Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 375)
    • het is mij niet de bedoeling om aan te tonen dat er inderdaad beperkingen zijn als je o plaat gaat rijden

      maar gewoon even ter info dat de paljassen er nu daad werkelijk kontrole op doen vroeger kon en mocht het ook niet maar het laatste jaar doen ze gewoon er moeilijk over en beboeten zelfs

      en soms is het echt noodzakelijk om naar oldtimer te gaan omwille van soms te extreme uitbouw ex circuit wagens enz …..

      rolkooi, lichter gemaakt met carbon, afgelast enz .. dank u landuyt!ç!!!!!!!

      oldtimer was in het verleden de meest legale manier om eens iets echt te kunnen verwezelijken zie maar de buggys, ford cobra s, apal speedster enz ….

      dacht zelfs dat classic ook enkele beperkingen had geen woon werk verkeer en een vaste auto ingeschreven en max 10 000 km per jaar
      maar kan ondertussen al wel weer veranderd zijn

      mijn bedoeling was let er even mee op

        als of gij al uw oldtimers volledig inschrijft en nooit de wet eens omzeild :shock:

          ja jongens helaas kan het verhaal baamen is een dikke geld klopperij ik rijd hel veel autos naar de keuring op z platen en vorige week had ik een mercedes met houten sportstuur koste die kerel 36 euro extra

          dus terug naar keuring met origineel maar dan wordt er niet over attest gesproken waarom niet volgende regeling

          eerts naar keuring ter plaatse vast stellen of auto volgens hen verbouwd of getuned werd en dan keuze afkeuren aan normaal tarrief ofwel terug komen en laten betalen voor tuningsrapport dan heb je tenùinste de kans om te beslissen wat je gaat doen nu mag je nog altijd kiezen maar je bent wel 36 euro lichter :roll:

          gisteren op keuring metgolf tdi gt begonne te zeuren over dak spoiler verbredingen en verlaging !!!!!!!!!

          een gt rolt zo van de band al een geluk dat we toevallig met 2 gt s naast elkaar stonden toen werden ze wakker aja kan wel eens gelijk hebben
          DE SNULLEN

          ze denken dat ze iets van autos kennen en doengewoon hetgeen wat ze zelf willen is dat verkeersveiligheid minister landuyt

          heb zelfs ooit gezien hoe de ene zijn collega zijn auto afkeurde !!!!!!!!
          ja want als je op de keuring werkt mag je je eigen auto niet keuren en moet een collega dat voor u doen
          chique collega s die wachtte ik toch op tussen licht en donker ………….

          zouden beter van naam veranderen

          GELDSTATION ipv keurings station

          en de nieuwe slogan

          :twisted: autoveiligheid maakt u lichter met attest :twisted:

            tja de kick verdwijnt langzaam maar zeker het went :cry:

            zelfs de snelste der snelste gaat op den duur normaal worden

            komt ervan als je het beest durft rijden

            je verschiet dan ooit nog wel eens in hoeveel tijd je maar onderweg was maar dan is de fly by al weer over :lol:

              ik rijd de mijne regelmatig en moet toegeven dat ik ook inderdaad alle versnellingen wel even durf testen meestal rijd ik over vrij verlaten wegen en meestal verken ik wel even de beide richtingen of en geen ongewenste fotografen :twisted: in de buurt zijn anders is er geen fun meer aan he en inderdaad we halen dan wel vrij vlot de 17 l per honderd

              maar het probleem is dat hoe snel het ding ook is dagelijks of regelmatig gebruik gaat vervelen :(

                [quote=”stefx911″:3c3j9h7l]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! :shock:

                Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, :lol:

                Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]

                30 op de toerenteller zekers :lol:

                  ieder zijn goesting he de mijne blijft op de velgen na zo origineel mogelijk en wie wil verbouwen moet dat doen ieder zijn eigen goesting en ieder zijn eigen mening

                  mijn goesting is een 964 turbo look zoals bad boys maar het budget laat dat helaas niet toe dus ik zou te vreden ziojn met een turbo look en dan andere blijft origineel dus heb altijd gezegt de eerste blijft zoals hij is en dan sparen voor een verbouwing en dan kopen we eventueel een naked body en dan maar zoeken tot we alles te samen hebben

                  en zoals dave sugereerd zo een oud ding mag je naar je goesting maken en een 911 of 993 naar ieder zijn budged

                  en inderdaad dave zijn projekt krijgt vorm………………………..

