Aangemaakte reacties
-
Komt doordat het voorste gedeelte van de rubber (5cm) onder een hoek van 45graden moet geplooid en gelijmt worden . De spanning is er dan te groot voor de lijmen die ik tot hiertoe heb geprobeerd.
in antwoord op: lijm voor raamrubbers cabrio van 1985Lijm komt los van de rubber.de foto’s zal ik naar jou toesturen daar ik ze niet op dit bericht opgeslagen krijg
in antwoord op: lijm voor raamrubbers cabrio van 1985foto’s kan ik je steeds sturen ,indien je ze nodig zou hebben .
in antwoord op: lijm voor raamrubbers cabrio van 1985kun je er iets meer van vertellen
in antwoord op: cars & coffeeKen je niemand die ook een 3.2 heeft om eens te proberen met zijn relais
in antwoord op: mijn 3.2 start niet meer als ik hem laten draaien heb en hemWaarschijnlijk waar je jou auto laat onderhouden.Van deze relais zou je steeds een reserve moeten bij hebben.Het blijkt dat de soldeerpunten het gemakkelijk begeven.
in antwoord op: mijn 3.2 start niet meer als ik hem laten draaien heb en hemik heb dit ook eens voorgehad .
Andere DME relais en alles werkte terug normaal.
Deze bevind zich onder de bestuurderstoel.
Groetenin antwoord op: mijn 3.2 start niet meer als ik hem laten draaien heb en hemIk hoop dat dit niet volledig juist is .Daar ik juist eentje van een 993 heb gekocht en laten lakken voor op een 3.2 te monteren.
Men had mij gezegd dat deze op de drie modellen past.
Ik was van plan hem enkel met de winter te monteren ,heb hem dus nog niet gepast.
Zal iets voor later worden .in antwoord op: hardtop 964Als je een verzekering hebt met BA(gerechtsbijstand en dergelijk)kun je de verkoper voor de rechtbank aanklagen.En de rechtsbijstand betaald de onkosten.
Zelf heb ik dit ook eens meegemaakt met de aankoop van een porsche voor de prijs van ongeveer €7000 en dit heeft wel 2 jaar geduurdt met verschillende gerechterlijke expertiesen.
Uiteindelijk het proces gewonnen en juist voordat de handelaar de som moest gaan terugbetalen is deze bankroet verklaard geweest.
Niets van teruggetrokken .Dus goed nadenken vooralleer je iets onderneemtin antwoord op: autokeuring (voor verkoop) in apenland!!!Was een leuke bijeenkomst met mooie wagens , zelf ben ik ook niet zo lang gebleven met het mooie weer maar een beetje gaan rondtoeren.
Jacquesin antwoord op: Zondag 1 juli … pro shoot – gtgZelf had ik een beetje last tussen de eerst en de tweede vitesse .
Er was wel nooit sprake van kraken van de boite, gewoon het niet onmiddelijk vinden van de tweede vitesse.
Wat me soms wel eens ergerde, maar dit is volledig verholpen door een beetje tussengas te geven bij het overschakelen .in antwoord op: Hoe best schakelen met een 915 boite ?Welk is de prijs ongeveer van zo een hardtop wel voor een 911 van 1985
in antwoord op: 993 met hardtop…Hey Wimske,daar heb ik ook wel interesse in en mischien met twee krijgen we het aan beter voorwaarden .
Twee jaar geleden heb ik een volledige set gekocht via e bay van iemand in Brussel daar kan ik het ook eens vragen.
Jacquesin antwoord op: Velours tapijt voor kofferruimteHallo, zelf had ik ook zulk probleem met schakelen tussen de eerste en tweede vitesse (cabrio van 1985 boite 915)tot ik de goede raad kreeg van Luc (rsr) om tijdens het schakelen een beetje tussengas te geven.
Nu dat ik dit telkens doe moet ik zeggen dat ik zo goed als geen hinder meer heb van het moeilijk schakelen tussen deze twee vitessen.
Mischien een tip voor de andere 915 boite gebruikers
Jacquesin antwoord op: Ik wil een Porsche aankopen graag wat hulp van een kenner?Hallo targa boy,het produkt dat je aanbeveeld is dit enkel een kuisprodukt of ook om de waterdichtheid te bevorderen en welk is de kostprijs.Groeten Jacques
in antwoord op: onderhoud cabriodak