Aangemaakte reacties
-
Hoe bedoel je, er staan 2 benzineverdeelkoppen op?
Normaal is er maar 1 en als deze uitwendig lekt zou ik eens kijken of er niets bovenaan lekt (schroef aan de injectorleiding).
Inwendig zijn deze met elkaar verbonden dus lekken binnenin is normaal. Trouwens zouden deze in principe hetzelfde debiet moeten geven bij volgas. Ik wil je altijd wel uitleggen wat je moet doen via mail. Heb vandaag nog eentje opengemaakt, uitgekuist en terug geplaatst en de wagen rijdt terug super na afstelling :wink:in antwoord op: Abnormaal hoog verbruik 911 SCIk heb hetzelfde maar nog erger gehad. Verbruik van 40-50 liter.
Warmloopregelaar, coldvalve,… was het niet. Eigenlijk alles vervangen op de benzineverdeelkop na die er sinds gisteren opzit. De vorige was ook kapot.Als het dit niet is, is de volgende stap nieuwe benzinepomp en dan is alles vervangen wat er te vervangen is.
Ik houd u op de hoogte :wink:
in antwoord op: Abnormaal hoog verbruik 911 SCEen Kremer 917. Door Kremer in samenspraak met Porsche gebouwd op de originele plannen. Motor was een 4.9 liter.
De wagen was airodynamischer dan de orginele 917. De wagen had een opening in het dak wegens reglementering. er kon daardoor ook een extra spiegel geplaatst worden
De Porsche 917K81 werd gebruikt voor de 24u van Le Mans in 81 en de bestuurders waren Bob Wollek / Guy Chasseuil / Xavier Lapeyre
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!Mooie wagen. Juist telefoontjes erop :wink:
in antwoord op: Mijn eerste 944 turboWelkom hier en dat je nog vele jaren onder ons mag vertoeven :wink:
Als Porsche deze terug maakt ipv dit prototype van Ruf als ik mij niet vergis, zou ik wel beginnen twijfelen om een nieuwe te kopen.
Ik hou van dit concept 8)
in antwoord op: Vraagje over waardezo mensen moeten ze de kogel geven vind ik.
Triestig hoe zaken waar mensen hard voor werken of zorg voor dragen zo aangepakt worden :cry:
in antwoord op: Carjackingik heb al problemen gehad met Beru. Men kreeg de ontsteking niet goed. Achteraf bleek dat de 6 nieuwe beru’s niet mooi vonken gaven. nieuwe Bosch erin en alles was opgelost.
Vrienden hebben dit trouwens ook al meegemaakt met beru :cry:in antwoord op: Verschil tussen bougiekabels van Porsche en Beru ?Beutler had al 356 carrosserien mogen bouwen voor Porsche vanaf 1948. De eerste stond op het salon van geneve in 1949
De modelserie zoals hierboven voorgestelt, bestond al vanaf 1957.
De bodemplaat was van een kever en de motor, remmen,… waren van Porsche. Deze serie leek heel goed op de Borgward Isabella’sDe tweede serie werd gebouwd van midden 1960 en deze ombouw koste +-20000 mark; Het nadeel was wel dat de 60pk motor te weinig vermogen had om deze zwaardere wagen voort te bewegen. deze serie leek meer op de engelse sportwagens van welleer. Ook kon er een 4-persoonsmodel gekocht worden
Er zouden zo’n 60-tal coupé’s en cabrio’s gebouwd zijn.
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!Klopt er rijdt hier nog 1 rond maar ik ben het niet :wink:
mijn wagen staat ook geparkeerd in St- amandsberg
MDMIKE is van Sint-amandsberg en ikzelf van destelbergen :wink:
een Beutler Porsche
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!Leuk filmpje. Mooie wagen.
Wat is er allemaal verandert aan de motor, ophanging ed?Juist de bas van de muziek vond ik niet zo super. Maarja dat zegt een oude pepe van 26 :wink:
in antwoord op: mijn 911 sc ’81 RS look ! link filmpjeik heb in ieder geval de originele motor liggen. Mijn wagen kwam uit Nederland en ik heb alle details vanaf midden jaren 80. Nu is overlaatst de blok open geweest en schelpen, pistonpennen etc. hebben een Rs gerelateerde nummer.
En blijkbaar bevindt deze wagen zich ook in Nederland.
ik heb het vermoeden dat er iemand zijn wagen terug origineel heeft willen maken en de nummers van wat bij wat hoort zijn gemakkelijk te vinden :wink:
in antwoord op: Gezocht eigenaar 2.7RSen nog eentje van mij :wink:
in antwoord op: STEMMEN VOOR CASA DE MCKLUSKY’S