                  ben gisteren nog een “behind the scenes” gaan kijken maar meer zullen we hier helaas speculaas niks over zeggen een beetje geduld en geloof me het zal zekers beloond worden

                    Er is idd een tijd geweest dat ik om de x-aantal weken een andere wagen inschreef maar dat gaan ze daar toch niet onthouden hebben zulle

                    dan duurde het zolang om de korting te berekenen zekers :D

                      och zwijg me over verzekeringen
                      en eigenlijk ligt het meestal aan de verzekerings agent

                      heb vorig jaar bijna 10 maand rond gereden met voorlopige verzekeringspapieren en omdat ik zlef gaan zoekn ben waar alles bleef kwam ik tot de conclusie dat de maatschappij niet op de hoogte was van de garage plaat chique boel krijgt maar eens iest voor

                      zelfde als vrachtwagen dichte bak 5 op 2 meter had hij verzekerd als takelwagen
                      hier op gereclameerd dat dat niet kon jaja hij ging het regelen en inderdaad alles geregeld zo goed dat er uiteindelijk een deurwaarder gekomen is en ik geschorst werd wegens niet betalen rekening

                      nu zijn we met de ganse mesthoop vertrokken en de huiduge makelaar heeft alles netjes opgelost

                      en hij doet ook akties voor eerlijke tarieven vooor jongeren maar betwijfel of je inderdaad een gunstig tarief krijgt voor een jonge bestuurder met een
                      911

                        tja als je met een porsche 911 naar de keuring rijd heb je soms zo een snotaap die hem dan absoluut verder wil zetten mar helaas lukt het hem niet om de porsche te verplaatsen en dan moet ik toch even stiekem lachen
                        (net zoals zijn collegas) en daarna loopt het wel meestal vlotjes

                          inderdaad er missen en nog wel een paar

                          houthalen helchteren

                          peugeot 406 dblauw metaal rijdend

                          peugeot 406 grijs metaal

                          ford mondeo break camera voertuig goudmetal heeft me al aan de kant gezet gelukkig had ik het door dus oef

                          een volvo station 760 ouder model met trekhaak en op de zijkant staat reklame op van niezen groep nr plaat ket 013

                          en de bewuste blauwe corsa is verdwenen heb ik een tijdje geleden laten keuren en is nu onschadelijk partikulier voertuig tevens een groene fiesta 90

                            356 :
                            “porsche 90” bwj. ’62 wit [vader van Szyronn]

                            914 :

                            924 :

                            924 ’80 Groen /morgoth924
                            924 ’81 Grijs /951 S
                            924 turbo ’80 Grijs /951 S
                            924 turbo ’79 Blauw Carrera gt look /924carreragt

                            944 :

                            944 NA 82 /(westfalia)
                            944 Turbo Wit/Martini /911-lover
                            944 turbo S ’88 “Silver Rose” /951 S
                            944 S2 1989 / zermatt silber /Gert 944
                            944 Turbo Groen /Carrera RS
                            944 Rood ’87 Turbooke
                            944 2.5 Indische rood ’84-85 /Targaboy

                            968 :
                            968 Coupé Nachtblau /rufie
                            968CS Maritim blau /911-lover

                            928 :

                            928 ’80 pacific blauw /porschke

                            911 :

