
Aangemaakte reacties
-
911-lover schrijft:
Zo was ik ook , maar als men een paar keer je geldbeugel heeft gestolen (zelfs door een collega op het werk na het uitbetalen van het loon) wordt men voorzichtig .
Of ik het in mijn zakken heb zitten of op mijn rekening , het is en blijft mijn geld , enkel dat tweede is veiliger.
Ik heb mijn portemonee zelden bij (ook vanwege het werk) en is een potentieel gevaar als ik het ergens moet achterlaten (auto , schouw thuis , kleerkast etc).
Moet ik dan eerst langs de bank gaan om Cash af te halen alvorens iets te gaan kopen zodat anderen niet kunnen denken (lees zien) dat ik cashflow heb ???
Het tonen van cash was meer dan een eeuw geleden belangrijk als statussymbool , nu onverantwoord in de huidige maatschappij .
Je stelling klopt , “wat niet betaald kan worden moet blijven staan” , maar waarom zou iemand die het met een betaalkaart betaald het niet kunnen veroorloven/betalen ???PS : Ook ik koop niets wat ik cash (of kaart zonder in het rood te moeten gaan wat je ook zelf kan bepalen) niet kan betalen . Geen leasing , geen lening , geen schulden , geen afbetaling , niets .
Daarom dat ik de 968CS en de A6 heb en geen 997 en een Panamera (die ik liever zou hebben) . Ook dit zou mits leasing en afbetaling nochthans perfect haalbaar zijn .ook mijn mening, zelden meer dan 50 € op zak, reken heel veel op BC, Visa en af en toe nog op Proton
Visa gebruik ik enkel als betaalmiddel, niet zoals in US als “lopend krediet” op het einde van de maand zal rekening altijd vereffend zijn.
misschien ouderwets maar wel zeker.
:roll:
In antwoord op: Coyote radarverklikker.nu voel ik mij verplicht deze te vermelden :
In antwoord op: knappe vrouwen en porscheshier kan je polsen : http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=77
spyder : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40095
en andere op zelfde site
In antwoord op: Ben op zoek naartvanbroekhoven schrijft:
Een boxster is wél een Porsche, een cayenne daarentegen… :twisted:
en de Cayenne diesel dan ? werktuig voor doorsnee landbouwer ? :twisted: :twisted:
In antwoord op: Toekomstige porsche eigenaarWim heeft samen met zijn zoon Timo een bedrijf dat nogal veel aan Porsche werkt, vooral plaatwerk
dit gaande van wrakken ombouwen tot rijdbare wagens
tot kleiner “oplapwerk” bij iemand die een uitschijfertje maakteen Hulst is nu echt niet ver van Lokeren
voor mij is het ruim een uur rijden, en telkens weer verrassing van het goede werk tegen eerlijke prijs
In antwoord op: 997 turbo ongevalhier lees ik regelmatig over trackdays o.a. in Mettet :http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=55
organisatie in handen van G.A.R.T. blijkbaar
en deze voor Nurburgring : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24874
ook veel andere info over P en hun rijders o.a. hier : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45573
BC911 schrijft:
Ben ik het helemaal mee eens, een gerestaureerde wagen kopen is niet hetzelfde als het zelf (laten) doen. Het hele proces en de wagen een zekere tijd moeten missen maakt het allemaal veel leuker achteraf! Moest ik de middelen en de plaats hebben, ik zou het wel weten ;-). Dromen doet een mens leven :D .
on toppic: mooi om te zien hoe deze weer opgebouwd wordt, ik kan bijna niet wachten om het resultaat te zien. Wat heb je in gedachte als einddatum? Een beetje druk opleggen kan geen kwaad, anders blijft het eeuwig duren ;-).
klopt
einddatum heb ik niet, wagen is bij ons aangekomen op 24/12/99 en staat nu bijna een jaar in NL
einddatum is ook zo moeilijk, ik wil de wagen eerst rijklaar maken (hopelijk tegen zomer 2011) zonder binnenbekleding, chroom allemaal afgewerkt, … zodat ik kan rijden, is te lang geleden
In antwoord op: nieuw project bij CCRkoop Wim zijn cabrio, is daar gedaan en is TOP
:wink:
@Wim, ik zie de goede hoezen liggen? mooi zoIn antwoord op: nieuw project bij CCRgisteren gezien, mooi gedaan, maar hier en daar toch ???
110 stuk van 911 en 40 boxter
en aan andere kant 500 motorblokken ???In antwoord op: porsche op NGChopelijk niet “tegen” elkaar aan gelopen
In antwoord op: vergelijkingstest VW T5 – Porsche[quote=”BC911″:3uf65ozc]Hallo Wim,
Deze middag nog even bij jullie langs geweest, en ze gaan er inderdaad goed vandoor, je staat weeral achter met je foto’s :wink: . En ja inderdaad weer de gekende plekjes …. DORPELS :!: :!: :!: Voor de rest ziet hij er op het eerste zicht redelijk goed uit. Is deze voorbumper een optie die je toen kon krijgen :?: Zeg maar dat ze al op zoek gaan naar deftige velgen, want dat vind ik maar niets op een Carrera van ’77 :| , en gelukkig komt hij terug in z’n orginele kleur = zwart.
Ik heb m’n ogen in ieder geval de kost gegeven. Ik blijf dit zeker volgen.
Groeten, Bert[/quote]
blijkbaar nog niet veel vorderingen gemaakt bij Porsche gedurende de eeuwen, mijne ’63 (die ook bij WIm staat) had ook gaatjes in dorpel
en deze waren vrij klein, dus hoe recenter de wagen hoe slechter de kwaliteit van dorpels???In antwoord op: Restauratie Porsche 3.0 Carreradie traffic lijkt niet meer op die die ik zag ???
velgen, bumpers, aanhanger, …
schiet goed op !
:D
In antwoord op: 20 inch velgengisteren na 20:00 uur in ninove een witte 997 turbo, gaan eten in deftig restaurant
VS.911 op een 4Sen een uurtje vroeger, ook in ninove een witte boxter met dame achter het stuur, kwam uit richting Aalst en ging richting centrum
In antwoord op: Wie heb ik gezien ?niet TE veel reclame maken voor As, anders gaat dit opvallen, en worden ze daar misschien ook strenger = gekke regeltjes
In antwoord op: autokeuringen onze bekendst T5-rijder heeft hier nog niet op gereageerd? waar blijf je Mushroom?
In antwoord op: vergelijkingstest VW T5 – Porsche