Aangemaakte reacties
-
Regeling zoals boven beschreven in NL klopt niet helemaal.
Er is een overgangsregeling voor auto’s ouder dan 25 jaar en jonger dan 40 jaar.
Deze betalen per jaar 120 euro om 9 maanden te mogen rijden (niet de winter maanden)
Dus elke liefhebber van oldtimers betaalt gewoon die 120 euro per jaar.
Diegene die op Diesel of LPG rijdt kan van deze regeling geen gebruik maken, met als gevolg….
Deze “oldtimers” worden nu massaal gedumpt.
Eerst ging alles van Duitsland naar Nederland….en nu naar Belgie.
Ik schat zelf nog max 1,5 jaar en dan is de regelgeving hier ook gewijzigd !!
Dit zal nooit zo blijven…..lekker op O plaat rijden en geen tax, keuring etc….
Keep on dreaming…. :xin antwoord op: Nieuw oldtimerstatuut???????Hier eentje met lekkere stoeltjes :mrgreen:
http://link.marktplaats.nl/m845943950in antwoord op: 993 c2coupe manueel of 968 csUiteraard ben ik weer van de partij :relaxman:
Super altijd :happydance:
Wij vertrekken nu woensdag met de boot, relax op het gemak.
En gaan ook nog effe hier naartoe de donderdag:in antwoord op: Goodwood the Revival[quote=”KuRRt” post=178485]
Accu werd een drietal maanden geleden vervangen ja.[/quote]Zijn toen ook de problemen begonnen ??
Ik heb destijds deze accu gekocht:
http://www.accumegastore.nl/product/E11/in antwoord op: 4S startprobleem?Als het erger is geworden, dan is er een verband :mrgreen:
Maar effe stomme vraag: accu is wel nog goed ?
Ik heb zoiets ook een keer gehad. Nieuwe accu en reset van de auto heeft hem goed gedaan.
Daarna nooit meer problemen gehad met starten.
En rij een keer een zeer lang stuk, met flinke belasting met een reiniging in de benzine !in antwoord op: 4S startprobleem?in antwoord op: 4S startprobleem?Je mag nu trouwens ook gewoon met je dagelijkse plaat op je porsche voorrijden.
De naamstelling van de plaat van de dagelijkse MOET overeenkomen met de tenaamstelling van je porsche !!!in antwoord op: Invoer 996 – Keuring2 jaartjes wachten dan….. :mrgreen:
BIV :puke:in antwoord op: uitstoot co2 van een 968 3.0 cc van 1992?+1
Goh…. hoe kom je erop…. :popcorn:in antwoord op: Zoek Motorblok 964Het is geen nieuwe….maar misschien heb je er iets aan:
http://www.ebay.co.uk/itm/Porsche-911-964-Engine-Porsche-964-Engine-Porsche-M64-02-Engine-M64-01-/271591266512?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f3c19d8d0in antwoord op: Zoek Motorblok 964Ik ga bijna elk jaar, en parkeer ‘m altijd op de “Oldtimer” plaats.
Probeer een beetje op tijd daar te zijn, staat je auto bijna vooraan.
Daar zijn/lopen zoveel mensen…. geen schrik hebben :sleep:in antwoord op: Spa Six HoursMorgen is er een speciale meeting in Genk. Zal iets drukker zijn.
Ik ga effe kijken. Voor wie morgen zin heeft:
https://www.facebook.com/events/317636395080422/318859818291413/?notif_t=likein antwoord op: wekelijkse classic summer meet 2013 krc genkDat zal ook de reden zijn dat ie nog te koop staat. Anders was ie wel zeker verkocht.
Volgens mij is die “limited edition” een beetje overdreven.
Zal gewoon zijn dat er 50 exemplaren gemaakt zijn in deze kleur “X4 Speed Gelb”.in antwoord op: Gezocht 964 of 993Akelig mooi deze….. Ik heb afgelopen januari eentje zien staan in MECC Maastricht.
Zelfde kleurstelling en met maar 22.000 km. Vroegen ze 99.950 euro voor.
En de prijs was vast… :shock:in antwoord op: Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel3Prijs zie ik ook gewoon staan :-)
Omgerekend ongeveer 50k euro.
Gewoon bellen, en probeer wel de prijs af te spreken door de telefoon, liefst in euros !
Moet Williams ze maar omwisselen in Ponden. Mocht echt niks zijn, zit jij met veel ponden…
Maar je mag ze altijd aan mij geven… :coolness: :mrgreen:
Mijn ervaring is toch dat er in UK toch nog wel wat marge in zit…
Ik zou zeggen max. 48.000 euro.
En idd nooit mailen. Heeft geen zin.
Succes !!in antwoord op: Gezocht 964 of 993