Aangemaakte reacties
-
Ik heb dat zeker nog ergens liggen van de sloop, maar waar????
in antwoord op: deurklink stukje passagiers zijde gezocht[quote=”911-lover”:f21e1ndl]HAHAHAHAHAHA een stukje lak waar een idioot al 122€ voor heeft geboden :lol: :lol: :lol: [/quote]
Wat zou je dan kunnen vragen voor de kapotte bumper endergelijke??
in antwoord op: Carrera GTIk heb het niet gezocht op ebay, enkel in de krant gelezen dat er al delen van de Lamborgini te koop stonden op Ebay
in antwoord op: Carrera GTVan den ‘Tom’ was gene Porsche he. Van die lamborgini staan trouwens al delen te koop op Ebay…
in antwoord op: Carrera GTIk heb hier toch 2 verschillende draagarmel liggen voor de “gewone” 924. De bevestiging voor de stabilisatie stang is anders. Bij de ene zit er een beugeltje tegen de draag arm gelast en bij de andere zitten er gewoon 2 gaten in de draagarm. Spijtig genoeg voor mij had ik de verkeerde laten poederlakken voor mijn 924. Vandaar dat ik weet dat er een verschil is.
Groeten Jurgen
in antwoord op: onderste driehoekIk wil niet moeilijk doen, maar zijn er bij de 924 al niet 2 verschillende?
Groeten Jurgen
in antwoord op: onderste driehoekOmbouw naar een ophanging met schijven en 5 gaats velgen is al vollop bezig. En het is niks meer werk als je toch aan een volledige restauratie bezig bent hoor. Alleen een extra auto afbreken. Dat is een 924 turbo (rechtsgestuurd ) geworden.
Groeten Jurgen
in antwoord op: 924 van schijven voorzien achteraanHet is idd altijd zeer erg als je op die manier iemand verliest. Auto’s zijn steeds vervangbaar, hoe knap en exclusief ook.
Dit gezegd zijnde zie ik nog wel enkele bruikbare onderdelen aan die wagen…
Groeten Jurgen
in antwoord op: ZWARE CRASH MET EEN 944Heeft een audi 80 schijven achteraan?
En enkel de schijven van de 924S overbouwen? zonder de draagarmen te gebruiken, zou het dan haalbaar zijn om 4 gaat’s te blijven?
Anders zullen we toch op 5 gaats moeten overstappen…
in antwoord op: 924 van schijven voorzien achteraanWaarom ik de 4 gaats wil behouden is heel simpel, 2 redenen.
Ten eerste: Een 924 heeft 4 gaats en ik wil het er zo origineel mogelijk laten uitzien
En ten 2de, belangrijkste reden:de originele velgen heb ik reeds laten poederlakken.Dus wat is nu het beste? De volledige ophanging van de 924S steken? Heeft dit nu? als ik toch de 4 gaats wil houden? En dan heb ik ook gehoord dat een 924S breder is vanachter klopt dit? Past alles vlot?
Groeten Jurgen
in antwoord op: 924 van schijven voorzien achteraanHallo,
Ik ben Jurgen, maar de meeste zeggen Jos (vandaar Joske)
Ik ben van het goede bouwjaar ’81 dus 25 jaar
Ik heb reeds enkele jaren een vaste vriendin, maar samenwonen kan nog even duren.
Als beroep werk ik bij Proximus.
Verder ben ik veel bezig met oldtimers: ik heb een VW kever bj ’73 1200cc en sinds enkele weken een porsche 924 bj ’83. Vermits ik hem als oldtimer wil inschrijven heb ik 2 jaar de tijd om hem te restaureren.
verder komt er nog wel een volkswagen oldtimer of porsche oldtimer bij maar dan nog een luchtgekoelde 911 of 912 ofzo.Wat de kever betreft die heeft al zijn eigen site: http://www.aircooled-vw.be . De porsche heeft dit nog niet, maar ik hoop dit binnen enkele weken in orde te hebben.
Ik zal een van de volgende dagen wel eens een foto neerzetten.
Groeten Joske
in antwoord op: Re: Stel jezelf voor !