Aangemaakte reacties
-
in antwoord op: Schommelend toerental
Dit kan ook zijn dat je “Cylinder Head Temperature Sensor” die op de 3de cylinder zit op het einde van zn dagen zit en de waarde niet goed meer door geeft aan de DME Computer waardoor de motor niet meer stabiel draaid.
Ik heb de mijne (carrera targa 84) ook vervangen waardoor deze veel stabieler draaid.
Bij de upgrade kan je best een nieuwer model nemen voor deze motor. Deze heeft 2 kabels ipv 1, één voor de data en de andere voor de massa. Het verschil met de sensor met 1 kabel is de massa kabel, de oude kabel neemt de massa van de motor welke niet altijd even goed is, vandaar de upgrade.
Tis een goedkope upgrade maar best wel te vervangen met een palenbrug omdat de sensor nogal op een moeilijk te bereiken plaats zit.
in antwoord op: Schommelend toerentalOok wel nen Topper!
M&K dubbel in enkel uit met SSI
in antwoord op: Op zoek naar een uitlaat met mooi geluid!!DE oplossing voor diegene die GEEN mistlamp hebben en toch een gewone keuring willen laten doen en hun bumper niet willen verpesten door gaten te boren.
Simpel te monteren zonder te schroeven door middel van velcro (klitteband) met plak zijde (op bumper van SC/3.2 Carrera).
Bevestigd op 5min en even snel verwijderbaar na de technische controle.
En goedgekeurd voor de technische controle, zie hier de (veel te lange) link:
Attachments:in antwoord op: Mistlicht achteraan verplicht of niet voor keuringHoi Python,
De originele kleur van de binnenkant van de velg is in Satijn zwart (tussen gloss en mat) volgens een forum in Duitsland. De buitenkant is normaal gezien niet gelakt maar gepolijst.
Persoonlijk vind ik het bovenstaande het mooist en heb dit ook toegepast op de mijne.
Ik ben er wel even aan bezig geweest om alle verf er af te krijgen met decapant en polieren maar het resultaat is geweldig (al zeg ik het zelf) :relaxman:
Met die satijn glans krijg je ook een mooi contrast tussen de blinkende rand en het middenstuk van de velg.
Nu die satijn glans kan je dus in alle kleuren verkrijgen dus je kunt hier alle richtingen mee uit.Zie hier het proces van de mijne:
Attachments:in antwoord op: Kleur velgenDank U !
Goede vooruitzichten !
Binnenkort brullen maar !
Bang-e-lijk !
En schoon platgelegd…Rrrrrr
in antwoord op: Online Porsche picsNice pics Man ! :driver:
in antwoord op: Legend Boucles de Spa 2013FYI
Spoorverbreders groter dan 30mm zijn slecht voor de rollementen -> volgens Porsche rescue 911.
Dus deze zijn GOED !
:) :) :)
in antwoord op: Verkoop aluminium spoorverbreders 28mmMerci voor de leuke opties maar ik denk dat ik gewoon een klein mistlampje ga hangen
Niet dat het geen goed idee is maar ik wil graag men “porsche reflector” behouden zoals hij is.
Iemand enig idee over de kablage ?
enkel positieve kabel bij trekken van bij de nieuwe schakelaar en lokaal ergens massa nemen ?Alvast merci
Ohmzz
in antwoord op: mistlampen Americaanse 911 van 1984Alvast merci voor de snelle reply
enige tips voor een niet te bombastische achter mistlicht ?
Grtz Bart
in antwoord op: mistlampen Americaanse 911 van 1984Welkom op het forum !
Nice Naked (lees: zonder stickers) Car dude !
in antwoord op: Voorstelling FCBloveschampagneIs inderdaad wel waar.
Moest ik echt genoeg geld hebben liet ik er eentje bij singer maken maar zou dan toch ook nog liefst zelf een 911R straat versie willen bouwen met een echte oude rauwe motor.
http://www.youtube.com/watch?v=4j0h_9tul20
Attachments:in antwoord op: Car Cast of my All time favourite Singer Porsche