Aangemaakte reacties
-
Dat de prijzen gigantisch zijn gestegen is k**** voor de liefhebber. Maar heeft bij mij geen enkele correlatie met de liefde voor het merk hoor. Blijft een fantastisch merk en mijnlievelingsmerk.
Wel waar dat er ook heel leuke andere merken zijn voor een pak minder geld. Dus een combinatie van de twee is de oplossing :mrgreen:
Ik kan (bijna) net zoveel plezier beleven met bv. een renaulttje 4cv van 1955.
in antwoord op: Interesse in het merk Porsche….????Op ebay.de staan er geregeld te koop. Als je even googled op blaupunkt porsche vind je een website met modellen overzicht. Dan weet je welke je nodig hebt. Heb het al even opgezocht:
http://www.turbosition.com/de/service/porsche-radioin antwoord op: Originele radio porsche 911 sc 1981Mooie wagen!
Hier stata alle info van de originele WTLs:
http://www.turbo-look.com/facts/964-carrera-4-coupe/in antwoord op: 964 WTL ( werks turbo look )Ik heb er al een paar laten overkomen. Tot nu toe zonder al te veel kopzorgen. Heb wel iemand die de wagen meestal gaat checken voor aankoop.
Het is en blijft een (groot) risico. Ook al met verzekering heb je meestal franchise van (x)xxx €. Onvoorziene kosten altijd incalculeren.
Heel goed beseffen dat het fout kan lopen. Kan bij nummer 1 zijn maar even goed pas bij nummer 6 of … .
Blijft een soort van Russische roulette. :mrgreen:Allerbeste wat je kan doen is een ticketje boeken. Maar Amerikanen zijn spijtig genoeg niet erg geduldig.
in antwoord op: porsche 911 importeren uit amerikaBij nader inzien, heb ik 7J en 8J nodig. Dus een 8″ in plaats van 9″.
in antwoord op: Gezocht: Set Porsche Velgen Turbo Fuchs 7×16 en 8×16ik heb nog een setje originele speedline velgen ter inruil bij interesse en opleg van mijn kant uiteraard.
in antwoord op: Gezocht: Set Porsche Velgen Turbo Fuchs 7×16 en 8×16Die had ik al gespot. Liefst iets minder :mrgreen:
in antwoord op: Gezocht: Set Porsche Velgen Turbo Fuchs 7×16 en 8×16Gaat niet weg hoor :mrgreen:
in antwoord op: Porsche 911 G 3,2 Targa 1984De WTL is van 3/86. Dus een 915.
in antwoord op: Porsche 1981 911 SC Targa of 1986 911 Cabrio M491 WTL te koopJaarlijkse oliewissel lijkt me wel overdreven voor een 3.2. Ik denk dat ze je gewoon overbodige kosten probeerde uit te sparen. Zeker als er maar 2071km mee gereden is. Dat terzijde, beter een oliewissel te veel dan te weinig denk ik.
Bij mijn 912 van 1969 raadde ze wel een oliewissel aan elke 3 of 6000km dacht ik. Daar zit ook veel minder olie in en geen full flow olie filter. Bij deze is het echt wel belangrijk om olie regelmatig te wisselen. Onze 3.2 echter laat ik enkel om de 2-3 jaar olie wisselen.
Dit zijn enkel mijn ervaringen, er zullen er hier zijn die het elk jaar doen. Het exacte Porsche voorgeschreven onderhoudsschema weet ik niet. Maar ik zou je geen zorgen maken hoor.
in antwoord op: Oliewissel 3.2Fotos van de Targa
in antwoord op: Porsche 1981 911 SC Targa of 1986 911 Cabrio M491 WTL te koopWaardebehoud van deze zal niet spectaculair zijn vrees ik. Singer daarentegen heeft serieuze naam en faam opgebouwd de laatste jaren. Moest ik voor waardebehoud gaan, zou ik voor een Singer gaan. Ik heb er spijtig genoeg nog geen enkele te koop zien staan. Ik zou er niet van verschieten moest er eentje in mint conditie met weinig km’s te koop komen, dat deze dicht tegen de initiële aankoopprijs zal liggen.
in antwoord op: retro 993 by KaegeBoxsterwalter, uw bericht was nog ni gepost en was deze morgend (na DIV) al gepasseerd in Auto Vak Kontich voor een spuitbus Bahama yellow :D
Kleurcode was zelf voldoende. Weer iets bijgeleerd!
in antwoord op: 912 Bahama Yellow 1800ccYes. Gekocht van felix van het nederlandse forum. Is inderdaad de wagen van in PUUR magazine. Hopelijk deze week platen en :driver:
Iemand een idee hoe ik aan bahama yellow verf geraak?
in antwoord op: 912 Bahama Yellow 1800ccWe zullen moeten afwisselen.
Maar mijn pa heeft geen plaats meer, dus hij staat bij mij.. :mrgreen:
in antwoord op: 912 Bahama Yellow 1800cc