Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 3,410)
    • [quote=”911-lover”:j7p6jods]raar, zeer raar :shock:
      Dan kunnen ze zelf dus ook niet zien wat de originele gegevens van je wagen zijn :?: :?: :?: [/quote]

      Idd.
      Als ze op de TC dit tooltje zelf ook gebruiken kan ik dus rustig mijn zin doen :lol:

      Ben daar alleen niet zeker van…

      De laatste keer zei die controleur me: “alles is in orde, ik ga nog even opzoeken of je bandenmaat in orde is… ga maar al naar het kantoor”

      Ik heb toen gewoon mijn groene kaart gekregen, dus dat zal wel snor zitten zeker ?

        Ik ken mijn PVG nummer.

        Het is niet gekend in de database van de GOCA site.

          [quote=”RSR”:3g5ii7fk][quote=”Number1″:3g5ii7fk]raakt een 968 met 18″ velgen door de keuring denk je?
          dacht dat enkel 17″ met max. 255 achteraan mag…[/quote]

          Duw u PVG nummer eens in bij goca en dan zie je het ook http://www.goca.be

          Luc[/quote]

          Heel handig tooltje, als uwe PVG nummer gekend is tenminste :wink:

            heel hard bedankt Luc !

            Allee, dan heb ik tot hier toe al geluk gehad met mijn banden:

            V 205 en A 235

            Tegenwoordig zijn ze nochtans streng, veel te streng !

              [quote=”RSR”:2gafchnj]Bezorg me het type en bouwjaar en ik bezorg je de rest[/quote]

              Het gaat hier om een 911S van 77

              Tot nu toe blanco keuringen met Fuchs velgen met achteraan 235ers

              Alvast bedankt

                Ik heb twee jaar terug eens naar een keuringstation proberen te bellen ivm een vraag over het overdragen van een nummerplaat.

                Heb DRIE DAGEN geprobeerd, naar alle keuringstations die in via de GOCA site kon vinden.

                Die namen dus gewoon niet op hé
                Ne heel veel pogingen toen uiteindelijk een heel onbeleefd persoon in brussel aan de lijn gekregen…

                Dat was nu wel vie de link D.I.V., is misschien andere dienst en ander nummer.

                Kan het altijd eens proberen, bedankt voor de tip…

                  [quote=”SidewindR”:ro2loa0a]

                  ik zit met mijn 3.2 zo om en bij de 10 liter en doe ik nog meestal kleine
                  afstanden

                  Ik vond het al raar dat gij maar 10 liter verbruikte :P wink:

                  De Luc zal dat wel fixen, maak u maar niet teveel zorgen!! :)

                  Groetjes,

                  SidewindR.[/quote]

                  Als er enkele cilinders niet meer meedoen, of er is een ander probleem waardoor je vermogen verliest ga je dus net MEER verbruiken ipv van minder !
                  Je rendement ligt dan veel lager dus zit je met een groter verbruik.

                  Wie weet geraak je zelfs aan 9 of zelfs 8 liter als je motor terug in orde is :wink:

                    Zo reed er bij ons in de buurt ne RS4 getuned door zwitserse firma rond.
                    Ik denk dat nen Porsche Turbo daar nog niet aan kan.

                    Je kan ze herkennen aan de breder wielkasten. Dus als je er zo eentje in je achteruitkijkspiegel ziet, gewoon opzij gaan en verder suffen…tenzij je wil afgaan hé

                    :wink:

                    Tja, leuk speelgoed zo nen RS van Audi…

                      6900 Lijkt me toch genoeg. reken daar nog wat spuitwerk bij, reparatie airco ( zal wel een fitje inzitten )

                      Ben een maand geleden naar een 944 S2 3.0 Targa gaan kijken: Full option, eerste eigenaar, 136.000 km in een echte showroomconditie !
                      Was wel wegens sterfgeval van de eigenaar, die een maniak was op zijn wagen.
                      Deze ging weg voor 6000 euro.

                      Om een goed idee van de gangbare prijzen te krijgen moet je maar eens kijken op http://www.mobile.de

                      Kleine bedenking: Als het idd enkel de bougies zijn, waarom vervangt de verkoper die dan niet zelf ?
                      Zelfde met de airco…

                      Dit duid meestal op andere problemen en wekt bij mij toch argwaan.

                      Kan hem altijd vragen dat hij dit eerst in orde brengt en je dan nog eens komt kijken als hij goed draait.

                      Opletten is de boodschap.

                      Succes ermee

                        Idd, als er 1 van de zes niet meer meedoet hoor je dat wel.
                        Merk je ook enorm, net een diesel ;-) )

                        Heb het ook eens voorgehad, was gelukkig enkel een bougiekop die eraf gesprongen was.

                        Op tijd en stond een onderhoud en kleppen regelen is natuurlijk wel noodzakelijk en bepaalt de levensduur van je motor. Zo bespaar je jezelf op termijn veel leed en euros.

                        Als een volvo je al het nakijken geeft :lol:

                        In ieder geval succes !

                          Nice ! :lol:

                          Hier op mijn laptopje heb ik er geen mooie staan.
                          Ik zal er vanavond enkele naar je email sturen, staan thuis op mijn PC.

                          Het is een 911S van ’77 met breder SC kontje, voorspoiler en originele carrera drempels. Voll leder interieur, Airco, electr. schuifdak…

                          De carosserie is echt in bijna nieuwstaat. Nog altijd geen enkel plekje roest gevonden. Nooit geen accident gehad of aan gelast geweest.

                          Zelf met de motor eruit is er geen roest te vinden.

                          Ben er echt wel heel content mee. Foto’s volgen dus vanavond

                          Motor draait ook nog heel sterk. Carrera kettinspanners en een betere onsteking. Ook een sportuitlaat en een race tussendemper: geweldige sound !

                          Stuur jij me jouw “voor” foto ?

                            Nee, heb een coupe, wel met AIRCO EN een werkend schuifdak ( onlangs nog nieuwe kabels gestoken ) :wink:
                            Is een goede motor maar heeft 1 heel zwak punt: de kettingspanners.
                            Als deze het begeven sta je voor een volledige revisie !

                            Indien dit nog niet gebeurd is raad ik je aan deze te upgraden naar de Carrera kettingspanners, die worden onder druk gesmeerd. Is niet goedkoop, maar wel de belangrijkste upgrade die je kan doen aan je motor.

                            Heb je een foto van je elver ?

                              Gaat de meter mooi mee naar boven met het toerental ?

                              Het is normaal dat hij laag staat bij warme motor.
                              Als de olie warm is gaat de druk omlaag.
                              Hij moet wel mee omhoog komen als de motor toeren begint te maken, anders is er iets mis.

                              Heb ook een 2.7
                              :lol:

                                Hmmm, een Targa lijkt me ook heel leuk !

                                Heb ook eerst gezocht naar een targa, maar ja, dan kom je een uitzonderlijke Coupe tegen…

                                Mijn volgende zou toch wel eens een Targa kunnen zijn :lol:

                                  Lou,

                                  “The beast” is een… ???

                                15 reacties aan het bekijken - 3,391 tot 3,405 (van in totaal 3,410)