Aangemaakte reacties
-
voila :wink:
in antwoord op: STEMMEN VOOR CASA DE MCKLUSKY’SOch je moet de boel niet opblazen. 95 of 98 geeft zo geen groot verschil ten opzichte van de levensduur. Ik ken mensen die met peugeot, ford altijd op 95 rijden en die wagens hebben ook 300.000 + gereden zonder revisie.
Als ik mij niet vergis hebben ze zelfs in amerika een veel lager octaangehalte. Wat doe je dan met zo’n koop?
bovendien weet je nooit wat een wagen van 20-30-40 jaar oud heeft meegemaakt.
Ik heb liever een wagen die op 95 heeft gereden maar steeds goed is opgewarmd dan één op 98 waar de eigenaar zijn onkunde heeft op bodgevierd zoals bij zijn leasing
PS ik rijd ook steeds op 98 met mijn wagens. ik vind dat ze het beste verdienen
Trouwens over de nokkenassen. Ik heb S nokkenassen op een k-jet zitten en de wagen rijdt daar echt heel goed mee. Ik had nu een ander probleem dus de motor ligt uit elkaar maar als deze af is ga ik proberen om dit op You tube te plaatsen om als tegendeel te bewijzen. Wagen trekt mooi op tot 7000 toeren zonder morren
in antwoord op: vraagje over motor 3.0 sc en 3.0ik weet niet of het al ergens vermeld is maar de Cayenne Diesel zou vanaf nu te koop zijn :wink:
176 kW (240 hp) at 4.400 o/min
0-100 km/h in 8,3 s
Top speed: 214 km/h
EUR 58.624,50 incl. VAT
in antwoord op: Porsche Cayenne met diesel motorMen vermoedt trouwens dat Porsche een 997 speedster op de markt wil brengen
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!993 speedster
gemaakt met originele 993 stukken op een 964 speedster chassis
in samenwerking met d’ieteren en Porsche AGje hebt ook nog de 2 fabrieks 993 speedsters voor Ferdinand “Butzi” Porsche en Jerry Seinfeld
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!W3 Triposto Porsche van Wingho Auto Classique uit Montreal
in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!op een classiccar zitten geen O platen. Verzekering is normaal hetzelfde Maar je moet jaarlijks naar de keuring :wink:
in antwoord op: Zoektocht 911 oldtimerik weet anders nog een achterste motorkap liggen. vraagprijs 12500 als ik het mij goed herinner :wink:
in antwoord op: Porsche GT1ik betwijfel dit ook. 19 jaar en een Porsche van 180 – 250 pk naargelang je een SC of 964 neemt.
Ik zou de wagen op uw ouders hun naam plaatsen voor verzekering en als 2e voertuig :wink:
in antwoord op: Zoektocht 911 oldtimernormaal is het vanaf de dag dat de wagen 25 is dus april in uw geval dat de wagen als oldtimer wordt beschouwd. aangezien de taks voor een jaar is vrees ik ervoor. Maar je kan altijd proberen :roll:
in antwoord op: Binnenkort oldtimer en rijtaks betalenhier heb ik een andere foto :wink:
in antwoord op: Porsche 911 Edelstahlde kosten kunnen inderdaad blijven komen als het even niet meezit.
En dan kan het snel naar en boven de 5000 euro gaan als je alles wilt goed doen. Motorrevisie kost mij voor mijn 2.7 tot nu toe +- 7000 euro injectie onderdelen inbegrepen. versnellingsbakrevisie iets boven de 1500.
De volledige uitlaat kost ook +-1500 euro in RVS.
en dan hebben we nog het remsysteem, veringen, carrosserie,…en je weet nooit wat je op korte termijn(1-2 jaar) kan tegenkomen ook al draait de wagen mooi bij aanschaf. Het blijft een oude wagen
Maar ik doe mijn 911 normaal gezien nooit meer weg. :wink:
in antwoord op: Zoektocht 911 oldtimerHet speedsterraam zal de 959 zijn. Heb het artikel hier ook ergens liggen dus zal de foto’s eens onder de loep nemen :wink:
in antwoord op: Porsche 959 cabrioletEr bestaat trouwens nog een 4-zitter gemaakt door Troutman and Barnes uit California. deze was gemaakt als geschenk voor de vrouw van William Dick Junior.
Basis was een 911S uit 67 met Sportomatic. De wagen was 53 cm langer, 4 deuren en 4 voorzetels, 2 vooraan en 2 achteraan. De achterste deuren gingen omgekeerd open (suicide doors)
Later is de 2 liter vervangen door een 2.7 en de Sportomatic door een gewone boite.
De toen nieuwe eigenaar Dan Burnes heeft er 4* 7*15 velgen , A/C van een Audi en een nieuwe lak gegeven.in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!klopt de eerste is van Pininfarina, intern B17 genoemd. Eerst in 69 verandert naar 4-zits met gewichtverdeling 39-61 en 1135 kg
In 1975 heeft men de wagen verandert naar Carrera specs met 2.7 210pk 7+8 fuchsvelgen,carrera verbreding en louvres achter het achterraampje,…in antwoord op: De Grote Porsche Quiz !!!