
Aangemaakte reacties
-
hé 993s plotseling ook goesting om iets te organisren! zo hebben we het graag, er moet al veel mislopen willen we er niet bij zijn, dus op onze aanwezigheid kan je rekenen! groeten uit tienen, jeansprint 8)
In antwoord op: Hageland ritje ? 10 decemberhelaas geen foto’s van de spoiler op een niet turbo front, je zal hiervoor je verbeelding moeten gebruiken vermoed ik! groeten jan
ps: neus anders zelf eens rond op de site van dp motorsport:
In antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?hallo, heb al nieuws van dp motersport, de spoiler is verkrijgbaar voor een niet turbo front en kost taxen incl. 464.00 euro, wat een vergelijkbare prijs is met de voorspoiler van rnr, levertermijn circa 1 week! groeten janneman
In antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?hallo, wat ik je al kan meegeven is het volgende: een vergelijkbare spoiler bij RNR kost 349.95 euro, in deze spoiler zijn openingen voor verstralers voorzien, die je kan opvullen met een paar “air ducts”, kostprijs 115.95 voor links en rechts, dus samen een kleine 500 euro zonder verven en montage!
heb eveneens een mailtje gestuurd naar dp motersports met de vraag of ze er ééntje in het gamma hebben voor een niet turbo front en wat de kostprijs is voor zo een uitbouwsel ( :( ( ), hou jullie op de hoogte
groeten janeman
In antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?hallo, allereerst mist de auto karakter en een ziel, dit grotendeels door het motorblok van peugeot achterin, het heeft weinig of zelf niets met porsche temaken, alhoewell er ééntje tweedehands te koop staat bij porschecenter verellen in geel, zo zie je maar! een tweede punt is de prijs, voor dit buget koop je een echte porsche en is voor mij de keuze snel gemaakt, janneman
In antwoord op: PGO Speedsterhallo, echt iets van plan ben ik niet direct, maar kijk al eens rond voor een voorspoiler die onder de originele bumper past en RNR heeft zo een model in zijn gamma, vandaar de vraag, ook dp motorsport heeft zo iets, maar dacht enkel voor een turbo breede voorkant, ter illustratie een foto van wat ik juist bedoel:
al twijfel ik soms (was/is ook zo met een ducktail) of het wel staat met het zeer brave uiterlijk van mijn 911??? wat denken jullie??? groeten jan
In antwoord op: iemand ervaring met rnr porscheparts uit terneuzen NL?een prijslijst van november 1988 verteld me het volgende:
911 carrera coupe 1.995.000
targa 2.098.740
cabrio 2.247.700de opties staan hier niet vermeld ( autokrant van 10 december 1988 )
als je bekijkt dat je voor deze prijzen twintig jaar later nog steeds u keuze kunt maken in het boxster/cayman gamma, is een porsche door de jaren hen niet veel duurder geworden, let wel toen moest er nog 8) luxe taks (33 procent btw) betaald worden op een porsche!
groeten jeansprint
In antwoord op: Originele kostprijshallo, heb hier ook x aantal autokranten liggen van half jaren tachtig met verschillende porschetests erin, steeds grappig om te lezen en de prijzen eens te vergelijken met die van nu, mijn inziens is een porsche niet veel duurder geworden dan tegenwoordig, een voorbeeld, de 911 in 1988 in coupe uitvoering 1.995.000 frank, de targa 2.098.740 en de cabrio 2.247.700 oude belgische franken, een bmw 316 kosten 552.000 frank, wat een vierde was van de nieuwprijs van een porsche, tegenwoordig kom je met 25.000 euro niet meer toe voor de instap 3serie van bmw, en een elfer kost een ietsje meer dan 75.000 euro, wat denken jullie hiervan?? groeten janneman
grappig details: de goedkoopste wagen in 1988 was de lada 1200, 8) 149.960 franken
In antwoord op: Autotest 1979allereerst, bijkleuren is mijn inziens een rare benaming als je over porsche velgen praat, een tekening kleur je bij, maar toch je wielen niet :? wink:
uit ervaring weet ik dat je met een spuitbus van goede kwaliteit, ik denk hier aan motip, heel mooie resultaten kan bekomen, ,afschuren met fijn schuurpapier en water, een laag grondverf of spuitplamuur erover, schuren met zeer fijn schuurpapier en je lievelings kleur aanbrengen en als laatste afwerken met blanke lak
In antwoord op: velgen bijkleurenok! beloofd!
In antwoord op: iemand ervaring met "minilite" velgen?klopt! maar kan een beetje mijn zin doen en om de volgende reden, de origineele 14 duims fuchs velgen waarmee de wagen standaard is geleverd in 1977 gaan nooit de deur uit (waarde van de porsche), dus met deze velgen kan in steeds naar de technische controle, bovendien werk ik in een garage en onze mekanieker heeft zijn vriendjes :wink: op de controle! thx……..janus :lol:
In antwoord op: welke bandenmaat??hallokes, heb de prijzen net binnen van de minilites: de maat 15×5.5 kost 142.50 euro excl BTW, de maat 15×6 150.00 euro excl BTW, beide verkrijgbaar in verschillende kleuren zoals zwart, zilver, goud enz.. zonder meerprijs, je kan ze ook bestellen met gepolierde rand 8)
In antwoord op: iemand ervaring met "minilite" velgen?hallo, als het je eerste porsche 911 is ga voor een 3.2 met g50 boite, deze zijn ijzersterk en bijna onverwoestbaar, bovendien hebben ze weinig of geen last van roest, ook een 993 is van het zelfde kaliber! ik persoonlijk zou eveneens voor een coupé gaan zonder opendak, targa daken en cabrio daken durven al eens water binnenlaten. een g50 boite heeft een hydraulische koppeling en kan een pak meer vermogen aan dan de 231pk van de 3.2, vandaar de betrouwbaarheid en het gebruiksgemak (je herkent ze aan de achteruit links boven op je schakelpatroon van je pook), een 1986 911 heeft normaal gezien een 3.2 in het kontje, let wel! met de 915 boite en NIET de g50! jij spreekt van olieverlies, zeer ongewoon bij dit blok, afblijven is de boodschap, succes jeansprint
In antwoord op: Ik wil een Porsche aankopen graag wat hulp van een kenner?hallo nine-eleven, ge zijt een porschist naar mijn hart!! :D hermans.jan1@pandora.be , bedank op voorhand, janus
In antwoord op: iemand ervaring met "minilite" velgen?thx voor de hulp porschisten! fax is onderweg naar autosport Beuckelaere, ben benieuwd naar de prijs, de jan
In antwoord op: iemand ervaring met "minilite" velgen?