Aangemaakte reacties

11 reacties aan het bekijken - 541 tot 551 (van in totaal 551)
    • Als de wagen gekeurd wordt als ‘alleenstaand’ geval maken de banden/ophanging niet uit. Je moet natuurlijk wel binnen de wettelijke normen blijven: bv. het laagste vaste punt niet lager dan 11cm.

      Omwille van die geperforeerde schijven en metaal omvlochten leidingen zouden ze hem wel eens kunnen afkeuren. Heb ergens gelezen dat de (niet standaard) perforatie onder ‘beschadigingen aan de reminrichting’ gecatalogeerd wordt.

      ps: de wagen die je gekocht hebt is van iemand van het Nederlandse Porscheforum. Volgens mij een super aankoop ! Proficiat! (en welkom bij t clubke)

        Blaasjes zijn blaasjes.

        Trouwens, als hij slecht herstelde schade gehad heeft lijkt het mij sterk dat dit enkel repercuties zou hebben op het rechterspatbord boven het achterwiel.

        Volgens mij is het sowieso niet verkeerd uw nieuwe aankoop eens grondig te (laten) inspecteren (als je dat al niet gedaan had vóór de aankoop).

        Als het echt doorgeroest is zal je even bij een carrossier moeten passeren, ik denk trouwens dat cabrio wim wel iemand kent die u daarmee kan helpen :wink:

          Hallo Targa

          en proficiat met de aankoop!! (geweldig gevoel hé, als de het rechterpedaal wat dieper duwt!)

          Wat betreft de roest: ik weet niet hoe handig jij bent, maar ik zou de wagen eens opkrikken, alle wielen er af halen, de kasten uit spuiten en goed kijken of je in de wielkasten nog ergens roest vindt.

          Ik wil je niet ontmoedigen, maar meestal als de blaasjes door de lak komen is dit het spreekwoordelijke topje van de roestberg. (de roest moet vanzelfsprekend volledig door het metaal gaan alvorens er iets zichtbaar is ter hoogte van de laklaag).

            [quote=”Setakira”:29ir135e]Wel grappig: Porscheparking op vertoon van Porschesleutel.
            [/quote]

            Nu mag ik eens ! :-) ) 8)

              Is er eigenlijk al een datum afgesproken? Kzie een avondje Knokke ook wel zitten eigenlijk :-) )

                (voila, stiekem gekopieerd van mijn post op het Nederlandse forum :-) ) )

                1. Leeftijd: (ondertussen al 28 )
                2. Gezins situatie: vriendin sinds 2 jaar (Erika, 27)
                3. Beroep: Systeemingenieur (ICT)
                4. Porsche: 911 SC ’82 (model ’83)
                5. Tweede auto: VW Golf V TDI
                6. Droom auto:Porsche 930
                7. Hekel aan: Roest en nalatige/half-assed vorige eigenaars
                8. Wie zou je nog weleens willen ontmoeten: mezelf, maar dan 30 jaar ouder zodat ik kan leren uit mijn fouten alvorens ze gemaakt te hebben (das een pak goedkoper).

                  De mijne is herspoten geweest bij een ISO9001 gecertifieerd carrossier voor 3000 euro.

                  Heb al het monteer/demonteer werk zelf gedaan en er was niet veel aan te lassen (kleine opluchting :-) ) ).

                  Verder moet je rekening houden met rubbertjes, boutjes, dichtingkes en zo meer die je ze zal willen vervangen (als je volledig wil zijn). Reken daar ook maar minstens 1000 euro voor! Hiervoor kan je eens contact opnemen met

                  http://www.vankesselsportscars.com
                  http://www.fgporsche.be

                  Voila :-) )

                  groetjes

                  Tim

                    Als ze bij FG niets hebben liggen kan je ook naar Van Kessel bellen in Deurne (bij Eindhoven).

                    http://www.vankesselsportscars.com

                    Zij hebben quasi alles nieuw of tweedehands en zijn bovendien erg schappelijk qua prijs. Je moet wel je handen willen vuilmaken :)

                      Als je naar de keuring gaat moeten de platen ofwel van de wagen zelf zijn, ofwel Z-platen. (was bij mij alleszins zo)

                        Idem.

                        Heb ook een firmawagen en mijn 911 SC is voor 117 euro verzekerd bij MARSH (verzekering + assistance).

                        Ik ga er waarschijnlijk nog de omnium bij nemen..

                        Tim

                          Mijn 911 komt bij Van Kessel en is volgens mij in een prima staat.

                          Hij staat nu bij RSR omwille van een klein mini olielekje en de noodzakelijke Belgische-overheids-aangelegenheden zoals een gelijkvormigheidskeuring enzo.

                          Ik vond Mario zelfs te eerlijk voor een autohandelaar (mijn verontschuldigingen aan autohandelaars wereldwijd :-) -) )

                          Soit, ik heb enkel goeie ervaringen bij Van Kessel. Er zullen er waarschijnlijk ook wel anderen zijn…

                        11 reacties aan het bekijken - 541 tot 551 (van in totaal 551)