15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 471)