Aangemaakte reacties
-
@ the body doctor: bij jos klos en smos???? what the fu..k betekent da??
een carriosier of een andere vakman die er zijn voeten aan veegt noemen we hier zo jos klos
eigenlijk iemand die je beter niet in huis haald :roll: :lol:
in antwoord op: $rouji’s 996 cabrio solddat was juist het adertje onder het gras ik mocht ze niet terug brengen :lol: :arrow:
en heb me dan ook maar zelf een vrouw gezocht en ook gevonden als je een P koopt is dat niet zo moeilijk :lol: 8) D
in antwoord op: Porsches stelen ? easy !kweet niet of dat klopt ik heb een jaar of 15 gelden een 911 3,2 gratis kunnen krijgen op voorwaarde dat ik zijn vrouw mee nam en een paier tekende dat ik ze nooit terug bracht …………………..
ik heb voor de veiligheid maar zelf eentje gekocht :roll:
in antwoord op: Porsches stelen ? easy !mij lijkt dat geen te zotte prijs
als hij goed is tenminsteen als hij hem laat keuren voor verkoop is het zeker goed dan kan je inschrijven en beginnen met rijden
ikvind zo een 944 look heeft wel iets
mc klusky heeft nog zo een speciaaler kit je staan is een 24 met 968 look
met een platte kofferklep en 968 lichtenin antwoord op: iemand al eens gaan kijken?niks hoor maar dave weet wat ik op de zolder liggen heb
vandaar
Tevens zijn de bumpers voor en achter die er nu op zitten niet berekend op de inpakt bij een aanrijding maar dit geef ik je maar terloops er bij.
daar denk ik er ook zo over helaas maar heb al verschillende omgebouwde 964 gezien en dat klopt de impakt bij een ongeval is anders dan bij de originele en meestal zijn de kosten en de schade ook een stuk groter
en das ook 1 van de redenen dat ik niet van polyester houd en als je dan toch iets lichtjes raakt dan heb de meestal al prijs ofwel een hele resem bartsen ofwel vliegen de stukken in het rond en das meestal zeg ook meestal niet het geval met originele parts
en ik vind dat je van polyester parts meestal maar tijdelijk plezier hebt maar soms is het ook de enige oplosssing kijk maar naar die uitgebouwde gti kes van peugeot uit den tijd …..of de brede capri s van zakspeed en co …. of porsche turbo versie rsr gt2 ..
maar omdat iemand na zijn uren werkt wil dat niet zeggen dat ze allemaal slecht werk leveren hoor en afspraken zijn er om na te komen maar vergeet niet goed en snel werk zijn twee dingen die niet samen gaan en zeker niet bij carroserie wil je te snel resultaat dan krijg je achteraf meestal de problemen inzaking schuurkrassen enz…….en het blijft een vak appart en ik durf zegge dat ik elke dag nog bijleer en dat moet je durven toegeven
en ik weet zeker dat[size=150:6kkc6u2h] jij bij jos klos en smos [/size]terecht gekomen zijt :lol:
maar helaas ken ik een aantal carroserie bedrijven amaai die kenne wel de prijs en hebben veeeeeeeeeeeeeel bla bla en ook een kast van een bedrijf maar ze zouden de bestel stikker nog onder de lak zetten om van de rest maar te zwijgen en daar kan je hopen dat de werkgast of een leerjongen de auto spuit dan is hij beter dan dat de baas hem doeteen kennis bouwde vroeger taxi mercedessen om en die heeft er daar meerdere keren eentje gaan ophalen en die rechtstreeks naar een ander carroserie bedrijf gedaan werd omdat het niet aan te zien was :oops:
heb er ooit (92)een auto laten spuiten en zoals iedereen zo fier als een gieter 18000 bfr op tafel voor coupe (met veniel dak ) en eerlijk als ik eerlijk moet zijn vandaag betaalde ik die niet meer maarja … en zo ken ik er genoeg die met een schandaal rondrijden waar ze vies geld aan betaald hebben en officieel laten maken :roll:
en dan ken ik in zonhoven eentje die werkt in het donker grijs maar als je daar uw karretje binnen brengt dan mag je zeggen die is af en die is dan ook wel af en zijn garage is zo klein dan hij slechts 1 kant kan maken en dan moet hij hem omzetten om aan de andere kant te kunne werken maar een vakman en eigenlijk 1 van de beste carossiers in zonhoven maar die is er dan mee gestopt omdat hij heel goed werk leverde voor een goede prijs en dan hebben ze een aatal keren een auto niet willen betalen omdat het zwart was ….. zo heb je dan ook mensen
