Aangemaakte reacties
-
hallo,
welke rally’s ben je van plan te rijden?
regularity of historic?
waarom zo hoog mogelijke banden?
bij fia-wedstrijden zijn de banden geregelmenteerd volgens periode (bouwjaar): maw je mag niet met gelijk wat rijden.
waarom stalen velgen?
welke kooi ga je steken? ik bedoel daarmee voor welke reglementen?
hou er rekening mee dat ook de bevestiging van de kooi aan de kas aan bepaalde vereisten moet voldoen.
die plaat onder de benzinetank en de carterbeschermer zijn een goed idee :wink:in antwoord op: Vering vraagje 911T uit 1969warneton viel reuze mee :lol:
enkel de lancia stratos kon ik niet dubbelen :wink:
meer info (filmpjes) op
http://www.rallyevent.be/in antwoord op: 24 uren retro, was iemand van ‘t forum aanwezigyep,
ik was er.
zilvergrijze 911 3.0-look, nummer 2.
helaas heeft porsche het onverhard op zaterdag niet goed verteerd: aansluiting van de ontkoppelingskabel afgebroken…in antwoord op: 24 uren retro, was iemand van ‘t forum aanweziger staat er nog eentje op ebay.uk
en met het stuur aan de goede kant!
http://cgi.ebay.co.uk/Porsche-914-6-Con … dZViewItemin antwoord op: Zwaardere motor in 914je hebt gelijk.
ik zou die 245 ook niet op een 8 duim leggen als ik eerlijk was.
bovendien zijn er weinig bandenmerken die een 245 (in 16 duim toch) in hun bandengamma hebben. Een 225 is makkelijker te vinden.in antwoord op: Achterbanden 911 SCHallo,
ik heb enkele setjes banden voor op mijn 911 SC (bouwjaar 1981), namelijk:
achteraan originele fuchs (16 x 8) met 225×50 R16 banden
en eveneens voor achteraan: bbs en rial (16 x 9) met 245×45 R16 banden.
Deze 245 banden passen perfect (2 x een halve centimeter over) en zijn dus het maximum wat je achteraan op een 911 SC krijgt maar daar geraak je wel niet door de Belgische keuring.in antwoord op: Achterbanden 911 SCik zou die mooie 911 niet laten staan omdat hij ‘maar’ 180pk heeft.
in antwoord op: vraagje over motor 3.0 sc en 3.0leuke zeteltjes :wink:
by the way: betreffende de 16 inch telefoonvelgen.
enkele weken terug stonden er op ebay duitsland.
niets speciaal zou je zeggen: waren wel magnesiums die enkel gebruikt werden tijdens de 944 turbo cup.in antwoord op: Meest zeldzame Porsche onderdelenAls het een zetel is kan het best zijn dat het gewoon glasvezelpolyester is met een carbonlook. Zoals in het vorige antwoord is het moeilijk te zeggen zonder de schade te zien, en wat je onder schade verstaat (gewoon een paar krassen of een ‘grote’ put).
als het een hele dure zetel is kan het zijn dat het echte carbon is (de zetel zou dan zeer licht moeten zijn). En daarin heb je 1001 kwaliteiten en mogelijkheden. kan je de putjes niet wegkrijgen door enkele lagen vernis te spuiten zodat je de carbonlook behoudt?in antwoord op: Kevlar herstellen ?de smile op zijn gezicht wanneer hij de motor start zegt toch alles, niet? :D D D
in antwoord op: heel nijg machienoeps, moest 356 zijn :oops:
in antwoord op: Any gadgets connected with Porschehadden ze geen van 365 euro? :wink:
in antwoord op: Any gadgets connected with PorscheEen vriend van me is succesvol model.
Een vijftal jaar terug wordt hij gevraagd voor een campagne van hugo boss in Duitsland. Groot is zijn verbazing als hij een jaar later zichzelf ziet prijken op een grote affiche voor een kledingzaak in Roeselare (met zelfde foto). Zijn agent wordt verwittigd en een claim volgde. Werd niet mee gelachen.
Dit maar als voorbeeld.in antwoord op: Hoe zouden jullie reageren ?misschien moet ik dat maar eens doen :wink:
heeft iemand ervaring met het regelen van de luchtklep van de k-jetronic-injectie?
alles wijst namelijk in die richting.
speciale tools? hoe regelen?in antwoord op: nukkige motorin antwoord op: Meest zeldzame Porsche onderdelen