                            911T coupé 2.4 ’72 blauw metallic / lucarl
                            911 targa 2.7 ’75 wit /porschke
                            911 coupé 3.0 bwj. ’76 zwartpaars – turbolook / carrera 3.0
                            911S 2.7 bwj. ’77 koper/bruin jeansprint
                            911S 2.7 bwj. ’77 Sienna metallic/Cork leather /StefX911
                            911 2.7 bwj. ’77 zwart ombouw naar 964 /Frederic_911
                            911 SC 3.0 ’83 diamant blue / guido
                            911 3.2 Targa ’85 zilvergrijs (Lou)
                            911 3.2 cabrio, bj 1988 zwart /cab ’88
                            911 3.2 bwj. ’89 Carrera Zwart / Nico911
                            911 speedster wtl (rood) /lv930
                            930 turbo’89 (steingrau) /lv930
                            911 3.2 bwj. 198? goud/bruin [vader van Szyronn]
                            911 SC ’80 / 924carreragt
                            930 turbo’85(zwart)gunther930turbo
                            911 3.2 bwj. ’87 (wit) / SidewindR
                            911 3.0 sc bwj 80 (wit) the body docter

                            912:

                            912 coupé ’69 geel /porschke

                            964 :

                            964 Carrera 2 nachtblauw ’92 /Ken
                            964 Carrera 2 Cabrio Veilchemblauw ’91 /Maurice

                            993 :

                            993 Carrera 4S – grijs / Pascal
                            993 Carrera Cabrio ’94 – nachtblauw / SeTaKiRa

                            996 :

                            997 :

                            Boxster (986/987):

                            986 – ’98 zilvergrijs /senna
                            986 – ’98 zwart/ wimzwarteboxster
                            986 – ’97 zwart/ mushroom
                            986 – ’97 zenith blue/mark986
                            986 – ’96 ocean bleu/ Boxster

                            cayman

                            cayenne

                              heb er zo laten uitscrenen in alle kleuren met mijn naam en telefoon nummer kwamen ongeveer een 50 cent per stuk

                              zijn ongeveer een 12 op 3 cm ongeveer 24 karakters plus gsm dus das te doen he

                              enne eventueel ieder zijn nickname in veelvoud is te betalen

                              geert s custom and paintworks[/i] :lol:

                                met de witte lijnen op het wegdek zijn ze in staat meerdere fotos te nemen en aan de hand van de afgelegde afstand op te meten (aantal lijnen)
                                zijn ze in staat uw werkelijke snelheid te bepalen staan nu ook bijna aan elke flitspaal das om de discusies en de invloed van externe factoren op de radar te verkleinen dus witte strepen op de weg vertragen of zoals eerder gezegt verander van rijstrook zou helpen

                                  poeder coaten is een goede optie denk ik word er in poeder vorm opgepoten en dan word dat op hoge temperatuur gebakken tot dat dus vloeibaar word en dan drogen en klaar

                                  ik heb mijn velgen altijd onder houden met belgom alu polisch is een heel fijne polier pasta vloeibaar en geeft ook een beschermende functie heb er ooit een azev mee gedaan en dan om te testen gewoon buiten in weer en wind gegooid en na een dik jaar was deze nog altijd mooi wel een beetje doffer maar das wel normaal he een beetje belgom op een fijne doek en effe wrijven en weer als nieuw

                                  belgom is te koop bij moto zake, of fietsen winkels oa erckens in zonhoven en de harley mannen hebben het allemaal in de rek staan om hun stalen ros blinkend te houden kost ongeveer een 12 euro voor een 300 gram

                                  en als je moeilijk heden hebt om de vingers er af te krijgen volstaat een beetje talk poeder als finisch neemt alle vettigge vingers eraf

                                  of heel simpel de truuk uit de oude doos simpel met witte petroleum de velgen of randen in wrijven en als je rond de auto zijt even een droge zachte doek en klaar is kees

                                  wel een nadeel bij dit laatste rem poeder zet zich ook wel ietsjes sneller af (zeker bij een porsche of is het de piloot?? )
                                  maar leg een doekje in de auto en als je thuis komt is het ook in no time weer shiny

                                  ook goed voor gelakte gepolijste randen kan geen kwaad aan de lak en mocht er een steen slag zijn dan blijft er ook wat petroleum in het gaat je zitten en dan zal het dus ook niet zo snel gaan oxideren heb er in de tijd de velgen van mijn(88) toyota mee gedaan en zijn nu nog streeds als nieuw dus het werk echt

                                  geert

                                15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 375)