
Aangemaakte reacties
-
Zo’n vermoeden had ik al, ik hou het zelf ook niet bij 1 ;)
Maar plaats voor 8 of méér heb ik helaas niet :respect2:In antwoord op: Duurzaamheid Boxster motoren.He wat leuk een voormalige MR eigenaar :cool:
Ik heb er nog een (een ZZW30 spyder) en doe hem voorlopig ook niet weg, cabrio rijden is fantastisch 8)
Vandaar je keuze voor de 996 cabrio denk ik?Heb ook gedacht om een P cabrio (of Boxster) aan te schaffen en de MR weg te doen echter in de MR zit je dieper waardoor je minder last hebt van de wind dan in een Porsche.
Tot a.s. zondag?
In antwoord op: nen verse US 996 cabrioIs dus echt de moeite waard blijkbaar?
In antwoord op: Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??Hij gaat eerst wat onderdelen verkopen om een camera te kunnen betalen :mrgreen:
Niettemin: welkom! :drink:
In antwoord op: Nog nen nieuwen…Boxster 3.2 is voor mij de meest betrouwbare auto die ik ooit gehad heb, en aangezien ik al zo’n 150-tal verschillende wagens gehad heb
Ik kan me voorstellen dat AL jouw auto’s betrouwbaar zijn want met 150 stuks in zeg 20jr rij je ze gemiddeld niet langer dan 1,5mnd :mrgreen:
In antwoord op: Duurzaamheid Boxster motoren.In antwoord op: Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??Hier in NL wordt “gewoon” gewerkt op 1 mei…, dus als ik meega zal ik verlof moeten nemen.
Is het de moeite waard?
Ja natuurlijk… :mrgreen: heb ff op de Duitse website gekeken en als ik meega loop ik kans de Soundcheck te winnen;Soundcheck: Ein Cayenne tritt an. Im Stand soll er den Turbo auf Klang bringen. Es wird aber eher ein kläglicher Versuch. Bei 3500 Umdrehungen im Leerlauf geht der Begrenzer an und lässt das edle Stück verstummen. „Okay, der braucht also Fahrt, um laut zu sein“, sagt Volker Küster.
Ganz ohne Fahrt schafft es dagegen mühelos ein alter 928er, eine viersitzige Familienausgabe des Sportwagens, der aber immerhin 320 PS unter der Haube hat. Und die hört man auch: „Wummmmmmm“. Über 100 Dezibel. „Das ist Musik in den Ohren“, kommentiert Volker Küster und erklärt den Wagen zum Soundsieger.
Dat kan nog leuk worden! 8)
Enfin ik weet het nog niet, zal iets moeten regelen, en 6 mei is de volgende meeting al weer in Best (Porsche Scene Live) en het weekend daarna zit ik voor een 3-daagse rit in Frankrijk…
In antwoord op: Porschetreffen 1MEI Dinslaken 2012 Wie gaat mee ??Ben net weer terug van een heerlijk ritje door limburg, het is hier 20gr! 8) 8) 8)
In antwoord op: Real Life Café in Limburg op 01 April 2012Wat zul je leuk gezelschap zijn op dat verjaardagsfeest Koen :mrgreen:
Met hoeveel mensen/auto’s zijn we ondertussen eigenlijk? :?:
In antwoord op: Real Life Café in Limburg op 01 April 2012Nee Koen!!!, dan zien we elkaar niet :(
Wat zul je daar gefrustreerd aan tafel zitten ruzie :x
En wij lekker :drink: en :driver:In antwoord op: Real Life Café in Limburg op 01 April 2012In de Ferrari 348 zit inderdaad “maar” een 3.4L :mrgreen:
Maar knap verhaal, zo’n 348 is toch serieus snel met zijn 8 potjes.
Het grootste verschil zit hem meestal in de persoon die achter het stuur zit en de pedalen bedient… hulde! :respect2:Nee een 968CS onderschat ik zeker niet, ik denk zelfs dat ik het daar niet van ga redden :?
Dus met je 3L red je het wel…
mijn Evo6 had “maar” een 2L en die was een stuk sneller dan de 928 :roll:In antwoord op: Een Porsche V8 erbijGebruik de zoekfunctie eens op het NL forum.
Bijv. dit draadje zie je dan: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=30105&p=799804&hilit=boxster+problemen#p799804O.a. de volgende mogelijke problemen:
– draagarmrubbers, waardoor gehele draagarmen moeten worden vervangen a € 250 p/stuk na ca. 10 jaar.(ook 996 kwaal)
– Ook bij de 3,2 kans op oliekeerring lekkage waardoor de versnellingsbak los moet, kosten ca. € 900 (te zien bij AKK).http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=14644&highlight=boxster+tips
In antwoord op: Duurzaamheid Boxster motoren.Heb je eBay al geprobeerd?, als het daar niet te voorschijnt komt wordt het moeilijk.
In antwoord op: Witte pinkers G-model voor VS versieVanmorgen (nu dus) gaat het sneller!
In antwoord op: Traag ForumDe motor eens goed warm laten worden en flink toeren laten maken dat de olie eens goed kan spoelen.
De kleine gaatjes in de klepstoters zijn aan het dichtslibben namelijk.Als het daarna nog niet over is de olie verversen.
Als het dan nog niet over is klepstoters demonteren en goed schoonmaken in een dieselbadje oid.
Of vervangen als je niet van vieze vingers houdt…In antwoord op: Bij het starten even een getik…