
Aangemaakte reacties
-
Zal eerder +/- 30mm naar buiten zijn en +/- 45mm naar binnen.
Dat je dit zelfs nog maar overweegt op een 924 verbaasd me :shock:In antwoord op: 924S velgenHoi
Was zelf bezig met inschrijving van mijn 944S2 (met katalysator) en voor de autos die nog geen Co vermelding hebben op hun roos formulier, rekent de DIV blijkbaar de standaardwaarde voor dat bouwjaar en motorinhoud/pk.
Tenzij je een attest hebt van de fabrikant om aan te tonen dat het minder is.
Ik weet niet wat het officieel tarrief is als je op de site een 968 ingeeft, maar voor de 944 kwam ik ook op bijna 1000 €.
Via Dieteren heb ik vernomen dat zo’n Co2 attest kan aangevraagd worden bij elke Porsche dealer. Kost je wel 110 € excl btw. Ik heb dit voor mijn 944 aangevraagd een paar weken terug, maar heb nog niks ontvangen.Kristof
In antwoord op: CO uitstoot?Hoi
Is bijna achter mijnen hoek en ik ben afkomstig van Oostmalle, dus ik wil ook graag afkomen !
Wie organiseert dit ? Waar is het ? Er zijn en paar vakantiedomeinen in Westmalle weet ik : Heibrand ? 3-boomkes Berg ?Kristof
In antwoord op: Oldtimers 4 Specials 2013_Westmalle_4 augustusIk zag dit topic net. Enkele vrienden van mij hadden ingeschreven voor deze trackday (en betaald). Blijkbaar is de organiserende firma (easy track ?) failliet gegaan, track day gaat dus niet door.
De Engelse 964 RS club die het organiseerde komt die dag wel samen op parking Zolder, om daarna door te rijden naar de Nurburgring dacht ik. Maar veel meer dan enkele 964RS-en op een parking bekijken zal je er dus niet kunnen gaan doen.In antwoord op: RS fest 2013 ZOLDERIs die bak olie nog niet gebeurd bij Nicolas dan ? Dacht het wel ?
Ik zou nog durven denken aan een slechte plastieken bus ergens in het schakelmechanisme of een versleten versnellingsbakophanging waardoor de bak te veel speling heeft en er iets gaat wringen ?In antwoord op: Het 924S verhaal…porsche onderdelenlijst en werkplaatshandboeken
De best bestede 20 € voor wie zelf aan z’n P wil werken :salut: .
In antwoord op: Het 924S verhaal…je moet de 7Jx15 ET 52 hebben, onderdeelnummer ingegoten in de velg) 944 362 104 00
In antwoord op: Het 924S verhaal…Ik moet zowiezo andere velgen Kristof omwille van de gedeukte velg met binnenband.
Uitvluchten Wes, 4 velgen veranderen omdat er 1 gedeukt is, jaja :popcorn:
Je kan die ook gewoon laten herstellen vermoed ik :sarcastischIn antwoord op: Het 924S verhaal…Wes,
als ik de fotos zo zie (en zonder de discussie pro en contra de 15 duimers terug aan te zwengelen) : ik zou beginnen met de auto te laten verlagen, 20mm voor en achter, zoals de 924S Lemans !
Gaat een serieus verschil in look geven, de wielkasten gaan mooier gevuld zijn met de wielen, dus voor jou misschien minder het gevoel dat de wielen te klein zijn.In antwoord op: Het 924S verhaal…Vind ik nu als enige die bestuurdersdeur “hoog” zitten ?
sluitnaden van een 924/944 (en ook 968 trouwens) zijn niet te vergelijken met die van een 911 uit die tijd !
In antwoord op: Het 924S verhaal…Ik ben dus content dat ik niet ben komen kijken want ik koop nooit een wagen waarvan de koper niet zelf naar de keuring gaat. Ieder zijn waarheid.
Axel, veel zal ik met u niet gemaild, laat staan gebeld hebben : ik heb alle mails van kandidaat kopers bewaard en vind niks terug van u. Ik heb de auto nooit op mij naam ingeschreven gehad, hoe had ik dan naar de keuring moeten gaan ?
Ik weet ook niet hoe ze bij de keuring een probleem met de 5de versnelling zouden ontdekken ??
Ik heb zelf amper met de auto gereden, dus dat probleem was mij ook niet bekend.
Wes, ik zou eens bij Nicolas informeren ivm die versnelling ipv op internet naar revisiebedrijven te zoeken. Kan idd ook afstelling zijn ergens.In antwoord op: Het 924S verhaal…Hoi Wes
Blij te horen dat je er al heel wat kilometers mee hebt afgelegd !
Benzinemeter is misschien de vlotter die blijft hangen. Misschien moet je die er eens uit halen en zien of er iets aan te doen is. Of nieuwe bestellen bij Porsche.
Dat je er al 200 mee hebt gedaan zou ik niet te hard roepen hier, wie weet wie er allemaal mee leest. Wel straf dat je dat riskert met die oude rubbers eronder :shock:
Bak komt denk ik wel goed als hij wat ingereden is.
waarom de verkoper zelf niet naar de keuring geweest is
Auto is nu toch ook feilloos door de keuring geraakt ? Als ik hem zelf had gehouden had ik ook nog kosten moeten doen,dat wist ik en Wesley ook, nog voor hij naar de auto kwam kijken !Waarom zou ik die kosten nog doen vooraf ? Om de auto nog duurder te maken en dus moeilijker te verkopen ? Ik heb op een bepaald moment beslist een 944S2 te kopen en de 924 weg te doen. Mooie auto de 924 maar naast de 964 zat ik dan met 2 “beauties” in de garage. Met geen van beide wil ik trackdays doen, dus daarom beslist de 924 weg te doen en een 944S2 om te bouwen tot trackday-toy, waar ik nu dus mee bezig ben. Ik heb voor de 964 een 968 Clubsport gehad en de 944S2 wordt nu dus een 944 Clubsport !
In antwoord op: Het 924S verhaal…effe of topic : kan ik hier iets instellen zodat ik niet van ELK bericht dat hier gepost wordt een e-mail krijg, maar enkel heteerste nieuw bericht na mijn laatste bezoek…….zoals op andere fora. Zou handig zijn !
In antwoord op: Het 924S verhaal…Als je dit niet mooi vindt, dan houd het op !
I rest my case !
In antwoord op: Het 924S verhaal…Cup=5-gaats en fuchs=5-gaats.
misschien past dit ook dan :bounce:
Gelukkig nog goede muziek op de radio vanavond : GOOSE :music:
In antwoord op: Het 924S verhaal…