Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 193)
    • Alle Porsches zijn fun to drive , maar oude 911-jes laten je inderdaad opnieuw voelen wat echt rijden is , een sensatie die niet met woorden te beschrijven is , je moet het “voelen” en beleven.
      Gelukkig zijn zij die dit kunnen maar het is niet voor iedereen weggelegd , geniet er dus van als je bij de gelukkigen hoort , maar laten we aub alle Porsche-rijders respecteren :respekt: voor *porsche

      Attachments:
      • image1_2015-02-08.jpg

        *porsche Voila een foto voor de storm . *porsche
        ruzie Morgen of zo start ik een nieuw onderwerp waar ik in detail de verkoopmethodes van jeroen kooren, zaakvoerder van classic master in ROOSENDAAL zal internet-kundig maken. ruzie
        :D Dit om alle toekomstige en alle huidige Porsche liefhebbers voor deze valkuil te behoeden. :D

        Attachments:
        • image1.jpg

          waarschijnlijk DE juiste beslissing *porsche

            hebben vroeger nog andere “koopjes” gehad , tot je preciese vragen stelt dan blijkt het in DK nog veel erger dan waar ik mijn oldtimer kocht , en dat wil al iets zeggen :bounce:

              Bedankt Wim. Na demontage van de lens, de lamp en de spiegel blijkt de plastic behuizing met verzonken moeren vast te zitten , of vergis ik mij ?
              Plastic moeren waren inderdaad niet bijgeleverd , zouden ze wel beter ineens doen , niet?

                heb ook een foutje gemaakt , moet zijn 911 van 1981 :oops:

                  werk voor de boeg!

                    ik kan de link niet openen , wie is de auteur/uitgever ?
                    nog steeds niemand die een Peter Morgan exemplaar wil uitlenen ?

                      Bedankt , heel duidelijk maar vrij ingrijpend.

                        welke ingreep van de garagehouder heeft het olielek gestopt?

                          Is het toepassen van injector-reiniger aangewezen voor alle Porsches die de laatste tijd weinig gereden hebben?

                            Volgende zonnige dag zal ik foto’s maken.
                            Reeds heel wat info van de vorige eigenaar gekregen dank zij de …. post , Belgische en US . Heb de vorige eigenaar met een brief, jawel een brief kunnen kontakteren. Nu verloopt de conversatie uiteraard via mail.
                            Ga nu de onderhoudshistoriek in de oorspronkelijke garage opvragen. De info geeft moed om echt voor deze auto te gaan.

                              ga onverwacht snel dank zij de klassieke weg van het briefschijven alle info over mijn ‘classic 911’ ontvangen!
                              sommigen vinden dollars in hun amerikaan , ik vond een link naar de/een recente eigenaar. :happydance:

                                en de verzekering kan je met je verzekeraar op het VIN nr regelen, ofwel één dag verzekering dagelijkse overzetten of reeds verzekering afsluiten op de nieuwe met het VIN nr.
                                Uiteraard moet je een beetje timing voorzien en dus best niet op een vrijdag ( douane normaal gesloten ) .
                                Auto heel vroeg ophalen, langs douane passeren ( kan een lange rij zijn !), indien mogelijk met een vriend autohandelaar en handelaars-platen ( maar kan ook met het NL kenteken ) naar zijn controle en dan naar huis.
                                Vergeet niet door de controle te laten vermelden op het roze formulier dat het oldtimer-platen moeten zijn anders COC nodig.
                                Je hebt tot 13 dagen na de aflevering van het witte NL export kenteken om deze rit uit te voeren.

                                  Ik heb recent een Porsche Targa van 1981 ingevoerd uit Roosendaal NL.
                                  Verkoper had APK laten uitvoeren en exportkentekens ( wit en op papier ! ) aangevraagd.Hij had dus toch IETS goed gedaan.
                                  Langs douane in Mechelen gereden welke eigenlijk ( vrijdag ) gesloten waren. De beambte heeft toch zonder aandringen mijn documenten in orde gebracht, bedankt vriendelijke man!
                                  Nadien oldtimer-controle en aanvraag Belgisch oldtimer-kenteken.
                                  Uiteindelijk vrij eenvoudig. :D

                                15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 193)