Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 548)
    • voila :wink:

        Och je moet de boel niet opblazen. 95 of 98 geeft zo geen groot verschil ten opzichte van de levensduur. Ik ken mensen die met peugeot, ford altijd op 95 rijden en die wagens hebben ook 300.000 + gereden zonder revisie.

        Als ik mij niet vergis hebben ze zelfs in amerika een veel lager octaangehalte. Wat doe je dan met zo’n koop?

        bovendien weet je nooit wat een wagen van 20-30-40 jaar oud heeft meegemaakt.

        Ik heb liever een wagen die op 95 heeft gereden maar steeds goed is opgewarmd dan één op 98 waar de eigenaar zijn onkunde heeft op bodgevierd zoals bij zijn leasing

        PS ik rijd ook steeds op 98 met mijn wagens. ik vind dat ze het beste verdienen

        Trouwens over de nokkenassen. Ik heb S nokkenassen op een k-jet zitten en de wagen rijdt daar echt heel goed mee. Ik had nu een ander probleem dus de motor ligt uit elkaar maar als deze af is ga ik proberen om dit op You tube te plaatsen om als tegendeel te bewijzen. Wagen trekt mooi op tot 7000 toeren zonder morren

          ik weet niet of het al ergens vermeld is maar de Cayenne Diesel zou vanaf nu te koop zijn :wink:

          176 kW (240 hp) at 4.400 o/min

          0-100 km/h in 8,3 s

          Top speed: 214 km/h

          EUR 58.624,50 incl. VAT

            Men vermoedt trouwens dat Porsche een 997 speedster op de markt wil brengen

              993 speedster
              gemaakt met originele 993 stukken op een 964 speedster chassis
              in samenwerking met d’ieteren en Porsche AG

              je hebt ook nog de 2 fabrieks 993 speedsters voor Ferdinand “Butzi” Porsche en Jerry Seinfeld

                W3 Triposto Porsche van Wingho Auto Classique uit Montreal

                http://www.w3triposto.com/En/Main.html

                  op een classiccar zitten geen O platen. Verzekering is normaal hetzelfde Maar je moet jaarlijks naar de keuring :wink:

                    ik weet anders nog een achterste motorkap liggen. vraagprijs 12500 als ik het mij goed herinner :wink:

                      ik betwijfel dit ook. 19 jaar en een Porsche van 180 – 250 pk naargelang je een SC of 964 neemt.

                      Ik zou de wagen op uw ouders hun naam plaatsen voor verzekering en als 2e voertuig :wink:

                        normaal is het vanaf de dag dat de wagen 25 is dus april in uw geval dat de wagen als oldtimer wordt beschouwd. aangezien de taks voor een jaar is vrees ik ervoor. Maar je kan altijd proberen :roll:

                          hier heb ik een andere foto :wink:

                            de kosten kunnen inderdaad blijven komen als het even niet meezit.
                            En dan kan het snel naar en boven de 5000 euro gaan als je alles wilt goed doen. Motorrevisie kost mij voor mijn 2.7 tot nu toe +- 7000 euro injectie onderdelen inbegrepen. versnellingsbakrevisie iets boven de 1500.
                            De volledige uitlaat kost ook +-1500 euro in RVS.
                            en dan hebben we nog het remsysteem, veringen, carrosserie,…

                            en je weet nooit wat je op korte termijn(1-2 jaar) kan tegenkomen ook al draait de wagen mooi bij aanschaf. Het blijft een oude wagen

                            Maar ik doe mijn 911 normaal gezien nooit meer weg. :wink:

                              Het speedsterraam zal de 959 zijn. Heb het artikel hier ook ergens liggen dus zal de foto’s eens onder de loep nemen :wink:

                                Er bestaat trouwens nog een 4-zitter gemaakt door Troutman and Barnes uit California. deze was gemaakt als geschenk voor de vrouw van William Dick Junior.
                                Basis was een 911S uit 67 met Sportomatic. De wagen was 53 cm langer, 4 deuren en 4 voorzetels, 2 vooraan en 2 achteraan. De achterste deuren gingen omgekeerd open (suicide doors)
                                Later is de 2 liter vervangen door een 2.7 en de Sportomatic door een gewone boite.
                                De toen nieuwe eigenaar Dan Burnes heeft er 4* 7*15 velgen , A/C van een Audi en een nieuwe lak gegeven.

                                  klopt de eerste is van Pininfarina, intern B17 genoemd. Eerst in 69 verandert naar 4-zits met gewichtverdeling 39-61 en 1135 kg
                                  In 1975 heeft men de wagen verandert naar Carrera specs met 2.7 210pk 7+8 fuchsvelgen,carrera verbreding en louvres achter het achterraampje,…

                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 548)