een echte vakman doet dat met hart en ziel en met kennis ter zake natuurlijk maar of die dat nu in het zwart doet of niet of in een mega garage of een klein garageke , dat heeft er niks mee te maken maar als je iemand hebt die liever het geld aleen ziet of er niks van kent dan heb de een probleem
en inderdaad je hebt een apparte auto en die zal ook wel fatsoenlijk gemaakt zijn daar durf ik nog niet eens aan twijfelen en alles clean heeft ook zijn charmes maar ik zie liever en veronderstel de meeste op dit forum een klein wijziging aan een P die dan ook in een hand omdraai ongedaan kan worden maar dat wil niet zeggen dat uw auto niet chique is he 8)
en het chique aan dit forum is dat iedereen zijn gedacht mag en kan zeggen maar voor mij is niemand hier te veel is of ongewenst
en sommiggen delen uw mening en andere vinden dat ge aan het zeveren zijt maar moet beide kunnen :lol: :D wink:in antwoord op: $rouji’s 996 cabrio solddat klopt voor 200 %
maar dan ligt de lak er ietsjes dikker op en de vernis uit spuitbussen zit geen verharder in das het enige nadeel en soms is het inderdaad goedkoper om lak (basislak) aan te kopen in spuitbus
er bestaan nu zelfs spuitbussen op de markt met een speciale spuitkop spuiten bijna zoals een echt spuitpistool zo een heel brede straal krijg je ook mooi resultaat mee
sommige verdelers hebben dik 95 procent van de op de markt zijnde kleuren in de rek liggen onder andere motip
je zou moeten vernis kunne kopen in spuitbus met verharder in en dan heb de een super resultaat maar helaas dat hebben ze bij mijn weten nog niet op de markt gezet nu krijg je ook een mooi resultaat
maar nu is dat lucht drogend en is maar een 1 komponent product das eigenlijk niet hard en op langere termijn gaat dat glans verliezen en als je er thinner op brengt of sommige polijst produkten dan lost het boeletje gewoon op :oops:
en ja ik hoor het jullie als zeggen als ik op mijn schaalmodel met thinner kom is alles weg klopt
ik wil gewoon even duidelijk maken wat het verschil met spuitbus vernis is en met echte vernis voor auto lak en het eindresultaat zal niet veel verschillen van de spuitbus en de glans mischien ook niet omdat die meestal stofvrij staan en z ……………. :P
in antwoord op: Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?als je dat zou doen met een gewoon groot pistool dan krijg je inderdaad een dikke laag maar met zo een klein pistooltje zet je er een heel dunne laag op en kom je dus ook met een aantal tientallen grammmen toe
denk dat als je 50 gram per auto spuit het al heel veel is
wil je dat daarentegen met een groot profipistool doet dan hangt de verf er ook superdik op en das niet de bedoeling zal van de week eens een foto maken van 1 van de modellen
in antwoord op: Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?inderdaad klopt zoals koen zegt
heb er vroeger verschillende gedaa heb oa een 993 staan met originele porsche kleur die heeel donker blauw paarse kleur zitten ong tien mengkleuren in en daarvan zijn er meer dan de helft parelmoer (duur zat)
die heb ik gelakt en dan met echte vernis en verharder afgelakt
mooi
mij tip als je zoiets wil doen koop u gewoon zo een klein pistooltje in 1 of ander model shop koop u een adapter voor een snelkoppeling voor de compressor en voor geen 25 euro kan je echt mooi werk maken
en bij een carrosier kan je wel eens terecht voor een restantje van de lak of kan je ergens laten maken ……………. koop wat vernis en verharder
demonteren schuren met water schuurpapier lakken en klaar is kees
