Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 551)
    • Jep. Heb mij toch wel meer dan behoorliik geamuseerd op Zolder :D

      Volgend jaar doe k zeker weer mee, misschien wel beide dagen :mrgreen:

        Mo alé. Moet toch kunnen op t forum ? Dan weten we ook weer waar we voor sparen :mrgreen: :oops:

          Awel, je hebt groot gelijk. Ik ben wel nog steeds nieuwsgierig naar wat zoiets kost 8)

            Zonder een domper op de vreugde te willen zetten, maar al enig idee van het factuur ? :mrgreen: :|

              Neen, gewoon keihard aan de leiding :mrgreen:

              Nee serieus, het was een door POCA georganiseerd evenement en er zijn nog andere POCA’s aan het rijden. In totaal waren er 13 wagens denk ik. Heb ook nog ergens een 997 GT3, omgebouwd tot GT4 race wagen. Zal ze wel eens posten zodra ik ze allemaal verkleind heb :wink:

                Zoals je in de thread die Wim al aanhaalde kan lezen heb ik een verkorter op mijn SC’tje.

                Nu lijkt me de vergelijking tussen de shifter van een ’82 SC en een Cayman S niet op te gaan, dus daar kan ik je niet mee helpen. Op de SC is het alleszins een wereld van verschil, ik weet nu waar mijn versnellingen JUIST zitten en durf op het circuit (niet dat ik dat zoveel doe) stukken sneller schakelen.

                  Oei! Is het revisie-tijd ?

                    Als de wagen standaard is kan je bij D’ieteren terecht. Zijn er wijzigingen aan zoals bv andere velgen etc dan kan je hem nog steeds laten keuren als ‘alleenstaand geval’ (niet bij alle keuringscentra mogelijk)

                    De wettelijke procedure duurde bij mij hooguit 2 weken. De garagist die het voor mij gedaan heeft, deed er 5 maanden over… :shock: :roll:

                      Kzou t wel eens willen weten, maar enkel als het meevalt :mrgreen:

                        You must be joking… :mrgreen:

                        Dus kort samengevat: je moet dat boutje vastlijmen ? :lol:

                        Straf. Hebben ze dat uitbesteed aan Italianen of zo ? :twisted:

                          Hoi Wim

                          Van de rechter-foto ben ik niets kwijt. Het is het het plaatje met de 2 gaatjes op de linkerfoto dat niet meer scharniert omdat ik het nu gewoon vast gezet heb met een boutje.

                          Volgens mij er ergens een busje tussen of zo maar weet niet juist hetwelke. :oops:

                            Nope, nog niet opgelost (ook niet meer naar gekeken :oops: )

                            Het is je uiteraard vergeven, Wim! :mrgreen:

                            Als je tijd en zin hebt mag je altijd eens kijken bij die met schuifdak waar het bij mij fout loopt :wink:

                              Volgens mij kan je best nog wel een en ander doen aan een 964.

                              Er zijn alleszins manuals beschikbaar http://www.themotorbookstore.com/porsche-911-manual.html

                              Praktijkervaring kan ik u helaas (nog) niet bieden :-) )

                                Wat geeft Porsche aan als te verwachten olie verbruik ? Misschien kan je dat als argument gebruiken ?

                                Mijn SC verbruikt zo weinig olie (hout vasthouden) dat ik tussen beurten (10 000km) niets moet bijvullen. Ik zou denken dat dat bij een 3.2 hetzelfde is ?

                                Anderzijds, ‘slechts’ 10% vermogensverlies bij een wagen van +-25 jaar oud is echt niet slecht.

                                  Poooh, ik heb al meer dan 2 jaar een S[size=50:1k5rt5rx](port)[/size]C[size=50:1k5rt5rx](lassic)[/size] :twisted: :mrgreen:

                                15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 551)