Nu bij Makro : paal voor 45 euro

Home Forum Zeverhoekje Nu bij Makro : paal voor 45 euro

• Maker
    Discussie
  • Heren,

het is het moment om jullie dame te verwennen.
    De Makro heeft momenteel een paal te koop voor 45 euro. Nu kan iedere huisvrouw paaldansen 😀
    Amai, dat gaan daar nogal files worden aan de kassa…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • En dan nog een griet die errond wil dansen 😈 😉

Anoniem

zo eentje komt er in mijn loft 🙂 )
        zal hem maar es gaan halen….
        voor de verlichting, leds errond op de grond…. 🙂 )

Anoniem

[quote=”patje porsche”:12skmd0g]trouwens, hoe verlicht ge best zo een paal ❓ ❓ [/quote]
          Das nochtans héél simpel. Eerst ‘t licht aandoen en de prit uit uw ogen wrijven, dan ziede waar da ge loopt…

trouwens, hoe verlicht ge best zo een paal ❓ ❓
            want elke morgen als ik met de vroege sta loop ik daar tegen 😳 😳

[quote=”Luke”:8h4y8sp5][quote=”Audiotronics”:8h4y8sp5]De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉 [/quote]

das ook al de moeite hoor, zelfs beter dan Tanja…allez, mijn bescheiden mening…;-) ) :-)[/quote]
              veeeel beter…. (vlug typen, voordat m’n vrouw dit ziet… 🙄 🙄 )
              (ze weet wel dat het om te lachen is, maar toch ….)

[quote=”Audiotronics”:2yfem5bd]De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉 [/quote]

das ook al de moeite hoor, zelfs beter dan Tanja…allez, mijn bescheiden mening…;-) ) 🙂

[quote=”patje porsche”:jvj7gok7][quote=”chris_lbr”:jvj7gok7]Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆 [/quote]
                  heb jij haar nummer ❓ ❓
                  (ik heb een nieuwe gsm en ik ben vergeten om die nummer over te zetten 😯 😆 )[/quote]

Daarvoor moet ge regelmatig een backup maken 😆 . Troost u, ik heb haar nummer ook niet 😥 . De privénummer van Hanne (Troonbeeckx) heb ik wel 😉

[quote=”chris_lbr”:2ipcw25t]Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆 [/quote]
                    heb jij haar nummer ❓ ❓
                    (ik heb een nieuwe gsm en ik ben vergeten om die nummer over te zetten 😯 😆 )

Anoniem

Tja, bel haar eens, dan weetet direkt é… 😆

die T in Tuv gekeurd, staat dat voor Tanja ❓ ❓

Anoniem

Ik wacht nog wel ff tot ze in solden zijn, misschien dat ze Tanya er dan bij doen voor een uurke… 😆

daar komt nog boel van… dat staat als een … euh… paal boven water… 😉

Hier heb ik voorgesteld om samen te leggen voor de verjaardag van de (enige) vrouw in de bureau. Iedereen akkoord behalve zij zelf 8)

Tja, je moet er wel iets voor over hebben hé.
                                Of zie je door het bos de palen niet meer ? 😀

Weeral gaten in vloer en plafond gaan boren 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.