Aangemaakte reacties
-
het is mij niet de bedoeling om aan te tonen dat er inderdaad beperkingen zijn als je o plaat gaat rijden
maar gewoon even ter info dat de paljassen er nu daad werkelijk kontrole op doen vroeger kon en mocht het ook niet maar het laatste jaar doen ze gewoon er moeilijk over en beboeten zelfs
en soms is het echt noodzakelijk om naar oldtimer te gaan omwille van soms te extreme uitbouw ex circuit wagens enz …..
rolkooi, lichter gemaakt met carbon, afgelast enz .. dank u landuyt!ç!!!!!!!
oldtimer was in het verleden de meest legale manier om eens iets echt te kunnen verwezelijken zie maar de buggys, ford cobra s, apal speedster enz ….
dacht zelfs dat classic ook enkele beperkingen had geen woon werk verkeer en een vaste auto ingeschreven en max 10 000 km per jaar
maar kan ondertussen al wel weer veranderd zijnmijn bedoeling was let er even mee op
in antwoord op: o platen OLDTIMER RIJDERS opgeletals of gij al uw oldtimers volledig inschrijft en nooit de wet eens omzeild :shock:
in antwoord op: o platen OLDTIMER RIJDERS opgeletja jongens helaas kan het verhaal baamen is een dikke geld klopperij ik rijd hel veel autos naar de keuring op z platen en vorige week had ik een mercedes met houten sportstuur koste die kerel 36 euro extra
dus terug naar keuring met origineel maar dan wordt er niet over attest gesproken waarom niet volgende regeling
eerts naar keuring ter plaatse vast stellen of auto volgens hen verbouwd of getuned werd en dan keuze afkeuren aan normaal tarrief ofwel terug komen en laten betalen voor tuningsrapport dan heb je tenùinste de kans om te beslissen wat je gaat doen nu mag je nog altijd kiezen maar je bent wel 36 euro lichter :roll:
gisteren op keuring metgolf tdi gt begonne te zeuren over dak spoiler verbredingen en verlaging !!!!!!!!!
een gt rolt zo van de band al een geluk dat we toevallig met 2 gt s naast elkaar stonden toen werden ze wakker aja kan wel eens gelijk hebben
DE SNULLENze denken dat ze iets van autos kennen en doengewoon hetgeen wat ze zelf willen is dat verkeersveiligheid minister landuyt
heb zelfs ooit gezien hoe de ene zijn collega zijn auto afkeurde !!!!!!!!
ja want als je op de keuring werkt mag je je eigen auto niet keuren en moet een collega dat voor u doen
chique collega s die wachtte ik toch op tussen licht en donker ………….zouden beter van naam veranderen
GELDSTATION ipv keurings station
en de nieuwe slogan
:twisted: autoveiligheid maakt u lichter met attest :twisted:
in antwoord op: Keuring en de Tuningwet van Landuyttja de kick verdwijnt langzaam maar zeker het went :cry:
zelfs de snelste der snelste gaat op den duur normaal worden
komt ervan als je het beest durft rijden
je verschiet dan ooit nog wel eens in hoeveel tijd je maar onderweg was maar dan is de fly by al weer over :lol:
in antwoord op: Hoe rijden jullie met jullie porsche ?ik rijd de mijne regelmatig en moet toegeven dat ik ook inderdaad alle versnellingen wel even durf testen meestal rijd ik over vrij verlaten wegen en meestal verken ik wel even de beide richtingen of en geen ongewenste fotografen :twisted: in de buurt zijn anders is er geen fun meer aan he en inderdaad we halen dan wel vrij vlot de 17 l per honderd
maar het probleem is dat hoe snel het ding ook is dagelijks of regelmatig gebruik gaat vervelen :(
in antwoord op: Hoe rijden jullie met jullie porsche ?[quote=”stefx911″:3c3j9h7l]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! :shock:
Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, :lol:
Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]
30 op de toerenteller zekers :lol:
in antwoord op: Hoe rijden jullie met jullie porsche ?ieder zijn goesting he de mijne blijft op de velgen na zo origineel mogelijk en wie wil verbouwen moet dat doen ieder zijn eigen goesting en ieder zijn eigen mening
mijn goesting is een 964 turbo look zoals bad boys maar het budget laat dat helaas niet toe dus ik zou te vreden ziojn met een turbo look en dan andere blijft origineel dus heb altijd gezegt de eerste blijft zoals hij is en dan sparen voor een verbouwing en dan kopen we eventueel een naked body en dan maar zoeken tot we alles te samen hebben
en zoals dave sugereerd zo een oud ding mag je naar je goesting maken en een 911 of 993 naar ieder zijn budged
en inderdaad dave zijn projekt krijgt vorm………………………..
