Aangemaakte reacties
-
[hide] 40K perfecte Panamera 4 / 3.6 met historie zonder schade in nieuwstaat buiten en binnen is blijkbaar niet geliefd in de Porsche gemeenschap. Ik rijd dagelijks afwisselend met Pana en 991.1 /4 en weet dus hoe beide rijden…maar de 991.1 /4 is nog van de firma…[/hide]
in antwoord op: Panamera 4Heel correcte firma/mensen, maar ja , het is een zeer concurrentiële markt en vergelijken maakt al snel 1k verschil per jaar….
Ben door PCA na meer dan 320K P aankopen ( 75 % bij PCA ) eigenlijk nog voor niets behalve verkoopsavonden uitgenodigd. Buikje is stilaan vol :bounce:
in antwoord op: 24uur van Le Manswie weet ….. triple :engeltje:
in antwoord op: knappe vrouwen en porsches deel 2Heb gezegd wat ik te zeggen had en dat lucht op :D . Verder geen negatieve emoties bij de verkoop ;) . Je kan maar met één speelgoed tegelijk spelen en dat is nu de 356. Ben wel een beetje fier dat door mijn zorgvuldige en liefdevolle behandeling mijn matching numbers ex Targa veeeel beter rijdt dan bij aankoop :driver: . Hoop hetzelfde te bereiken met de 356. De 4 cylindertjes doen al hun werk maar er is nog werk aan en hier heb ik goede forumervaringen met welgemeende goede raad.
Buiten de pseudo :censored: forumkopers is ook mijn oudere 911 SC ervaring met het forum zeer positief.
Heb nog iets te vertellen over een Panamera 4 die te koop is. Zal daar een nieuw draadje voor starten.in antwoord op: Op termijn te koop 911 SC Targa 1982Vandaag afscheid genomen van de Targa :( . Na een zeer onaangename ervaring met een :censored: forumlid ( blijkbaar zit er overal kaf tussen het koren ) is de Targa vorige week in het commerciële circuit te koop gesteld. Na enkele dagen was hij verkocht zonder gezaag, gezever of loze beloften. Stemt tot denken….
in antwoord op: Op termijn te koop 911 SC Targa 1982Blauw…. het nieuwe rood ???
in antwoord op: Weer een erbij…Bedankt Wim :D
De 356 heeft erg last van backfire bij belasting van de motor, niet stationair.
Heb reeds de li weber verwijderd om grondig te reinigen en had graag ook de bougies gecontroleerd ( de linker achterste cilinder vertoont sporen van bacckfire ). Het verwijderen/terugplaatsen van de bougies van een 356 lijkt mij niet eenvoudig ( gezien op mijn zoektocht ), is er iemand die mij hierbij kan helpen (ten noorden van Brussel) ?
Bij de remontage van de webers kan men opteren voor enkel vervangen van de inlaatcollectorpakking of voor een hele “rebuilt” set.
De pakkingen lijken visueel onbeschadigd, vervangen of niet?Groetjes Johan
Heb zelf een Disc Lock, niet mooi maar hopelijk ontradend.
Denk erover om ook nog een wielslot aan te schaffen.Beste David
Was net als vorig jaar een super leuke goed georganiseerde multimerken-rit :applaus:
Ook de ontvangst en de lekkere nazorg was top :drink:Rijd volgend jaar zeker terug mee met de 356 :driver:
Gr Johan
Hotel en restaurantparkings lijken in NL het geliefkoosde terrein van P-dieven te zijn.
Vraag me af door wie de dieven getipt worden. :?:
Of moeten we in het toeval geloven? :think:Dit WE druk aan het poetsen geweest.
Zo een 356 heeft wel wat chromen onderdelen!Achterruitje gedemonteerd, er is daar bij een restauratie nogal met lijm gesmost.
Wat kan ik best als lijmverwijderaar gebruiken, mag noch de rubbers noch de dakhemel aantasten.Eergisteren misschien de laatste rit ( Classic Room ) met de Targa gereden. Word volgende week commercieel te koop aangeboden.
Nu nog enkel voor forummers.Gr Johan
Kan via het forum geen uitwisseling van mooie bol/pijl ritten georganiseerd worden. Eventueel mooie stukken rit aan mekaar breien om nieuwe routes te creéren.
Laat maar horen.in antwoord op: Bolletje pijl – rit beneden Luik en Ardennen – hulpprogramma