Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 446)
  • WB

      Gebeurde bij mijn 3.0 ook een paar keer. Steeds dezelfde idioot die er teveel olie in gekieperd had met het door u opgenoemde resultaat tot gevolg. Heb es een keer heel de Kennedytunnel in rep en roer gezet daardoor. Een vrachtwagenchauffeur achter mij zei toen om een paar keer goed op de gaspedaal te duwen, en inderdaad, weg de rook.
      Ik geloof dat er in de mijne maar goed 10l mocht, maar het is al een paar jaar geleden…… Heb daarna de olie steeds zelf vervangen en heb het niet meer gehad :lol:

      WB

        Flip is ne hele vriendelijke gast die tevens ook heel wat van porsches kent, zelf aan de auto’s sleutelt, een goede mekanieker onder de arm (vroeger van AB geloof ik)heeft enz…Ken zelf drie porsches die van daar komen en daar is niks op aan te merken. Wel is het zoals overal: naargelang de staat van de wagen zal je ook daar meer/minder moeten betalen. Wikken en wegen is de boodschap en het is nooit makkelijk zelf de juiste waarde van zo’n wagen in te schatten…. :idea:

        WB

          Wil die twee wel eens naast elkaar zien……….

          WB

            Heb die adv.ook gezien, maar waarom zou deze hardtop beter zijn? Is toch polyester t.a.v carbon dacht ik en dan zou ik toch voor het carbon kiezen? Vanwaar haal je die info ivm Het kofferdeksel? Ik zie toch nergens een verwijzing naar een site en kan deze blijkbaar ook niet dadelijk vinden op het http://www.? Heb je ervaring met deze firma?

            WB

              Heb nu op het Duitse Porsche Fan Forum gelezen dat de originele kofferklep verwijderd wordt en dat de kostprijs rond de € 4OOO zou bedragen. Dat vind ik persoonlijk toch ook wel iets er over.

              WB

                Ben je nog steeds tevreden over de sound van je uitlaat? Is het het geld waard? En merk je het verschil zowel bij lage als hoge toertallen en ook IN de wagen?

                WB

                  Die voor de Cayman zou tusen de €3000 en de € 4000 gaan kosten. Wat kost de nieuwe hardtop nu: €2800? Lijkt me inderdaad goed idee om je hardtopje nu te verkopen (als je nog gegadigden vind). Blijft mijn vraag wel of de hardtop van de Cayman gemakkelijk te monteren/demonteren valt. Koen, blijkbaar heb jij al de demo gezien, hoe werkt dat met het kofferdeksel, moet het origineel verwijderd worden?

                  WB

                    Heb nog geen hardtop voor mijn boxsterke, lijkt me wel leuk om zo twee opties te hebben en de Cayman vind ik zeker niet lelijk.

                    WB

                      Heb inmiddels ook een fietsendrager voor de boxster gekocht. Wel niet eenvoudig te monteren. Maar als iemand MB (2)mee op vakantie wil nemen en ik heb hem niet nodig valt misschien wel wat te regelen.

                      WB

                        Kon er echt niet mee blijven rijden.Luchtmassameter is vervangen en gelijk nieuwe bobijnen laten steken. Kan terug met gerust geweten bollen en als hij lekker warm is de kickdown gebruiken, dan gaat hij toch ook wel vooruit.Mis toch soms die 964 of 3.2, maar ja, je moet toch ook naar je portefeuille kijken, en op dat vlak scoort men boxsterke nog goed.

                        WB

                          Veertien dagen geleden weer gehad op weg naar zee. Ga op de kickdown en lampje floept aan. Eerst pinkend, daarna constant. Is wel vervelend want je durft zo die kickdown minder nuttigen.
                          Misschien iets aan katalysator of lambda-sonde?

                          WB

                            Mijn eerste 3.0 had dat “zagen” ook eens en veel daarvan werd opgelost door het vervangen van een o-ring bij één van de verstuivers dacht ik.
                            Hij trok namelijk wat valse lucht via die verduurde o-ring (was ook makkelijk te voelen dat die los zat).
                            Ik ben zeker dat de techniekers hier op het forum je nog meer redenen kunnen aangeven want bij een k-jetronic kan meer foutief afgeregeld zijn, maar kleine beetjes kunnen helpen?
                            Wimzwarteboxster

                            WB

                              Goed gedaan, nog veel plezier met je elver. Ooit koop ik er mij ook terug eentje.

                              WB

                                Je zegt het maar, jij bent de expert. Was wel leuk wat opzoekingswerk te doen. By the way, voor de liefhebber, op het porsche forum nl doen ze niet zo geheimzinnig over de plaats van een relais. Ik zou het ook niet leuk vinden om met dit wisselvallig weer raadseltjes te moeten oplossen, maar ja ieder zijn plezier :) en hiermee houdt het het voor mij op.
                                Lees nog wel graag van Stefx911 of het nu opgelost is.
                                greez

                                WB

                                  Kan je de ruitenwisser niet losvijzen en dan stelselmatig wat verzetten tot hij terug op de juiste ruststand komt?
                                  Blijft dan nog het probleem van uw stroomdraad (sleepcontacten blijken dan toch te werken, hoewel ik wat contactspray zou gebruiken als je er bij kan).Maar dat kan ik zonder boek (SORRY!!!) ook niet zien.
                                  Ik veronderstel dat de stroomdraad van hendel naar motor gaat. Heb je nog spanning aan de hendel dan (van motor terug gaan?)

                                15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 446)