die pistooltjes zijn van die glazen potjes met zo een heel simpel regeling erop (heb er ooit zelfs de binnen kanten van echte autos mee gedaan idd om een retouche te doen met weinig materiaal )
in antwoord op: Ombouw/veranderen miniatuur porsche mogelijk?[size=150:3fhuaszr]tja tunen en tunen is twee[/size] veel wordt getuned met namaak en polyester rommel allemaal heel goed en schoon (alleez ieder zijn goesting)
tot ge eens een paalke of iets tegenkomt en daar vliegt uwe polyester rommel in het rond en dan is de auto meestal harder beschadigt omdat bijna niemand denk aan de oa door porsche voorziene keukel zones …… en daar sta je dan met uw kar :roll:
de originele porsches moeten niet voor niks crash tests doorstaan
voor mij tunen kan maar…… dan enkel en aleen met fatsoenlijke stukken
tenzij je kan leven met bovenvermelde nadelen
en hoeveel omgebouwde conversies 911 naar 964 rijden er rond ieder zijn goesting maar de mijne blijft gelijk hij is en origineel blijft hij het meeste waard om dan nog maar te zwijgen van de omgebouwde targa s welke wordt op het moment 1 van de meest waardevolle klassieker ?? inderdaad de targa
is mooi zo een oldtimer cabrio maar wacht nog maar tot de originele cabrio 25 wordt dan zullen de omgebouwde exemplaren vies dalen in prijs ……. en die hebbe ook geld gekost
en soms kost zo een omgebouwde meer of bijna evenveel als een origineel exemplaar
heb veel respekt voor mensen die zoiets willen hebben en bouwen maar
voor een echte porsche freak zijn al die omgebouwde karren waardeloosmooi maar helaas in prijs zal hij nooit meer waard zijn
kijk maar naar vh tuning die bouwen mercedes om naar het nieuwste model kijk maar eens naar de sl voor en na wil jij met zo een kitch kar rondrijden als het dak eraf is valt het mee maar als dat dak dicht zie je al van kilometers ver [size=150:3fhuaszr]ik ben een oud model [/size]en dat voor een dikke 10000 euro :oops:
dan koop ik wel vette velgen eronder motor tuning enz en zet er een amg , lorinser of brabus kit op en een vette kleur en alles in speciaal leer enz dan heb ik ook een chique bak maar geen kitchkar
voor minder geld en dan blijft de auto waarde houden nu zo een omgebouwde sl ………. :?: :?: goed voor de johnny s dan maar hopen dat de griet die ze opscharrellen niet ziet dat het zo een omgebouwde is want dan staat die daar chique 8)als ik ga scharrellen kom ik ook niet met een omgebouwd exemplaar naar huis :D
een porsche is en blijft een race wagen en dat vergeten er veel
back to basic een stuur een vitesse pook goede remmen harde(goede) ophanging en motor niet te veel show erop en gaaaaaaaaaaaaaz :D lol:in antwoord op: $rouji’s 996 cabrio solddie lachen :D roll:
die lopen eens rond de auto vragen de attesten en pakken hun telmachien en gij krijgt de rekening
:cry:is geen keuring meer is een geldbelegging aan het worden
eerst betalen om iets te kopen met attesten en dan betaal je in dit apenland om nogmaals een attest op chassisnummer te krijgen
ik dacht
24 euro voor attest en 6 euro per gewijzigd deel dus maak de som maarin antwoord op: $rouji’s 996 cabrio soldinderdaad mooi weer om het beest uit te laten ……………
en er staan heel wat mooie beestjes tussen merci heb ze hier de laatste dagen gehoord en nu heb ik er enkele gezien
:roll: :wink:
in antwoord op: Fotoverslag ADAC-BTCS in Zolderziet er toch goed uit
is ook geen nieuwe he
even polieren of opnieuw lakken en dan is hij als nieuw ………… 8)
in antwoord op: Onze Porschesshit happens maar die koekendooos van een fiat gaat wel bijna van de grond
in antwoord op: Porsche vs Fiat…Ik heb geen plaats meer naast mijn nummerplaat !
Zit nog steeds met die grote US bemperblokken :cry: [/quote]
dan gooide die stomme plaat er toch af das achter u dat ziede zelf ook niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zoals mijn stickertje op dave zijn porsche in het hoekje van de koffer klep
:wink:
in antwoord op: PorscheForum.be sticker