Aangemaakte reacties
-
Zonet de ‘onderste’ steenslagbescherming binnengekregen.
Ga ik gewoon aan de slag met de stickers/bankkaart/haardroger ?in antwoord op: SteenslagbeschermingIk heb idd de indruk dat het moeilijk gaat worden. Ik zoek iets die ‘mijn drang wat verminderd’ om steeds met mijn 964t op pad te gaan :? Wil niet téveel kilometers mee rijden per jaar.
Verder staat hier nu ook de 996 4S van mijn schoonvader in de garage. Prima wagen maar geeft mij net niet genoeg sensaties…
En voor jullie suggesties doen… de vrouw heeft een veto op ‘rood’ en spijtig genoeg ook op ‘GT3’
(het argument… ‘ze ziet niet graag een rolkooi’. Probeer daar eens mee te leven :bounce: )in antwoord op: 996 turbo S gezochttja, had ik idd niet door… :?
Ik vond hem al redelijk van prijs :-/en ook vergeten te vermelden in de titel… liefst een cabrio.
in antwoord op: 996 turbo S gezochtIs een combi van randen die wat zijn kapotgeschuurd + polish eronder en erover…
Werkt idd met een zachte polish en met de nageltjes :? de resterende oude polish te verwijderen maar
de randen zijn (voor mij) nog niet perfect genoeg. Sowieso moet er onderaan een sticker op.in antwoord op: Steenslagbescherming[quote=”Thefrits” post=174800]Ik vind het een “koopje”…. :popcorn:
Voor dat geld had ik ‘m een jaar in de woonkamer gezet :mrgreen:[/quote]Was zeker geen optie… daarvoor is de passie/obsessie te groot :)
in antwoord op: BIV en Verkeersbelasting 964 turboIk heb geen probleem met ‘mijn sponsoring’ ;) . Blijft natuurlijk flink wat geld maar was uiteraard voorzien en dacht idd zelf dat het bedrag wat hoger ging liggen. Het enige vervelende vond ik dat niemand mij op voorhand een bedrag kon zeggen en dat er ondanks de mooie formule ;) toch wat willekeur heerst.
in antwoord op: BIV en Verkeersbelasting 964 turboSuper organisatie !
Grtjs,
Fréin antwoord op: ZOMERSPROETJESRIT VLAAMSE ARDENNNEN ZONDAG 6 JULI[quote=”GHHALLY” post=171938]Een beetje verwonderlijk, daar je nog steeds 0.7 bar maakte en bij 4000 tr/min een cut off had?
Na herstelling zeker goed opvolgen en controle op boost creep, vroegtijdig openen van waste gate en geleidelijke drain van boost.
Zeker nadenken over een EBC, electronic boost control, die pas een doorlaat geeft naar de wastegate bij het halen van een ingestelde druk = geen boost creep.[/quote]Laten we hopen…
Sowieso kom ik nog eens langs voor een vermogenstest zodat ik kan vergelijken met degene die ik momenteel heb liggen.in antwoord op: 965 op de testbankEr is gisteren een gescheurd membraan gevonden in de wastegate met bijhorend drukverlies… hopelijk is mijn probleem daarmee opgelost.
Een extra dankjewel ook voor GHHALLY voor de technische ondersteuning via dit forum.
Grtjs,
Frederikin antwoord op: 965 op de testbank[quote=”stefx911″ post=171832]Is het een 3.3 of 3.6?
Hoe dat ik het steeds begrepen heb:
964 3.3 Turbo = 964 Turbo
964 3.6 Turbo = 965[/quote]Ok, bedankt! (dus ik beloof plechtig nooit meer 965 te gebruiken ;) )
Alhoewel de site’s waar ik onderdelen bestel allemaal spreken van een 965…in antwoord op: 965 op de testbankTurbodruk begint idd vanaf zo’n 3000 toeren en is er helemaal op 4000 toeren.
De druk die ik kan aflezen is maximaal 0,7. Nu het probleem de kop opsteekt zie ik dat de
turbodruk ook onder de 3000 toeren soms blijft hangen op 0,1.in antwoord op: 965 op de testbankHelaas wordt het probleem erger. Deze middag lekker (pittig ;) ) gaan cruisen en opeens als de turbo aanslaat (zo rond de 4000 toeren) lijkt het alsof de brandstof toevoer gecoupeerd wordt… :cry:
in antwoord op: 965 op de testbankOk, bedankt alvast voor de reacties. Kan iemand mij een goede testbank aanbevelen in West of Oost-Vlaanderen? Mss beter nog een 2de test laten uitvoeren voor ik weer naar August Classics trek…
Grt,
F.in antwoord op: 965 op de testbankNeen, werd idd over gesproken. Zou het kunnen dat de verbranding / het mengsel ok is tot 5500 toeren en dat het dan verkeerd loopt ?
in antwoord op: 965 op de testbank@Mart: idd! zeg dat wel ;-)
in antwoord op: Stockverkoop Carnewal auto hoezen