Aangemaakte reacties
-
Jep. Heb mij toch wel meer dan behoorliik geamuseerd op Zolder :D
Volgend jaar doe k zeker weer mee, misschien wel beide dagen :mrgreen:
in antwoord op: 911 SC in actie op AbbévilleMo alé. Moet toch kunnen op t forum ? Dan weten we ook weer waar we voor sparen :mrgreen: :oops:
in antwoord op: grondig onderhoud beurtjeAwel, je hebt groot gelijk. Ik ben wel nog steeds nieuwsgierig naar wat zoiets kost 8)
in antwoord op: grondig onderhoud beurtjeZonder een domper op de vreugde te willen zetten, maar al enig idee van het factuur ? :mrgreen: :|
in antwoord op: grondig onderhoud beurtjeNeen, gewoon keihard aan de leiding :mrgreen:
Nee serieus, het was een door POCA georganiseerd evenement en er zijn nog andere POCA’s aan het rijden. In totaal waren er 13 wagens denk ik. Heb ook nog ergens een 997 GT3, omgebouwd tot GT4 race wagen. Zal ze wel eens posten zodra ik ze allemaal verkleind heb :wink:
in antwoord op: 911 SC in actie op AbbévilleZoals je in de thread die Wim al aanhaalde kan lezen heb ik een verkorter op mijn SC’tje.
Nu lijkt me de vergelijking tussen de shifter van een ’82 SC en een Cayman S niet op te gaan, dus daar kan ik je niet mee helpen. Op de SC is het alleszins een wereld van verschil, ik weet nu waar mijn versnellingen JUIST zitten en durf op het circuit (niet dat ik dat zoveel doe) stukken sneller schakelen.
in antwoord op: Short ShifterOei! Is het revisie-tijd ?
in antwoord op: GROTE TELEURSTELLINGAls de wagen standaard is kan je bij D’ieteren terecht. Zijn er wijzigingen aan zoals bv andere velgen etc dan kan je hem nog steeds laten keuren als ‘alleenstaand geval’ (niet bij alle keuringscentra mogelijk)
De wettelijke procedure duurde bij mij hooguit 2 weken. De garagist die het voor mij gedaan heeft, deed er 5 maanden over… :shock: :roll:
in antwoord op: aankoop nederlandse 911Kzou t wel eens willen weten, maar enkel als het meevalt :mrgreen:
You must be joking… :mrgreen:
Dus kort samengevat: je moet dat boutje vastlijmen ? :lol:
Straf. Hebben ze dat uitbesteed aan Italianen of zo ? :twisted:
in antwoord op: Schuifdak 911 SCHoi Wim
Van de rechter-foto ben ik niets kwijt. Het is het het plaatje met de 2 gaatjes op de linkerfoto dat niet meer scharniert omdat ik het nu gewoon vast gezet heb met een boutje.
Volgens mij er ergens een busje tussen of zo maar weet niet juist hetwelke. :oops:
in antwoord op: Schuifdak 911 SCNope, nog niet opgelost (ook niet meer naar gekeken :oops: )
Het is je uiteraard vergeven, Wim! :mrgreen:
Als je tijd en zin hebt mag je altijd eens kijken bij die met schuifdak waar het bij mij fout loopt :wink:
in antwoord op: Schuifdak 911 SCVolgens mij kan je best nog wel een en ander doen aan een 964.
Er zijn alleszins manuals beschikbaar http://www.themotorbookstore.com/porsche-911-manual.html
Praktijkervaring kan ik u helaas (nog) niet bieden :-) )
in antwoord op: Kan je een 964 C2 nog zélf onderhouden?Wat geeft Porsche aan als te verwachten olie verbruik ? Misschien kan je dat als argument gebruiken ?
Mijn SC verbruikt zo weinig olie (hout vasthouden) dat ik tussen beurten (10 000km) niets moet bijvullen. Ik zou denken dat dat bij een 3.2 hetzelfde is ?
Anderzijds, ‘slechts’ 10% vermogensverlies bij een wagen van +-25 jaar oud is echt niet slecht.
in antwoord op: GROTE TELEURSTELLINGPoooh, ik heb al meer dan 2 jaar een S[size=50:1k5rt5rx](port)[/size]C[size=50:1k5rt5rx](lassic)[/size] :twisted: :mrgreen:
in antwoord op: Porsche 911 Sport Classic