
Aangemaakte reacties
-
nee niet echt, kwas dat ook al tegengekomen. maar de auto zoekt de pasm niet, staat uitgeschakeld. dus we zijn aan het bekijken of de TC daar iets mee te maken heeft of niet. binnenkort gaat hij binnen id garage voor checkup etc dus hopelijk ginder een oplossing…
In antwoord op: 997.2 GT3RS PASM issues…Abbeville vind ik nogal gladjes… extreem veel van links naar rechts zwieren, en een kutstreek om rond te rijden, ik ben er sept 2019 een auto voor 3.5mnd aangeslaan nadat ik er tegengehouden ben op de openbare weg :what:
ik ga het in elk geval opvolgen hier als er nog trackdays gedaan worden!
In antwoord op: Circuit dag met PFB[quote=”Krokodile” post=273789]René kan rijden hoor Stijn. :D[/quote] :happydance: ;)
Wat de huidige winter betreft is het qua temperatuur en sneeuw niet echt typisch te noemen maar dat weet je niet op voorhand en als het plots keert en je glijdt op je zomerbanden in de sneeuw tegen een boom kan je natuurlijk achteraf zeggen “fuck had ik maar winterbanden” :D
wat ook niet wegneemt dat je met een winterband nog altijd een zachtere compound hebt en meer profiel waarbij je in winterse omstandigheden (hoeft daarom geen -5graden en 10cm sneeuw te zijn maar 0-5 graden en veel meer regen) beter af bent met een winterband.
maar elk zijn gedacht natuurlijk :up: ik rij ook het liefst op zomerbanden maar in de winter, in mijn geval, best op winterbanden.
In antwoord op: Winterbanden beter dan 4×4 met zomerbandenObjectief gezien zijn winterbanden beter in de winter, en zomerbanden beter in de zomer, is ook logisch, maar tis te nuanceren idd!
mensen die maar 10.000km per jaar doen of minder opt gemak ga ik idd all seasons aanraden zodat ze met een goede band rijden het ganse jaar door.
Ik doe met mijn daily 40 à 50.000km per jaar, en altijd volle petrol en 880Nm dus met een all season ben ik niets want ik ben te veeleisend van de grip, en met een zomerband ben ik in de winter nog minder.
met mijn welgemeende excuses, maar mensen die zeggen dat je met een zomerband evenveel grip hebt in de winter als met een winterband, die mensen weten dat een band rond en zwart is met een gat in, maar daar stopt de kennis ook.
In antwoord op: Winterbanden beter dan 4×4 met zomerbandenow ja! heb ik vroeger ook nog gedaan met men 997GT3, was ik vergeten ondertussen :driver: :up:
vant weekend es proberen zie
In antwoord op: Coyotelocatie…mja, kheb zoiets maar dat blijft in geen enkele auto zitten, zeker niet met sportophanging… kga es in die proberen :-)
In antwoord op: Coyotelocatie…man man man azo vliegen! :shock: :shock: :shock:
In antwoord op: 991.2 GT3 RSja dadde! :first:
12,8l verbruik :driver: tzal nie onder mijne rechtsen zijn dan lol
In antwoord op: 991.2 GT3 RSidd, lijkt mij ook wel ander kleur…
(tzou wel geweldig zonde zijn dat ze de nieuwe GT3RS in een nieuw groen lanceren en dat deze vroeger al beschikbaar was, en zeker als dat paasei er mee rondrijdt)
In antwoord op: 991.2 GT3 RSwat een buitengewoon geil ding toch! damn!! :driver:
In antwoord op: 991.2 GT3 RStrack addix https://trackaddix.be/
voor trackdays op de kleinere circuits zoals Abbeville, Clastres etc, in mijn ogen het interessantste om te starten, daar kan je in alle rust uw snelheid opbouwen en es kijken hoe de auto, en vooral jijzelf!! reageert in verschillende situaties. Is met een beperkt aantel chauffeurs dat je kan inschrijven en ook met max aantal op circuit zit, wordt constant in de gaten gehouden.
je start met een briefing, wat voor vele interessant is, en dan is het open pitlane gedurende de ganse dag voor 200-220€.
bevalt het kun je naar grotere circuits overschakelen zoals zolder, en dan franco…
je kan ook omgekeerd te werk gaan en eerst kiezen welk circuit je wil rijden, dan naar de site van dat circuit gaan en zien welke dagen afgehuurd zijn door welke organisatie en dan inschrijven in die organisatie.
Mettet is ook leuk voor starters, en blijft ook leuk eens ervaren.
Attachments:In antwoord op: Interessantste organisatie op circuit ?[hide]is al in bestelling sinds de zomer van 2015… enkel nog te configureren eens hij bestelbaar is.
dus als hij genummerd wordt volgens besteldatum zou ik mss zelfs een voorraan in de lijst nummerke moeten hebben :happydance: [/hide]
In antwoord op: 991.2 GT3 RSzal sowieso de luchtinlaten op motorkap hebben zoals van de GT2, enkel in pdk beschikbaar, oplage van 800st normaal, en zal misschien genummerd zijn :cool:
In antwoord op: 991.2 GT3 RS