Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 236)
    • Brrr, hoe lelijk, ik zou ze er ogenblikkelijk afdoen en aan mij geven , denk dat dat veel beter gaat staan bij mijne vesuvio dan bij uwe zwarte :twisted: :twisted: .

      En nu serieus: staat idd wel goed , en zal veel veiliger zijn als de sneeuw komt.

        Heb hem net in het echt kunnen bewonderen en het is een prachtwagen!!!

        [URL=http://fotopocket.nl][IMG]http://fotopocket.nl/fpimages/2011/11/18/049db00795e19679b4b60c2969efff04/DSC_1317.JPG[/IMG][/URL]

          Hebben ze die banden ook met oranje kleurstof in ? ah maar juist, onze Mushroom heeft al banden gekocht…

          :twisted:

            Zeker dat een van je collega’s geen dubbel van je sleutels gemaakt heeft :twisted:

            Ik zou vooral letten op iemand die de laatste tijd opvallend blijer naar het werk komt dan vroeger …

              ik heb er nog eentje liggen om te proberen als je wil , in Tessenderlo.

                mark986 schrijft:

                deze laatste heeft natuurlijk wel het 911 bloed door de aderen en dat is niet te verloochenen.

                ik ben dan weer van mening dat de Cayman net iets meer aanleunt bij de originele ideeen van Porsche over wat een echte Porsche moet zijn dan gelijk welke 911, de achterbank is er enkel gekomen om de amerikaanse markt te plezieren, en door die nood aan een achterbank is de motor net tot achter de achteras geschoven.

                  Mijn excuses, waarde paddestoel ;) , dan had ik het verkeerd begrepen. Ik kon al niet goed volgen dat ge een extra set velgen zou afslaan. was waarschijnlijk in de war door dat argument van geen plaats voor al die velgen.
                  Tja, ik heb idd misrekend en die 265 gaat net niet op uw brede sloeffen gaan, of ge moet ze er idd Duitse-tuning-stijl op trekken.

                  ‘t zullen die brede nieuwe winterachterbanden worden dan denk ik.

                    Ik zou nooit een stel banden afwisselen op een set velgen. Heb teveel banden gezien die bij het afduwen van de velgrand bij demonteren langsscheuren in de binnenkant van de flank krijgen en zou nooit zo’n band terug op een velg willen duwen het volgende jaar. Ik leg zelfs altijd zelf mijn nieuwe banden op mijn velgen, ik heb al teveel paljassen de zijwanden zien molesteren , zeker bij N-coded banden die een stijvere zijflank hebben, en meestal een geringe hoogte en dus niet zo makkelijk om die velg te trekken zijn.
                    Wie over den hond kan, moet ook maar over zijne staart kunnen zeggen ze hier, tilt, en met banden en remmen neem ik NOOIT risico’s om geld uit te sparen. Koop U een set velgen met winterbanden. Misschien niet de mooiste oplossing in uw ogen, maar zeker veiliger en tweede pluspunt: uw schone zomervelgen worden niet weggevreten door het rijkelijk gestrooide zout.

                    PS , als het echt te erg is moogt ge gerust mijn ander nieuw winterspeelke eens komen lenen, kunnen we nog eens afspreken, is al veels te lang geleden by the way :wink: . Als we Deepee dan ook nog meekrijgen kunnen we een tractor-pull doen op ijs, lijkt me ook wel eens iets geinig. :twisted:

                      vawilliam2003 schrijft:

                      Mushroom
                      265 op een 11J velg gaat maar net lukken denk ik.
                      De band is daar te smal voor.
                      Als je het wel zal doen gaat de band ‘getrokken’ liggen op de velg en zal een groot deel van het voordeel (zachte flanken) van de winterband verloren gaan vrees ik.

                      Misschien zelf volgende site eens bekijken
                      http://www.megaflix.nl/test/test2.html

                      265 mm is 11.6 inch, uwe velg is 11 inch breed, dus dat past zonder probleem.

                      Voor die 400€ kunt ge mijn gedacht niet sukkelen dus.

                        Pirelli W 240 Sottozero S2 295/35 R18 99V , N2 BSW

                        377.80€ per stuk.

                        Vraag is alleen of zo’n brede winterbanden nog erg efficient zijn op sneeuw , water en ijs. Smaller is beter in dit geval.

                          WB schrijft:

                          Wilt ge nu zeggen dat ge die aan uw sleepoog hebt vastgehaakt….? :o

                          Jep, achter de nummerplaat zit een klepje, achter dat klepje zit een gat, daar schroef je uw trekoog in en vwalla.

                            Op gevaar af van de eeuwige discussie weer op te starten, maar ik heb er nog steeds spijt van dat niemand gefilmd heeft hoe ik verleden winter met de boxster S op winterbanden een BMW X5 met zomersloffen, maar wel 4×4, hier het heuveltje moest optrekken omdat de stakker niet boven geraakte.

                            Winterbanden, op al mijn bakskes, en doe dat al 15 jaar zo.

                              Niet meer laten draaien, en laten nakijken of de spie die de krukaspoelie van de distributieriem op zijn plaats houdt, nog vast zit en geen speling heeft. Het is volgens mij dat , ofwel de riem die de balansassen aaandrijft die over is. Beide zijn gevaarlijk omdat elk ogenblik de distributie het kan begeven, dan draait uw hele motor in de soep.

                                Als het volledige dashboard uitgevallen is , gok ik op een slechte massaverbinding.

                                  heeft er ooit/staat er een apart alarm bij ingebouwd? heb ooit hetzelfde aan de hand gehad, dacht ook contactslot omdat ik als ik de sleutel wat rammelde/bewoog bij het starten, de auto wel aansloeg. Bleek een slecht contact waar het alarmsysteem de bekabeling van het slot vroeger onderbrak maar later weer aan elkaar gezet waren. Door het rammelen/wiebel maakte dit dan soms wel weer contact. Heb toen de bekabeling vanaf slot tot relaiskast nagelopen, en de verbindingen vernieuwd waar de draden aan elkaar verbonden waren en liep daarna weer als een trein.

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 236)