
Aangemaakte reacties
-
[quote=”Christophe P” post=146611]Kijk hier eens
http://www.design911.co.uk/%5B/quote%5DEen vriend van me heeft daar vorig jaar “17 Fuchsen gekocht.
Correcte levering en mooie afwerking. Hij rijdt er nu toch al meer dan een jaar mee rond zonder problemen.
Prijs was 238 euro/p stuk.Ze hebben diverse soorten en maten, hierdoor kan de prijs natuurlijk afwijken.
Op Kapaza staan er 4 nieuwe replica’s te koop voor 500 euro “15 :
Ja, die Chinezen zijn straffe mannen :lol:
In antwoord op: YSM Fuchs Replica’sWim is er bij dergelijke ingrepen gevaar voor het lakwerk door spanningen of moet dat zowiezo herdaan worden.
Ik begrijp wel dat je op het chassis aan het trekken bent en misschien heeft dat toch invloed op de carrosserie, of ben ik mis.In antwoord op: RE-restauratie van een Concu-colega.Aan dat aantal km zou ik toch gewoon mijn band laten herstellen hoor.
Om 1 band te gaan vervangen op dergelijke nieuwe wagen zit je toch al met een minieme slijtage na 2800 km.En, er zijn ook bandencentrales die perfect werken en waar je geen schrik voor moet hebben hoor.
Kan je wel een adresje geven waar je 100% gerust mag zijn ;)In antwoord op: pirelli pzero 295/30-20″ … 2800km gereden[quote=”Mathijs Peters” post=146657]Ik ben zelf ook van plan een 993 te kopen en deze in Brussel in te schrijven. De FOD FinanciËn heeft mij zojuist bevestigd dat de Belasting op de Inverkeersstelling EUR 61,50 bedraagt voor auto’s van 15 jaar en ouder, ongeacht de fiscale PKs.[/quote]
Klopt hetgeen je zegt maar dit tarief is alleen voor het inschrijven van voertuigen tss. 12 en 15 jaar oud in Brussel of Wallonië.
En, je moet dan wel van die regio zijn anders gaat die vlieger niet op natuurlijk.Voor Vlaanderen gelden andere parameters:
Voor wagens ingeschreven in Vlaanderen wordt de belasting op inverkeerstelling berekend volgens een nieuwe berekeningsmethode die rekening houdt met diverse milieukenmerken van het voertuig, waaronder CO2-uitstoot, brandstoftype en euronorm.
Voor wagens die worden ingeschreven in Wallonië of Brussel wordt de belasting op inverkeerstelling bepaald op basis van het fiscaal vermogen, volgens een degressieve schaal afhankelijk van de leeftijd van het voertuig.
Ik noem dit Kafka in België :roll:
In antwoord op: bijkomende kosten porsche 993Juist de verkeersbelasting van mijn Cayenne binnengekregen, 2255,88 euro.
Van mij mogen ze die afschaffen en beginnen aan de kilometer heffing waarvan sprake is.In antwoord op: bijkomende kosten porsche 993In antwoord op: bijkomende kosten porsche 993[quote=”etieke” post=146513]automaat
lekker lui rijden en als het sportief moet zijn schakelen met de flippers , die trouwens veel vlugger kunnen schakelen dan jij met de handbak kan.
[/quote]De vraag ging over de periode van de 993. Paddles waren toen nog niet aan de orde en het allereerste Porsche Tiptronic systeem was eigenlijk een veredelde automaat met keuze. Tiptronic is eigenlijk een “brand name” voor een gecontroleerde automatisch transmissie zoals er in dezelfde periode vele gelijkaardige systemen waren, alleen was Tiptronic de gepatendeerde Porsche versie.
Vanaf de 996 kon je wel paddles laten installeren maar dat was eigenlijk het omleiden van de Tiptronic.Ook ik was destijds een fervente “die-hard” schakelaar, wat dacht je toch geen automaat zeker :D
De dag van vandaag met de huidige generatie Paddles zou ik niets anders meer willen.
Daar kan inderdaad geen schakelbak meer tegenop.Tegenwoordig is deze optie op alle sportmerken beschikbaar.
Geodynamics zijn top. (www.geodynamics.be)
Doen ook alle Porsches voor Tour Amical en recentelijk Tour Americal.Anders zijn er tientallen tracking systemen te koop op internet.
Even Googlen of zoeken op dit forum, er zijn al diverse posts en meningen over geweest.In antwoord op: Voorstelling 911cabriog50[quote=”911-lover” post=146462]De prijs is zeker niet te hoog voor een 968CS , integendeel .
Een echte , goede en lage kilometerstand gaan nog voor minstens 10.000€ meer .
[/quote]
Ik vrees eerlijk gezegd dat er voor 37.000 euro niet veel kandidaten meer staan aan te schuiven.
Daarvoor biedt de Porsche markt teveel andere alternatieven.Zoals DST zegt: hier willen ze (bijna) allemaal een 13 in een dozijn 911 :D
In antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020Zo lelijk zijn de Porsche kinderstoeltjes voor de 997 toch niet ?
In antwoord op: Kinderstoel gezocht voor 997 en/of 993Olivier, spijtig dat het zo ver van Antwerpen is. Knap werkt !!!!
In antwoord op: Porsche 993 na polierbeurt[quote=”PatrickB” post=146308]Nieuwe eigenaar = nieuwe keuring.[/quote]
Bedankt voor je antwoord, ik vreesde er al voor, de kassa van de Belgische staat moet blijven rinkelen hé. Niet dat een oldtimer zoveel opbrengt voor vadertje staat maar als een oudje dikwijls van eigenaar veranderd tikt het toch aan op den duur.In antwoord op: Vraagje verkoop OldtimerJe zal waarschijnlijk de Sankt Vith de East Belgian Rally gezien hebben waar Patrick Snijers en corijder Johan Gitsels (Porsche 997 GT3) hebben gewonnen
Snijers is eigenlijk al een veteraan in de Rally. De laatste volwaardige zege van Snijers dateert van de Haspengouwrally in 2009.
Zijn gloriejaren waren in de jaren ’80 met de 911 Porsche van Gaban.In antwoord op: 911 / rally / Patrick SneyersDe markt ligt en beetje moeilijk voor dergelijke wagens, vandaar de beperkte reacties.
Zeker in die prijsklasse zitten ook de 911/964 en daar zijn meer liefhebbers voor.In antwoord op: Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020Bekijk even hoe je stand van de zetel is.
Als je stoel juist een vijs bedekt kan je er natuurlijk niet bij, dan wordt het even prutswerk.In antwoord op: electrische zetels