Aangemaakte reacties

9 reacties aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)
    • mjah ze zijn inderdaad misschien iets duurder, was eveneens niet van plan om dit te doen. Maar die Porsche is net wat ik zocht en is heel goed in orde enzo.

        ben zojuist eens naar het lokale keuringsstation geweest, om eens achter de procedure te vragen. Deze is in grote lijnen juist enkel de gelijkvormigheid zijn dus blijkbaar een aantal alternatieven.

        Je kan dit blijkbaar ook doen via een erkende Porsche dealer, zou wel niet weten wat het voordeel hiervan zou zijn. Dit zal enkel duurder uitkomen denk ik.

        Verder kan zoals al eerder gezegd geweest is
        – Er al een prototype bestaan, waardoor de keuring niet zo lang zou duren. ( +- 100 euro )
        – Er nog geen prototype bestaan, waardoor de wagen waarschijnlijk als alleenstaand geval gekeurd moet worden. ( 200 à 300 euro )

        Bij zo’n keuring halen ze blijkbaar het remsysteem enzo ook open. En hierdoor denk ik inderdaad dat de remleidingen enzo er niet zouden door geraken. Dit is alleen mogelijk indien deze aanschouwd worden als vervangingsonderdeel door Porsche zelf. Hoe het zit met de remmen zelf ben ik vergeten vragen. De remmen zijn originele Porsche remmen, dus zou niet weten of dit goed is of niet.

        Het achtermistlicht zou ik willen doen door gewoon een andere reflectorplaat te steken. Heb op het NL porsche forum gezien dat iemand dit al gedaan heeft, en deze persoon heeft hier ook foto’s van genomen om te tonen hoe. Hier moeten inderdaad 2 delen achter de relfectorplaat weg gehaald worden waar de reflectors komen te zitten.

        Iemand een idee wat het voordeel zou kunnen zijn om via een Porsche dealer zelf te gaan? En wat dit ongeveer zou kunnen kosten.

          Zou het moeilijk zijn om een achtermistlicht te plaatsen? Heb er eigenlijk geen idee van

            Vooraan staan er 2 mistlampen, achteraan staan er blijkbaar geen. Deze stonden blijkbaar standaard ook al niet op de wagen. Is dit een probleem of niet? Deze lampen waren blijkbaar niet nodig in die tijd.

              De verkoper heeft pas vakantie binnen 2 weken dus dan zouden we het verder willen afhandelen. Daarom kan ik best nu een afspraak maken voor een gelijkvormigheid en dan zal dit normaal gezien allemaal redelijk snel verlopen.

                achzo :) )

                De transitplaten moeten in nederland aangevraagd worden zeker?

                  Als alleenstaand geval bedoel je niet dat ik handelaar ben ofzo ?
                  En hoe zit dat met pinkers. De wagen heeft voorraan witte pinkers en achteraan rode. De orginele pinkers zijn er ook wel, maar handig om te weten of deze veranderd moeten worden. Morgen nog eens een mailje opstellen om die dingen te vragen.

                    [quote=”tvanbroekhoven”:3ur8cqby]
                    ps: de wagen die je gekocht hebt is van iemand van het Nederlandse Porscheforum. Volgens mij een super aankoop ! Proficiat! (en welkom bij t clubke)[/quote]

                    Is inderdaad van het Nederlands Porscheforum. Ben de auto gisteren gaan bekijken en ziet er heel goed uit :) wanneer ik hem heb zal ik wel eens naar een meeting komen (ook de bedoeling van de wagen)

                      Hallo,

                      Bedankt voor de reacties. Heb afgesproken met de verkoper dat wanneer de auto niet in België geïmporteerd kan worden, dat de verkoop geannuleerd wordt. Weet iemand hoe het zit met de banden? Dat had toch iets te maken met W of V profiel ofzoiets .. weet niet juist meer wat het was. Weet iemand hier soms hoe het juist zat dan kan ik dit eens navragen.

                      mvg,
                      Daan

                    9 reacties aan het bekijken - 121 tot 129 (van in totaal 129)