Aangemaakte reacties
-
Deze mag dicht – wagens is verkocht
in antwoord op: Porsche 911T Targa 1973 – K-jetHier mag een slotje op…wagen is verkocht.
in antwoord op: Porsche 993 4SCorrectie in de advertentie…
Is geen matching number. Double check tijdens een verkoop check.
Ineens correct zetten in deze advertentie. Het is een 911E motor die er in ligt.
Prijs kan besproken worden.in antwoord op: Porsche 911T Targa 1973 – K-jetIk heb de prijs wat aangepast…74.999 euro kan die weg.
in antwoord op: Porsche 993 4SHallo Moderator,
Hier mag een slotje op. Is niet zeker dat hij weg is, maar ik stop even met de verkoop.
Thanks,
Kurtin antwoord op: 911 Targa 1973 1/2Kleur kan ik zo direct niets aan doen ;-)
Een setje fuchs heb ik nog liggen die we mee in de onderhandeling kunnen steken.in antwoord op: 911 Targa 1973 1/2Ja, er staan er nog..een 731/2, 72 “Olklappe” en een 73 T/E
Allemaal T-kesin antwoord op: 911 Targa 1973 1/2Meer info op Kapaza?
http://www.kapaza.be/nl/porsche/911-3-2-g50-targa-106347175.htmin antwoord op: G50 Targa te koopHallo,
Een classic is de wagen vanaf 15j en oldtimer vanaf 25j.
In eerste instantie gaan we met de Targa’s georganiseerde tourritten meerijden. Enkele try-out’s heb ik al op de planning. Als ik er wat meer ervaring mee heb opgebouwd dan ga ik zo een dag zelf volledig inkleden. Geen teambuilding of zo…team zal wel gebouwd worden die dag, maar heb geen garantie dat ik een Porsche liefhebber achter het stuur heb (vrees voor racerij).
Porsche-kes moeten rijden om in leven te blijven!
gr,
Kurt
in antwoord op: Nog een addict erbijThanks, het zal een pareltje worden :-)
Graag opvolging…
Heb ondertussen men zwarte 911T laten onderhanden nemen. Deze zal eerste klaar moeten zijn voor we aan de E beginnen sleutelen.Tourrit, die komen er aan…als de 911T klaar is hebben we 4 wagens om mee te puffen en dan kan dit vorm krijgen.
Volgende week zou deze terug zijn en dan kunnen we er aan beginnen!
Attachments:in antwoord op: Nog een addict erbijHallo,
Toch fier om nog een projectje gevonden te hebben.
Deze 911E van 1969 heeft wel wat carroserie werk, maar motor en interieur zijn in super staat.
Volledig orginele wagen.Dit gaat me de komende maanden bezig houden!
Gr,
Kurt
in antwoord op: Nog een addict erbijJullie hebben gelijk hoor, je eerst laten informeren en dan aankopen is de beste manier. Het feit dat hier nuttige info te vinden is is ook bewezen voor mij.
Ik zit/zat met een situatie en daar heb ik van de forum leden feedback op gekregen. Of ik nu een kat in een zak heb gekocht zou ik betwijfelen. Het initiële advies voor de herstelling was verkeerd en dit heeft de herstellingskosten de hoogte in laten schieten….
Ondertussen heb ik een compromis kunnen treffen en zal de wagen verder hersteld worden. Thanks voor de feedback!!!
@ 911-Lover, ik zal me vandaag even voorstellen ;-)in antwoord op: Advies nodig ivm motor herstel Porsche Targa ’82Thanks voor de feedback al…ik dacht dat ik me een beetje mispakt had aan de prijzen allemaal.
Alles is in detail doorgegeven in 2 xls sheets en dat is het. Van de optel som word ik duizelig.
Heb het gevoel dat zij dit normal vinden, dus van die kant ga ik niet veel medewerking krijgen. Het gaat over geld hé… Ik ga dit volgende week even moeten bespreken met hen. (zit momenteel in het buitenland vr men werk – plezant is anders)Ik hou jullie op de hoogte, kwestie van anderen eventueel te beschermen in dezelfde situatie te komen.
in antwoord op: Advies nodig ivm motor herstel Porsche Targa ’82Thanks already voor de bevestiging…
Inderdaad, ik heb de wagen rond die prijs gekocht. Als ik alles eens uitreken dan zit ik rond 14700 euro voor herstel motor.
Feit is ook dat ze me eerst zijden dat het een goed blokje was.Sta nu wel een beetje met men rug tegen de muur. Zou nu 7700 euro moeten betalen voor een niet rijdende Porsche buiten te halen met de wetenschap dat er nog een revisie nodig is.
Verder is de wagen is goede staat….ik weet het niet goed meer.
in antwoord op: Advies nodig ivm motor herstel Porsche Targa ’82