ben gisteren nog een “behind the scenes” gaan kijken maar meer zullen we hier helaas speculaas niks over zeggen een beetje geduld en geloof me het zal zekers beloond worden
in antwoord op: Waarom een 911 ombouwen naar een 964Er is idd een tijd geweest dat ik om de x-aantal weken een andere wagen inschreef maar dat gaan ze daar toch niet onthouden hebben zulle
dan duurde het zolang om de korting te berekenen zekers :D
in antwoord op: even voorstellenoch zwijg me over verzekeringen
en eigenlijk ligt het meestal aan de verzekerings agentheb vorig jaar bijna 10 maand rond gereden met voorlopige verzekeringspapieren en omdat ik zlef gaan zoekn ben waar alles bleef kwam ik tot de conclusie dat de maatschappij niet op de hoogte was van de garage plaat chique boel krijgt maar eens iest voor
zelfde als vrachtwagen dichte bak 5 op 2 meter had hij verzekerd als takelwagen
hier op gereclameerd dat dat niet kon jaja hij ging het regelen en inderdaad alles geregeld zo goed dat er uiteindelijk een deurwaarder gekomen is en ik geschorst werd wegens niet betalen rekeningnu zijn we met de ganse mesthoop vertrokken en de huiduge makelaar heeft alles netjes opgelost
en hij doet ook akties voor eerlijke tarieven vooor jongeren maar betwijfel of je inderdaad een gunstig tarief krijgt voor een jonge bestuurder met een
911in antwoord op: verzekeringtja als je met een porsche 911 naar de keuring rijd heb je soms zo een snotaap die hem dan absoluut verder wil zetten mar helaas lukt het hem niet om de porsche te verplaatsen en dan moet ik toch even stiekem lachen
(net zoals zijn collegas) en daarna loopt het wel meestal vlotjesin antwoord op: Technische controleinderdaad er missen en nog wel een paar
houthalen helchteren
peugeot 406 dblauw metaal rijdend
peugeot 406 grijs metaal
ford mondeo break camera voertuig goudmetal heeft me al aan de kant gezet gelukkig had ik het door dus oef
een volvo station 760 ouder model met trekhaak en op de zijkant staat reklame op van niezen groep nr plaat ket 013
en de bewuste blauwe corsa is verdwenen heb ik een tijdje geleden laten keuren en is nu onschadelijk partikulier voertuig tevens een groene fiesta 90
in antwoord op: Flitswagens 2006…356 :
“porsche 90” bwj. ’62 wit [vader van Szyronn]914 :
924 :
924 ’80 Groen /morgoth924
924 ’81 Grijs /951 S
924 turbo ’80 Grijs /951 S
924 turbo ’79 Blauw Carrera gt look /924carreragt944 :
944 NA 82 /(westfalia)
944 Turbo Wit/Martini /911-lover
944 turbo S ’88 “Silver Rose” /951 S
944 S2 1989 / zermatt silber /Gert 944
944 Turbo Groen /Carrera RS
944 Rood ’87 Turbooke
944 2.5 Indische rood ’84-85 /Targaboy968 :
968 Coupé Nachtblau /rufie
968CS Maritim blau /911-lover928 :
928 ’80 pacific blauw /porschke
911 :
911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl
911 targa 2.7 ’75 wit /porschke
911 coupé 3.0 bwj. ’76 zwartpaars – turbolook / carrera 3.0
911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint
911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather /StefX911
911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 /Frederic_911
911 SC 3.0 ’83 diamant blue / guido
911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)
