Aangemaakte reacties

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”dirk l” post=247087] maar wat doen de lelijke velgen op een 911 :what:

      [/quote]
      Zijn mahle gasburners. Moet je uit nieuwsgierigheid eens zoeken (die prijzen :roll: )

        [quote=”deepee” post=238226]volkswagen pleegt plagiaat op de 928[/quote]
        de sp2 was tot 76 in productie…
        (en de motor zat langs achter) :D

          Mooi projectje, maken die uitgesneden achterspatborden eigenlijk iets uit kwa sterkte?
          Heb je polyester of staal uitbouw op de planning.
          grts ;)

            Dit is ook een bekende karmann ghia met porsche onderdelen ;)

              Het leek in essen ook wat meer de essen porsche classica.
              En dat ten nadele van vooral raceauto’s en audi’s.
              m’n favoriet dit jaar: de Walter Wolf streetlegal 935 K3
              ;)

                [quote=”wing67″ post=232129]Amaai zeg, heb de foto’s eens bekeken en kan niet meer zeggen dan :respekt: :respekt: :respekt: dat je dit kan, het geduld voor hebt en er de tijd voor kan vrijmaken, RESPECT man :respect2: , en welkom :D[/quote]
                Let gewoon vooral niet op te tijd waarover het project al loopt :lol:

                  Helaas bestaan er 3 soorten 944 turbo set ups.
                  Die van de turbo s vergt bizar veel geluk om die betaalbaar te vinden, en kunnen we dus buiten beschouwing laten.
                  die schijf die je toont heeft volgens mij een turbo naaf (en astap) van 1986 nodig, deze is een heel stuk verder afgedraaid dan de gewone type 1 naaf.
                  En is ook relatief zeldzaam.

                  En breekt blijkbaar graag

                  Op de latere (na 86) hoort een schijf die over de naaf komt, wat wrs de voor de hand liggende oplossing wordt. Echter vragen deze dan weer wielen met een hogere et :roll: of verbredingen ;)

                    Ik weet het, k’heb me nog niet voorgesteld (bezit geen porsche) maar die kleplift van 34,5 is belachelijk hoog.
                    Volgens het lijstje van john.beton. omgerekend : in 11,43mm ex 10,03mm
                    groetjes ;-)

                      [quote=”cabrio wim” post=192537][quote=”Peter_Targa_84″ post=192532]Beste bangelijk toffe medeforumers :respekt: .
                      Wat nog ontbreekt:
                      – Materiaal van de cilindervoeringen nikasil of alusil
                      – Materiaal van de cilinderkoppakking dat is in mijn ogen hele dunne koper of messing
                      – Desaxatie van de zuigerpen
                      – Soorten zuigerveren + aantal hard metal 3 ringen bovenste 2 compressie en onderste olie controle
                      – Nominale maat van de cilinder 950 mm
                      – Nominale maat van de zuiger 94.9 mm
                      – De drijfstanglengte L 127 mm tussen de harten
                      – De verbrandingsdruk (Indien niet gegeven: neem de gemiddelde verbrandingsdruk
                      voor een benzine- of dieselmotor)
                      – De kleplichthoogte 34.5 mm
                      – Diameter van de klepsteel (in- en uitlaatklep) inlaat 8.97 en uitlaat 8.95
                      – Richtwaarde voor de speling tussen de klepsteel en de klepsteelgeleider (in- en
                      uitlaatklep) in en uit 0.355 mm
                      – De klepoverlap 1.25 mm
                      – De carterinhoud van het smeersysteem 1.75 liter de rest zit uitwendig
                      – De capaciteit van de oliepomp
                      – Meer-kleppentechniek met in- en uitschakelbare kleppen
                      – Variabele kleplichthoogte

                      En als zoonlief dat allemaal gevonden heeft en dan hopelijk deze week zijn 944 door de keuring geraakt, dan moet hij van mij zich hier melden als nieuw forumlid :what:

                      Ok hij heeft zijn naam misschien al mee – Timo – Wim zal denken :?: :!: :idea: nu nog een serieuze nick voor ‘t forum zoeken, maar dat mag hij zelf doen, alhoewel suggesties welkom zijn :twisted:[/quote]

                      Dit is tot nu toe wat is kon vinden.[/quote]

                      Ik weet het, k’heb me nog niet voorgesteld (bezit geen porsche) maar die kleplift is belachelijk hoog.
                      Volgens het lijstje van john.beton. omgerekend : in 11,43mm ex 10,03mm
                      groetjes ;-)

                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)