Aangemaakte reacties

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • ik ben ook aan het opzoeken geweest en bb is het een industriele motor van het 616/33-1 type. waarvoor hij gediend heeft en hoelang weet ik niet.hij heeft een extra poulie tussen beide poulies.
      er wordt mij 1000€ gevraagd.

      0

        ik heb maar direct een volledige onderhoudsset besteld bij pelicanparts, ervan profiterende dat de dollar nu zo laag staat.
        :lol:

        0

          weet niemand raad?

          0

            replica fuchs zijn voor rond de 600€ te verkrijgen

            0

              ik kan het niet openen omdat ik geen firefox heb. kan iemand bestand voor 911 mailen naar flat4tweety@hotmail.com please?
              alvast bedankt :wink:

              0

                oei, oei, allemaal latijn voor mij hoor.

                0

                  onder de LMM, wat is dat?

                  0

                    hoe moet je dat bijstellen bij injectie? bij carbus is dat gewoon een vijsje opendraaien, maar hier weet ik het niet.

                    ik zal om te beginnen eens een nieuwe benzinefilter opzetten. en ik heb er alvast een flesje ‘injectorcleaner’ ingekapt. je weet nooit.

                    0

                      ik heb een VW T2a busje ook, waarmee ik eigenlijk bijna nooit ‘s nachts rij. gisterenavond wel met licht gereden en die heeft ook zelfde fenomeen, het lichtje gaat ook niet volledig uit. blijkbaar een ziekte in de familie :o

                      nochtans is er geen wagen die beter start dan die vw bus. ik heb nog nooit een lege batterij of zo gehad.

                      is mss iets typisch voor oudere wagens en moet er verder geen aandacht aan besteden. gratis kerstverlichting :lol:

                      0

                        ik heb volledig hetzelfde probleem met mijn 911S. ook bij 2100toeren of als ik naar beneden rijd. bergop gaat hij perfect , maar bergaf bij iets lossen van gas, ook dat schokken…
                        ik weet ook niet wat doen.

                        0

                          zijn de stekkers aan beide kanten dezelfde als van de jongere modellen?

                          0

                            ok, maar pas op : blijkbaar was het model 74-75 anders dan de anderen. mss staat er wel een serienummer ergens op, ik moet toch zeker zijn he.

                            0

                              ok, alvast bedankt voor de tips

                              0

                                oei, oei, dat lijkt me allemaal nog veel moeilijker dan chinees. :?

                                hier hebben we niet echt mecaniciens die iets van deze wagens afweten en zelf aan injectie prutsen, lijkt me gewaagd. ik zal maar eerst proberen zo’n flesje injectie-cleaner erdoor te mengen, als je zegt dat het vrij goede resultaten geeft.

                                let’s try, kwaad kan het niet.
                                eerst nog wachten totdat ik hem terugkrijg van de electriciteitsgarage, zien hoe hij loopt, de fuelfilter eens vervangen en zo’n flesje erdoor. mss is het euveltje vlug opgelost met zo een noeste bak als een porsche.

                                nog een detail : ik woon in lanzarote, dus echt koud is het hier nooit. ‘s morgensvroeg in de garage is het mss 20º wanneer hij niet wil starten. en trouwens, hetzelfde gebeurt als hij 5 uur buiten staat in 40º warmte.
                                eens hij gestart heeft, dan is er geen enkel probleem meer. als je hem aflegt na 1 minuut gedraaid te hebben, dan heeft hij met 1 tik aan de sleutel genoeg om weer weg te zijn, dus met de motor nog koud.

                                0

                                  [quote=”svandamme”:72y674er]koude start benzine injector
                                  benzine druk, thermo-time switch

                                  start ie dan ook moeilijk als em helegans koud is
                                  oeveel keer moei contact geven voor ie aanslaat?[/quote]

                                  als hij helemaal koud is en zonder op gaspedaal te duwen, start hij niet. de starter trekt, hij slaat een slag of twee en dan weer af. duw je het pedaal lichtjes is, dan is hij bij de eerste trek weg. ik hou dan een beetje vast, gedurende een minuutje en als ik dan loslaat, houd hij hem zelf op een 1000 toeren. je hoort dan dat hij precies bijgeeft om de toeren te behouden.
                                  als de wagen warm is, moet ik enkel maar aan de sleutel draaien en hij is weg.

                                  mss heeft het wel iets te maken met het volgende : als ik rij, dan schokt hij soms een beetje. niet als ik doorduw, alleen maar als ik op het gemak rij.

                                  hij is nu binnen om de electriciteit volledig te vernieuwen. mss wordt het euvel daar wel opgelost.

                                  anders ga ik ook nog de benzinefilter vervangen, want die blijkt er al redelijk lang op te zitten.

                                  en die flesjes om in de benzinetank te keilen, om je injectie systeem te reinigen, werkt dit?

                                  alvast bedankt

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)