911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart /cab ’88
911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911
911 speedster wtl (rood) /lv930
930 turbo’89 (steingrau) /lv930
911 3.2 bwj. 198? goud/bruin [vader van Szyronn]
911 SC ’80 / 924carreragt
930 turbo’85(zwart)gunther930turbo
911 3.2 bwj. ’87 (wit) / SidewindR
911 3.0 sc bwj 80 (wit) the body docter912:
912 coupé ’69 geel /porschke
964 :
964 Carrera 2 nachtblauw ’92 /Ken
964 Carrera 2 Cabrio Veilchemblauw ’91 /Maurice993 :
993 Carrera 4S – grijs / Pascal
993 Carrera Cabrio ’94 – nachtblauw / SeTaKiRa996 :
997 :
Boxster (986/987):
986 – ’98 zilvergrijs /senna
986 – ’98 zwart/ wimzwarteboxster
986 – ’97 zwart/ mushroom
986 – ’97 zenith blue/mark986
986 – ’96 ocean bleu/ Boxstercayman
cayenne
heb er zo laten uitscrenen in alle kleuren met mijn naam en telefoon nummer kwamen ongeveer een 50 cent per stuk
zijn ongeveer een 12 op 3 cm ongeveer 24 karakters plus gsm dus das te doen he
enne eventueel ieder zijn nickname in veelvoud is te betalen
geert s custom and paintworks[/i] :lol:
in antwoord op: PorscheForum.be stickermet de witte lijnen op het wegdek zijn ze in staat meerdere fotos te nemen en aan de hand van de afgelegde afstand op te meten (aantal lijnen)
zijn ze in staat uw werkelijke snelheid te bepalen staan nu ook bijna aan elke flitspaal das om de discusies en de invloed van externe factoren op de radar te verkleinen dus witte strepen op de weg vertragen of zoals eerder gezegt verander van rijstrook zou helpenin antwoord op: sparen van superboetespoeder coaten is een goede optie denk ik word er in poeder vorm opgepoten en dan word dat op hoge temperatuur gebakken tot dat dus vloeibaar word en dan drogen en klaar
ik heb mijn velgen altijd onder houden met belgom alu polisch is een heel fijne polier pasta vloeibaar en geeft ook een beschermende functie heb er ooit een azev mee gedaan en dan om te testen gewoon buiten in weer en wind gegooid en na een dik jaar was deze nog altijd mooi wel een beetje doffer maar das wel normaal he een beetje belgom op een fijne doek en effe wrijven en weer als nieuw
belgom is te koop bij moto zake, of fietsen winkels oa erckens in zonhoven en de harley mannen hebben het allemaal in de rek staan om hun stalen ros blinkend te houden kost ongeveer een 12 euro voor een 300 gram
en als je moeilijk heden hebt om de vingers er af te krijgen volstaat een beetje talk poeder als finisch neemt alle vettigge vingers eraf
of heel simpel de truuk uit de oude doos simpel met witte petroleum de velgen of randen in wrijven en als je rond de auto zijt even een droge zachte doek en klaar is kees
wel een nadeel bij dit laatste rem poeder zet zich ook wel ietsjes sneller af (zeker bij een porsche of is het de piloot?? )
maar leg een doekje in de auto en als je thuis komt is het ook in no time weer shinyook goed voor gelakte gepolijste randen kan geen kwaad aan de lak en mocht er een steen slag zijn dan blijft er ook wat petroleum in het gaat je zitten en dan zal het dus ook niet zo snel gaan oxideren heb er in de tijd de velgen van mijn(88) toyota mee gedaan en zijn nu nog streeds als nieuw dus het werk echt
geert
in antwoord op: bling-bling