Aangemaakte reacties
-
@ Maarten
Zover wil ik OOK weer niet gaan ;) .
Wat ik eigenlijk echt wil weten is:
– ga ik zachter vooraan of harder achteraan en kan ik er dan nog mee buiten komen zonder er een lumbago en een vals gebit aan over te houden. :mrgreen:
Da’s gevaarlijk hé, oude banden! Is jouw onderstel standaard ?
in antwoord op: Tuning onderstel 911 (voor de experts)jaja, alsof gij niks aan uwe auto hebt laten veranderen… :mrgreen:
in antwoord op: Tuning onderstel 911 (voor de experts)woooooooooooow
Das een lang lijstje!
Succes!!!
in antwoord op: Guy’s project > 911 SC van 1980Kan k nog komen ?
Er zijn wat dingen gewijzigd in de agenda waardoor ik er zou kunnen zijn! (ook met opgebrande banden) :mrgreen:
in antwoord op: RLC 2012, 9 September[quote=”RS” post=105971]
Nog dit: onze Tim Vanbroekhoven zijn machien: zou die op ‘t recht stuk wel es vlug oversteken…..heb beschamend hard moeten trappen om dat te kunnen doen verdoemme!!! Nen 3.2 hé!!!!
Ligt ook zeer goed in de bochten en oogt mooi.
[/quote]Twas dikke pret hé! Bedankt voor het fijne gezelschap daar! Hopelijk volgend jaar weer. Uwe GT4S is echt een ferm machien!
PS: ik wil het niet nog ‘erger’ maken, maar tis ne 3 liter :mrgreen:
[quote=”RS” post=105877]Ben twee daagjes aanwezig op de VAB dagen te Zolder (lijntjes trekken ;) ).
Nog iemand van hier??? box 18/19 POCA n° 63[/quote]Jep!
Ikke! Alé, als mijn knutselwerk het 2 dagen houdt. Zolder is wel de ultieme test. :mrgreen:
Straf gedaan! Enkel jammer van het inschattingsfoutje :mrgreen:
Kudos!
in antwoord op: Afgebroken schakelstangWat is juist de inhoud van de rijvaardigheidstraining ?
in antwoord op: 26 September te ZandvoortNope. Misschien omdat ze op de originele glijders staan en de gordels nog deftig werken? Eigenlijk heb ik buiten een paar complimentjes *bloos* geen commentaar gehad op de keuring.
Wat wel genant was, was dat Nicolas mijn ruitenwisservloeistof had bijgevuld maar ik was vergeten het pompje terug goed aan te sluiten. Met als gevolg dat keuring-man mijn koffer onder water gezet heeft *drup* *drup* :mrgreen:
in antwoord op: Revisie 915Zo! Hier zijn we weer! Keuring, take 2 … aaaaaaand ACTION!
Resultaat: No problemo! :mrgreen: We kunnen karren!
PS: het startprobleem was een slecht contact aan de brandstofpomp
PPS: nu nog van die olielucht af geraken en ik ben helemaal t manneke! (is wat olie in de wisselaars gelopen door de stilstand en dat stinkt!)
PPS: Nicolas van Porsche Rescue 911 heeft t opgelost, op tijd volgens de afspraak. Prima service en dat mag gezegd worden!in antwoord op: Revisie 915Tzou ook kunnen dat een van mijn stommiteiten van 4 jaar terug aan de oppervlakte gekomen is. :oops:
Heb ooit de vlotter van de benzinetank vervangen. De vorige is deels (de tube) in de tank beland. 30k km mee gereden zonder problemen, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Als dat ding van plaats veranderd is in de tank… :oops:
Hij rook verdacht weining naar benzine toen k m voor de 6e keer probeerde te starten…
Dus Bully, ge zou wel eens gelijk kunnen hebben :lol:
in antwoord op: Revisie 915Accu is nog ok.
Heb er vandaag nog 50 km probleemloos mee gereden. Tot ik aan de CO test stond.
Mogelijk is t de brandstoftoevoer of de ontsteking. Was inderdaad zéér onaangenaam en niet direct die afsluiter van 4 maanden prullen die ik in gedachten had.
Heb er wel alle vertrouwen in dat Nicolas het opgelost zal krijgen, ik heb er ff geen zin meer in ;) .
in antwoord op: Revisie 915En toen gingen we naar de keuring. Lekker karren. Wind in de haren.
Hier is dan bij de keuring. (moest nog gebeuren)
En hier is ie dan wanneer ie wordt weggesleept door Nicolas van Porsche Rescue 911 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :censored: :censored: :censored: :censored:
20 keer gestart vandaag maar net voor de CO test had ze der geen zin meer in.
Grmblll!!!!Ter info: Zo’n ducktail duwt prima.. Veel ergonomischer dan een gewoon klepje. :mrgreen:
in antwoord op: Revisie 915[quote=”mark986″ post=105170].
En dan die ‘handsfree is te duur’, zegt genoeg over die persoon :roll:
[/quote]Misschien niet gerelateerd, maar ik heb me die bedenking toch ook al een paar keer gemaakt. Dan zie je bv iemand in een Aston ietwat onhandig v links naar rechts op de snelweg dweilen en als je hem dan (voorzichtig :mrgreen: ) voorbij steekt zie je duidelijk dat ie zijn GSM in zijn hand heeft…
Was de optie dan te duur of zijn ze gewoon niet in staat om het apparaat te koppelen ?
in antwoord op: Ongeluk Cayenne