Aangemaakte reacties
-
Hallo 911_NL,
Bedankt voor je input.
We willen iets doen wat inderdaad buiten het normale kader gaat van de zondagsochtend of namiddag rit van 3-4 u. Ik ga er van uit dat er daarvoor al voldoende leuke mogelijkheden bestaan.
Daarom dus de keuze voor donderdag en het kort te houden, zodat dit flexibel blijft voor deelnemers t.o.v. familieleven en andere.Het is een klein exclusief evenement dus geen nood aan hergroepering etc. Just good old driving fun, niet teveel gedoe.
Ik woon zelf in brussel en ken de buurten heel erg goed, we gaan zeker en vast weinig tijd bovengronds spenderen. De route is een continue koppeling van tunnels.
in antwoord op: Tunnelrun Brussels[quote=”Indy Red” post=230721]Schitterend initiatief met toekomst!
Tunnelrit met wel ten einde zijn om 22.00 u om eventuele boetes te vermijden.Zijn er al veel inschrijvingen?[/quote]
Bedankt voor de tip.
Eerste inschrijvingen lopen al vlot binnen,veel Engles geweld en een paar Duitse straight sixes, waar blijven die Mezgers jongens? :twisted:
in antwoord op: Tunnelrun Brussels[quote=”Ive” post=230715]leuk initiatief, maar niveau hoog houden??? Hoort een boxster daar dan wel tussen? :wtf:[/quote]
Na zelf met de nieuwe Boxster gereden te hebben kan ik niet anders dan die in die categorie te plaatsen :D zeker met de optie “sportuitlaat” :evil:
Bedoeling is vooral opgevoerde Japanners, vw groep, megane RS etc te vermijden, dat zijn toch consequent de mannen die je op een tour beslissingen ziet maken waar je van denkt: dat loopt ooit eens slecht af (inhalen in blinde bocht etc)
in antwoord op: Tunnelrun BrusselsIk ken anders wel een interessant verhaal over hoe we allemaal droog in onze kakker genomen worden door de nieuwe fiscaliteit :relaxman:
in antwoord op: Porscherijders gezocht voor tv opnameslekker :-|
Heeft iets van de vibe van een Ford GT vind ik om een of andere reden. En met de technologie erin zal hij miss ook even legendarisch worden binnen het le mans circuit. Eentje om te verzamelen!in antwoord op: Porsche 918 SpyderBR tuning is daar waar je moet zijn;
Eigenaar was de vroegere ingenieur van Heinz en schreef voor hen alle progamma’s.
Heinz moet de programma’s nu ergens anders vandaag halen dus kwaliteit ligt een pak lager;
Bij BR tuning schrijven ze hun progs nog zelf en kunnen ze ook naar wens aanpassen.in antwoord op: extra paardjesDe eigendom is niet het probleem daar legde nog altijd hetzelfde bedrag, tis de VAA (de extra belasting die je betaald op een wagen gebruikt voor werkdoeleinden en dus ook voor prive) die meer dan dubbel wordt.
En dan betaal je nog eens belastingen op je extra elektriciteitsverbruik ook. Apenland toch.
Achja het is nu eenmaal zo. Toch erg benieuw welke impact dit nu allemaal zal hebben voor de verkoop, en de toestroom van elektrische wagens in België.
We zijn al niet zo’n innovatieve kopers en vrees dat dit de handrem nog wat harder zal aantrekken
Ja tis dat dat ik me afvroeg, geen CO² maar wel hoge nieuwprijs.
Maar wat is al hun geklooi dan altijd dat we milieuvriendelijker moeten rijden. Milieuvriendelijker dan zonder benzine bestaat niet. Als ze daar geen uitzondering voor maken toont gewoon ultiem aan dat het pure graaicultuur en jaloezie is.wat is de nieuwe VAA voor die Tesla roadster eigenlijk?
[quote=”soulphonic” post=90375]Dus stel ik koop mij een 997 van 50.000 euro, dan geld de 50.000 euro als catalogus waarde voor de berekening van de vaa?[/quote]
Neen, dat was eerst zo maar die achterpoort is ondertussen al toe.
Voor de 997 geldt de catalogusprijs -6% per jaar dat de auto auto is tot een max van 70% van de katalogusprijs. Ik bedoel dus een 911 ST ofzo zoals Mushroom al eerder aanhaalde die een cataloguswaarde had indertijd van enkele 10 000 euro.Hoe belachelijk is het ook dat ze weigeren van rekening te houden met de werkelijke prijs die iemand betaald. Ja om fraude tegen te gaan. Maar met zulke draconische regeltjes als België vol van zit doe je niets meer dan stimulatie van fraude.
Enige oplossing dat ik zo direct kan bedenken als ik de wet zie is: 2 de hands een schade P kopen en op kosten van de zaak laten herstellen. Voor berekening geldt dan u factuur van aankoop 2de hands. En dan liefst nog een oud bakske ook dat de initiële catalogusprijs niet te hoog is.
Het enige wat ze hiermee bereiken is stimuleren om buitenlandse vehikkels op te zetten. Ze straffen alleen af en stimuleren niets. De auto was nog een van de weinige voordelen die je hebt als zelfstandige. Maar de jaloezie is weer te groot natuurlijk. Waarom zou iemand die 80 uur per week werkt, en hiermee ook tewerkstelling genereerd in zijn regio met een dure wagen moeten rijden, goh nee dat kan echt niet. Laten we die melkkoe nog maar eens uitpersen. De mensen met veel geld zijn hier al lang weg. En binnenkort nog een pak meer.
Ik vind hem praaaaaaaaccchhttiiiggggggggg
in antwoord op: Gespot : de 991