Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • zie ook identieke aanvraag ivm de invoer oldtimer . Behalve de keuring = zelfde procediure
      good luck

      leo vv

        DAT ER INDERDAAD IN 94 NOGAL WAT 964 zijn verscheept naar de usa, blijkt duidelijk genoeg als ge er een paar opzoekt via de veilingssites.
        Ik dacht ook : tiens een 94 voor zo weinig geld ? , ik dacht al direkt een 993 te hebben hé, maar owé, dan bleek het een late 964 tre zijn geweest .
        Effen staart ingetrokKen dan .
        In belgie dacht ik zijn ze diret met de 993 begonnen zodat we dat probleem en die gedaantewisseling hier niet tegenkomen ; BEHALVE NATUURLIJK ;;;;;; ALS ER DAAR NE SLIMME OPNIEUW NE 964 2 JAAR IN DE SHOWROOM LAAT STAAN .
        LEO VV

          ter info,
          ik had een identiek fenomeen : reukje bij stilstand.Het bleek dan een olielek te zijn …maar van de stuurinrichting/ direktie: slangetje dat doorliet en drupppelde op de uitlaat ;
          Werd opgemerkt op de schouwing, volledige nieuwe drukleiding moeten steken .

            kan iemand dan info geven over de oplossing van dit eigenaardig probleem ?
            (ik blijf ook graag op de hoogte )
            Ik zou starten met het niveau vd olie op te drijven .
            thanks,
            leo

              waarschijnlijk is het een ietwat te “juiste” afstelling van de carburator en regime :die oude carbus hebbe altijd last van slijtage , en de fijne tuning is niet steeds evident
              zelfs al is er recenteijk een nazicht gebeurd,het stilvallen kan het gevolg zijn van te warme temperatuur (was het niet 35 graden bij je uitstapje ?), te arme benzine , afstellen kleppen en carbu (zowel vrijloop ralenti als belasting , sllet motor in het algemeen, kilometers ..;enz) .
              enfin: richting baasrooe !
              leo xlvvrk

                ik vind da wit ook maar niks voor een 911 , maar dat is ieder voor zichzelf hé .

                  ik veronderstel dat die ethias voorwaarden wel in combinatie zijn met andere dekkingen op andere wagens ? anders is dit spotgoedkoop !

                    zo te zien zijn er toch nie te veel leden …..

                      jullie hebben groot gelijk ………;;
                      eens ie is ingeschreven rij ik (schokkend) richting baasrode….

                        aan lecars dendermonde : dank je voor je reply.Ik schrijf hem eerst in alvorens tot bij jou te komen.Ik moet ook eerst nog langs bij dieteren in brussel voor een nieuw conformiteitseattest because ie is ingevoerd uit nederland…hoplelijk heb ik daar niet te veel problemen, ik heb al een afspraak .
                        ik meld achteraf wel hoe het is verlopen.
                        ps :werk je steeds met nieuwe stukken (toch voor een vliegwiel of disque ) ? occasie of ruil schijnene mij hier niet de beste keuze , zeker als je de prijzen in de U K bekijkt .
                        thanks,
                        leo

                          HI FERDINAND
                          IK VEROnDERSTEL EN HOOP DAT JE ER INTUSSEN IN GESLAAGD BENT OM JE PORSCHE IN TE SCHRIJVEN ?
                          ik ben ook bezig met mijn 928 in orde te stellen na invoer uit nederland.Ik heb gemakkelijk een afspraak verkregen in anderlecht (bergensesteenweg) en laat je nog weten hoe het mij zal vergaan zijn.
                          groetjes,
                          leo

                            hello, na enige opzoeking zou het hem wel degelijk om een kopppelingsprobleem gaan, nl ofwel een krom vliegwiel, ofwel toch de veren .
                            Alles moet dus open om een diagnose te stellen .MIjn vraag : kan iemand op het forum of in de club dit aan of is er een expert hersteller bekend ?
                            met zeer veel dank voor de info en hulp,
                            leo

                              hier toch al een eerste fototoje … nou man, wat rijdt ie leuk seg..
                              leo
                              [url=http://imageshack.us:39c1gjti]

                                [url=http://imageshack.us:24ot2pn5]

                                  hi, alvast bedankt voor deze snelle respons.Ja , het is enkel bij het wegrijden in eerste versnelling,eens hij “bolt” ttz in beweging is , schijnt alles ok te zijn.De koppeling slipt hoegenaamd niet,en het is zowel bij koude als warme motor.De verkoper zei me dat het de koppelingsplaten zijn die niet perfekt zijn ge synchroniseerd .Ik heb er geen idee van of dit wel waar is of niet ,vandaar dat ik me tot het forum richt en tot kenners .
                                  Thanks,
                                  leo

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)