Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Hallo destijds ook n misfire cil 2 gehad, meermaals, melding soms maanden weg na wissen, 6 nieuwe bougies en bobines gestoken, nooit geen problemen meer gehad, 987 2,9l 2011

        Klopt

          Benzinedamp is ongezond en wanneer dat uit je tank in de lucht komt wordt de wereld daar ook niet beter van. Om het milieu te sparen wordt die benzinedamp opgevangen in een filter met actieve kool. Wanneer de elektronica het moment goed acht wordt die damp door de motor uit de actieve kool gezogen en keurig verbrand. Zo wordt het milieu minder belast en gaat er ook nog eens niets verloren van de benzine waarvoor je hebt betaald. Win win.

             Carbon canister, 

              Je kan weer rijden! Zonder bijkomende grote kosten, eens je weer geniet van je cayman zal je de rest snel vergeten! Amuseer je! Grt

                Ok geen nafte dus, je zal verder moeten zoeken waar t probleem ligt

                  [quote=”Bladerunner” post=283213]993 van 1993

                  Jaarlijkse verkeersbelasting € 3.470,12
                  Belasting op inverkeerstelling € 11.391,05

                  964 van 1992

                  Jaarlijkse verkeersbelasting € 38,08
                  Belasting op inverkeerstelling € 45,56

                  Biv zal ook rond 2500 zitten, zeker geen 11.391????
                  Hierom![/quote]

                    Eerst nieuwe batterij erin en je foutcode uitlezen, want je kreeg n melding motorstoring zei je bij t starten

                      Als je batterij defect(in kortsluiting) is, gaat hij wanneer je aankoppelt nog verder achteruitgaan,want er wordt zowieso stroom gevraagd, check eens eerst met n andere goede batterij? Of laat je oude batterij eens uitmeten?

                        [quote=”crossbytje” post=283235]Batterij staat nu maar op 11.1V meer. De auto stond wel al een week 3-4 stil.
                        Ik ga nu eerst eens de zekeringen nameten en dan eens op zoek naar de dozen uit je figuur. Kan je die info makkelijk via de site van Porsche vinden?[/quote]
                        Op site van porsche gaan, dan naar originele onderdelen, dan originele onderdelen catalogus, dan je type en jaartal et voila alle oem nrs en tekeningen

                          Heb je de batterij nu al nagekeken?

                            Zou je batterij niet defect kunnen zijn en in “kortsluiting” gaan, deze zou ik toch eerst controleren, mss n andere monteren uit de buurt?

                              Power torque 211 pk staat er niet

                                https://porscheforum.be/forum/12-boxster/128703-tuning-porsche-boxster-981

                                Stond een goede post hieromtrent bij de boxster hier op t forum, porsche zelf zal hierin natuurlijk nooit meegaan in het upgraden naar de originele 265 ipv de 211 pk naar gelijkvormigheid(sattest) die niet meer zal kloppen, mijn huidige motor (172.000 km) draait eigenlijk nog altijd perfect op de 211 pk, k vroeg me eigenlijk enkel af of die nog rustiger en gesmeerde loopt in de lage versnellingen met de 265 pk versie, in de hogere toeren en versnellingen merk je dat hij veel beter loopt, tis natuurlijk n flat six en dat voel je denk ik altijd in de lage toeren, maar t zal idd waarschijnlijk wel altijd n stuk tss de oren zit, bedankt voor de reacties,
                                Ondertussen na n paar keer misfire in cilinder 5 te hebben gehad, nieuwe bougies en coilpaks gestoken ( wat zeer goed zelf te doen is bij deze cayman) en k voel wel duidelijk al n verschil bij de aanname in de lagere versnellingen!

                                  Toch hilarisch hoe ze zich indekken bij motorolieverbruik “ max 1,5 liter per 1000 km” maw na 5000 km kan al je olie weg zijn :lol:

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)